43 ציפורניים יפות לחג כדי להכניס אותך לרוח חג המולד

21. ציפורניים בהשראת קני קנדי

קנדי ממתקים הם פינוק חג המולד המסורתי שלא רק שטעים אבל גם נראה טוב! רעיון הציפורן הבא נוצר בהשראת עיצוב הפסים הקלאסי באדום ולבן. כפי שאתה יכול לראות, אמנות הציפורן הזו פשוטה אך חמודה במיוחד. כל מה שתצטרכו זה לקים בצבעי אדום ולבן וקצת סרט. אם יש לך יד יציבה, אתה יכול לצבוע את הפסים בעזרת מברשת דקה.

ציפורני חג המולד בהשראת קנדי

מָקוֹר: @lalalovenailart

22. ציפורניים אלגנטיות של פתיתי שלג

לאחר מכן, יש לנו רעיון אלגנטי לציפורן לחג. ציפורניים אלה כוללות פתיתי שלג שחורים עם נצנצים כסופים באמצע, ומסמרי מבטא נוצץ שחור וכסף. זה רעיון כל כך אופנתי וזוהר. ציפורניים כאלה יהיו מושלמות למסיבה. אתה יכול לשחזר את המראה הזה גם בזהב.

ציפורניים אלגנטיות, שחורות וכסופות

מָקוֹר: @kt_tk1

23. עיצוב הולי נייל אמנות

הבא ברשימה שלנו הם מסמרים נוצצים חגיגיים אלה! רוב הציפורניים בצבע ירוק כהה נוצץ, אך ישנן שתי מסמרות מבטא. מסמר מבטא אחד הוא נצנוץ אדום והשני בעל עיצוב הולי מנצנץ. אומנות הציפורניים הזו לוכדת את הכיף הקסום של עונת החגים. אתה יכול לשחזר את כל הלוק או פשוט להשתמש בירוק והולי, או באדום ובקדוש.

עיצוב נייל אמנות הציפורן

מָקוֹר: @lalalovenailart

24. ציפורניים מדהימות בהשראת גרינץ ‘

רעיון הציפורן הבא הוא חובה לאוהבי חג המולד! כאן יש לנו מאני בהשראת גרינץ ‘. חלק מהציפורניים ירוקות חגיגיות, באחת פסים של קני ממתק והשנייה בצבע אדום מאט עם אבני חן. שני מסמרים כוללים גם עיצובים Grinch סופר חמודים. זהו מראה מהנה וחגיגי. לשחזר את המאני הזה או פשוט לקבל את אמנות הדמות. אתה יכול לקנות מדבקות מסמר Grinch באינטרנט.

אמנות הציפורן בהשראת גרינץ 'מדהימה

מָקוֹר: @_allured

25. ציפורניים חג המולד עם כפפות והולי

אם אתה רוצה ציפורניים חגיגיות אבל רוצה שהמני הכללי עדיין ייראה אופנתי ואלגנטי, אז זה בשבילך. שלוש ציפורניים הן גוון אדום כהה ועשיר. שני הציפורניים הנוספות כוללות את הולי חג המולד ואת אמנות הציפורן הכפופה. זהו עיצוב ציפורניים יפהפה המושלם לעונה החגיגית. שחזור זה או שאתה יכול לקבל מסמרים ירוקים כהים במקום אדומים. ניתן להשיג מדבקות לציפורן של הולי וחצפן באינטרנט.

ציפורני חג המולד עם כפפות והולי

מָקוֹר: @adriannawysocka.nails

26. ציפורני חג המולד האדומות

אדום הוא צבע ציפורניים פופולרי והוא גם חג מולד מאוד. אם אתה רוצה להעלות את הגוון האדום הקלאסי שלך לעונה החגיגית, זוהי דרך מסוגננת לעשות זאת. כאן יש לנו מסמרים ארוכים. חלקם מבריקים וחלקם בגוון אדום אחר שגם נראה מט. למרות שכל הציפורניים אדומות, המאני עדיין נותן הצהרה בגלל הגוונים והמרקמים השונים. זה קל ללבוש וזה יתאים לכל אורכי הציפורניים והצורות.

מסמרים פשוטים לחג המולד האדום

מָקוֹר: @ozdenguzelnails

27. ציפורניים ירוקות חגיגיות עם נצנצים וזהב

אם אתה אוהב קישוטי חג המולד, המאני הזה יכול להיות מושלם עבורך! שלוש ציפורניים הן בצבע ירוק כהה וחגיגי. מסמר אחד נוצץ והשני לבן עם אמנות מרהיבה מהממת. הכדור נראה מדהים והוא מושלם לחג המולד. אתה יכול לשחזר את זה או אולי ליצור אמנות כפולה בהשראת הקישוטים שלך בבית. ניתן למצוא הדרכות של ציפורניים לציפורניים.

ציפורניים ירוקות חגיגיות עם נצנצים וזהב

מָקוֹר: @agnesnails.stylizacjapaznokci

28. קני ממתקים, פתיתי שלג וציפורני ציפורניים לסוודר חג המולד

רעיון הציפורן הבא הוא נועז, מהנה וחגיגי. כל הציפורניים אדומות למעט אחת. כל מסמר אדום מעוטר בלק לבן ליצירת פסים של קני ממתקים, פתיתי שלג ואמנות סוודר לחג המולד. מסמר המבטא נוצץ עם טפטופים לבנים. אנחנו אוהבים את זה כי כל כך הרבה עיצובים חגיגיים כלולים. צור מחדש את כל הלוק או פשוט השתמש באחד או שניים מהעיצובים.

קני ממתקים, פתיתי שלג ואמנות ציפורניים של סוודר חג המולד

מָקוֹר: @lieve91

29. גלאם ציפורניים לבנות עם פתיתי שלג

לאחר מכן, יש לנו מאני אלגנטי מאוד בהשראת החורף. חלק מהציפורניים לבנות מבריק, חלקן לבנות נוצצות ויש גם מסמר מבטא. ציפורן המבטא בהירה עם פתיתי שלג לבנים ונוצצים. זה שילוב כל כך מהמם עם הצבע ופתיתי השלג. ציפורניים כאלה יהיו מושלמות למסיבת חג המולד.

גלאם ציפורניים לבנות עם פתיתי שלג

מָקוֹר: @nailbyvan82

30. ציפורני חג אדום עם אבני חן

מחפשים ציפורניים נוצצות שמתאימות למסיבות חג המולד? אם כן, המאני הזה יכול להיות בדיוק הדבר בשבילך. כל הציפורניים פרט לאחת הן בגוון אדום עז. מסמר המבטא מכוסה בלינג! הרבה אבני חן שונות, בכל הצבעים השונים מעטרות את הציפורן. זה רעיון כל כך מהמם ואבני החן נראות מדהים עם האדום. אתה יכול לקנות אבני חן כמו אלה באינטרנט ואתה יכול להדביק אותן על הציפורניים שלך בעזרת דבק ציפורניים. אז אתה יכול לשחזר את המאני הזה בעצמך.

ציפורני חג אדום עם אבני חן

מָקוֹר: @tami_tamichka