43 דרכים לשלוף את מוקי האלימות של האלה

31. לוקס מתולתל ארוך

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה מסוגנן וסופר שיקי. השיער מעוצב למקומות ארוכים מאוד עם קצוות מתולתלים. יש גם אביזרי זהב. זוהי תסרוקת מדהימה שתתאים לכולם והיא תזהר את הלוק שלך גם לכל אירוע. אם האתרים האלה ארוכים מדי, תוכל לנסות סגנון דומה עם מקרים קצרים יותר.

לוקס מתולתל ארוך

מָקוֹר: @jebbehmarie_

32. לוקס בד חום בהיר בהיר

רעיון השיער הבא שלנו כולל צבע יפה אחר. השיער מעוצב למקומות האלה ארוכים ומלוטשים המופרדים בצד. לוקוסים אלה הם גם גוון חום בהיר אופנתי. אנחנו אוהבים את הצבע והמקומות יחד, זה שילוב כל כך מסוגנן. שיער כזה יראה מדהים על כולם והצבע יהיה מושלם לקיץ.

לוקס דמוי חום בהיר בהיר

מָקוֹר: @thedynamiteworld

33. לוקס פשוט ומסוגנן

אם כל הצבעים הבהירים והאקססוריז הפאנקי הם לא הדבר שלך, אז אתה צריך לשקול שיער פשוט ומסוגנן כמו זה. השיער כולל לוקים ארוכים של אלות. זוהי רק תסרוקת שנראית גלאם ללא מאמץ. לא משנה אם אתה הולך לעבוד, להירגע בבית או לצאת לילה עם שיער כזה אתה תיראה אופנתי ומדהים.

לוקס פשוט ומסוגנן

מָקוֹר: @להפליא

34. לוקס חום מסוגנן

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת מתולתלת יפה להראות לך. רעיון שיער זה כולל לוקים חומים וארוכים עם תלתלים רופפים. זוהי תסרוקת נוספת בעלת מראה בוהו קיצי. אתה יכול לשחזר את מוקדי האלה האלה או שאתה יכול לנסות לוקים דומים בצבע אחר ובאורך אחר. שיער כזה יראה מדהים על כל אחד.

לוקס חום מתולתל מסוגנן

מָקוֹר: @nialynnw

35. לוקס עם תלתלים וחפתים

אוהבים את לוקס האלילות המפוארים? אז בדוק את התסרוקת הבאה. השיער מעוצב ללוקים ארוכים ויש גם לוק בלונדיני אחד. זהו רעיון שיער יפה ועם תסרוקת דומה אתה תיראה אופנתי כל יום. אתה יכול לשחזר את התסרוקת הזו או לנסות מקומות קצרים יותר. למקומות נועזים יותר, אתה יכול להוסיף עוד בלונדינית.

לוקס עם תלתלים וחפתים

מָקוֹר: @thedynamiteworld

36. האלה החומה פאקס לוקס

התסרוקת הבאה שיש לנו להראות לך היא אופנתית ועצבנית. למראה זה, השיער מוכנס למקומות מלאכותיים של האלה עם קצוות מתולתלים. כל הלוקים נסחפו גם הם לצד אחד. למקומות אלה יש מראה מרקם יותר המעניק לתסרוקת הכללית אווירת בוהו מסוגננת. זה יהיה התסרוקת המושלמת לקיץ.

האלה החומה פאקס לוקס

מָקוֹר: @המהיר_ברייד

37. לוקס מתולתל עם אביזרים מסוגננים

לאחר מכן, יש לנו רעיון שיער סופר מסוגנן להראות לך. השיער כולל לוקוס פאקים ארוכים מאוד. למראה הזה יש גם אביזרים חמודים. אנו אוהבים את רעיון השיער הזה מכיוון שהלוקים הם בעלי מרקם המעניק לתסרוקת מראה אופנתי ועצבני. שיער כזה יתאים לכולם!

לוקס מתולתל עם אביזרים מסוגננים

מָקוֹר: @kolormekaprice

38. האלה פאוק לוק עדפו

נראה כמו מלכה עם רעיון השיער הבא שלנו. המראה הזה כולל לוקים חמים חמים של אלות שחומים שעוצבו גבוה לעדכון מדהים. זו פשוט תסרוקת מדהימה שתעזור לך לגנוב את אור הזרקורים. שיער כזה יהיה מושלם לאירוע מיוחד לזמנים בהם אתה צריך להתלבש כדי להתרשם!

האלה פאוק לוק עדסו

מָקוֹר: @beauty_depot

39. לוקס מתולתל גלאם

רעיון השיער הבא שלנו נראה זוהר ללא מאמץ! כאן יש לנו מקומות מזויפים של האלה שבהם כמחצית השיער חלקלק ושאר השיער רופף ומתולתל. התלתלים הארוכים נראים מהממים עם המקומות היפים, זה פשוט נותן לשיער את גורם הוואו. שיער כזה יתאים לכולם.

לוקס מתולתל גלאם

מָקוֹר: @alexis.touch_

40. לוקס אופנתי פאקס לוקס

מחפשים תסרוקת אופנתית ואלגנטית? אם כן, זה בשבילך. השיער כולל לוקים ארוכים של אלות. מחצית השיער מורמים והשאר נשאר רופף. סגנון זה יפה ויפה, זה יהיה מושלם לאירוע מיוחד או לימים שבהם אתה רק רוצה להרגיש גלאם. אנחנו אוהבים את המראה הזה, הוא אחד האהובים עלינו.

לוקס אופנתי פאקס לוקס

מָקוֹר: @שינסטאר

41. לוקס אופנתי עם תלתלים

אתה יכול לסדר את השיער שלך עם כמה אביזרים פשוטים. ראינו חפתים וקסמים אבל תסרוקת זו כוללת עטיפה ייחודית. כפי שאתה יכול לראות, באחד המקומות יש מעטפת שיער תוססת הכוללת את הצבעים אדום, צהוב וירוק. אתה יכול ליצור מחדש עטיפות שיער בכל צבע. אנחנו אוהבים את התספורת הארוכה והמסוגננת הזו והאביזר מסיים את המראה בצורה מושלמת.

לוקס אופנתי עם תלתלים

מָקוֹר: @stylesbymolly_

42. לוקס בוהמי סרוגה

אם אתה אוהב את התסרוקות החצי למעלה, אז זה בשבילך. השיער המוצג כאן הוא תערובת של לוקס ותלתלים מזויפים. חלק מהשיער רופף וחלק בקוקו גבוה. יש גם כמה אביזרים מסוגננים. זוהי תסרוקת אופנתית וייחודית שתגרום לך להתבלט מההמון. שיער המשמש ליצירת המראה הזה הוא: בובי בוס 3X צמת סרוגה רב-אורך בייבי סופט, בובי בוס נשמה לוקס (6 חבילות, מס ‘2) ובובי בוס נשמות לוקס (חבילה אחת T1B/כחול). צפה במדריך YouTube למטה!

לוקס בוהמי סרוגה

מָקוֹר: @kendrakenshay

43. לוקס מלאכותי ארוך עם תלתלים

התסרוקת הבאה שיש לנו להראות לך היא מסוגננת ויפה. המראה הזה כולל לוקוסים ארוכים של אלות. הלוקס מעוצבים לקוקו צד חמוד וחצי. תסרוקת כזו תתאים לכולם והיא מושלמת ללבוש כל יום. אתה יכול לשחזר את המראה גם עם לוקוסים קצרים יותר.

לוקס מזויפים ארוכים עם תלתלים

מָקוֹר: @beautybybeemarie

אנו מקווים שמצאת תסרוקת אלילה יפהפיה של האלה!