43 עיצובים של ציפורני זהב לטיול הבא שלך בסלון

31. ציפורני כרום זהב

היו מסנוורים ונועזים בזהב עם עיצוב הציפורן הבא. למראה זה, כל מסמר הוא בצבע כרום זהב בהיר. הצורה היא שקד אך ניתן לבחור בכל צורה ואורך אחרים. כפי שאתה יכול לראות, הכרום הוא כל כך אמירה. אתה יכול לנסות מראה זהב דומה ואפילו להוסיף כמה אבני חן או פרטי מבטא. המאני הזה מושלם למי שרוצה להתבלט מהקהל בסטייל.

ציפורני שקד מזהב כרום

מָקוֹר: @מסמר_שמש

32. ציפורני זהב עדינות עם פרחים

לאחר מכן, יש לנו מראה זהב עדין יותר. כל הציפורניים צבועות בברק זהב רך. שני מסמרים מעוטרים באבני חן ופרחים. הפרח נראה כה אלגנטי עם נצנוץ הזהב והעיצוב יהיה מושלם לחתונה. לק זהב זהב דומה ייראה מהמם גם על ציפורניים ארוכות יותר.

ציפורני זהב עדינות עם פרחים

מָקוֹר: @kangannynails

33. עיצוב ציפורניים זהב ושחור מהמם

עוד שילוב צבעים מדהים הוא שחור וזהב וזו דרך מהממת ללבוש אותו. מסמרים ארוכים אלה הם בצורת ארון קבורה. רובם שחורים ומסמר אחד ברור. כל מסמר מעוטר גם בנייר כסף זהב, אבני חן זהב ורד ונצנצים. זהו עיצוב כה זוהר ונוצץ. זהו מאני נוסף שיהיה מושלם למסיבה או בילוי בערב.

עיצוב ציפורניים זהב ושחור מהמם

מָקוֹר: @nailsbybano

34. ציפורני גלאם סטילטו

לאחר מכן, יש לנו מבט גלאם נוסף. אלה מסמרים חדים של סטילטו. חלק מהציפורניים עירומות וחלקן מכוסות לחלוטין בנצנצים. רוב הציפורניים מעוטרות באבני חן קטנות וזהובות כהות. הצבעים מהממים והזהב הנוצץ נראה מדהים. אם אתה רוצה ציפורניים שידהו, אז זה מושלם בשבילך.

ציפורני גלאם סטילטו

מָקוֹר: @margaritasnailz

35. מודגש בזהב

אם אתה רוצה להיות מודגש בזהב, אז זה בשבילך. כאן יש לנו מסמרים ארוכים וכל אחד מכוסה בזהב בוהק ונוצץ. זה מראה כל כך מדהים שבהחלט יוצר הצהרה. שחזור זה או שאתה יכול לקבל את הזהב כמסמר מבטא. עבור מני עדין יותר, יכול להיות שיש לך ציפורניים עירומות עם הזהב כמבטא. מראה זה נוצר באמצעות פוליש ‘Rich AF’ מ- I Scream Nails.

ציפורניים ארוכות עם נצנצים מזהב

מָקוֹר: @victoriaoliviaxo

36. אומברה נוצץ עירום וזהב

אנחנו אוהבים את רעיון הציפורן הבא וזה עוד אחד האהובים עלינו! מסמרים אלה ארוכים ובצורה ארונית. כל אחד הוא עירום ולאחר מכן משתנה לעיצוב זהב נוצץ. זה כמו מראה אומברי נוצץ! אתה יכול לרכוש לק זהב נצנצים מזהב, כך שתוכל לשחזר מראה דומה. המאני הזה הוא חובה ללילות בחוץ, למסיבות והוא יהיה נהדר לעונת החגים ולניו יורק.

ציפורני אומבר זהב נצנצים

מָקוֹר: @lizbethveenails

37. זהב נצנצים וסכלים מברונזה

זהב נראה מדהים עם צבעים אחרים כמו כסף. אבל האם אי פעם חשבת לנסות ארד ?! ובכן, הנה איך ללבוש את הקומבינה בסטייל. מסמר אחד עירום, חלקו עירום עם טיפים נוצצים ולציפורן האחרונה נוצץ זהב עם רדיד ברונזה. כפי שאתה יכול לראות, שני הגוונים המתכתיים נראים מדהים ביחד. ניתן לרכוש רדיד ארד באינטרנט. ניתן לשחזר את כל הלוק או להשתמש בזהב וברונזה על כל הציפורניים.

נצנצים מזהב ומסמרי נייר כסף מברונזה

מָקוֹר: @nailsbyeffi

38. ציפורניים נוצצות וזהובות

לאחר מכן, יש לנו מראה נוצץ וזוהר. אז בשביל זה, כמה מסמרים הם עירומים, לאחד יש טיפים נוצצים ומסמר אחד נוצץ לגמרי. הזהב נראה מהמם עם העירום והמני הכולל פשוט מהמם. עיצוב כזה ייראה מדהים על ציפורניים ארוכות יותר והוא מושלם גם לציפורני סטילטו. שוב, נסה את כל המראה או השתמש בעיצוב אחד או שניים על כל הציפורניים.

עירום נוצץ ומסמרי נצנצים זהובים

מָקוֹר: @nailsbybano

39. רעיון מסמר זהב יפה

רעיון הציפורן הבא כל כך יפה וייחודי. לרוב הציפורניים יש אמנות שונה כולל זהב מתכתי, נצנצים מזהב ועירום. זהו מראה מדהים ויצירתי שיהיה נהדר לאירועים מיוחדים. אנו חושבים שעיצוב זה ייראה מדהים גם על ציפורני סטילטו.

מסמרי זהב לארונות

מָקוֹר: @philglamournails

40. ציפורניים סופר ארוכות עם בלינג

אוהבים את רעיונות הציפורניים עם בלינג? אם כן, בדוק זאת. כאן יש לנו ציפורניים סופר ארוכות. חלקם עירומים מאט, אחד נוצץ והציפורן האחרונה נועזת וזהובה עם אבני חן. אם אתה רוצה שהציפורניים שלך יצהירו, זה מושלם! אתה יכול לנסות עיצוב דומה על מסמרים קצרים יותר בצורות שונות.

ציפורניים סופר ארוכות עם בלינג

מָקוֹר: @fiina_naillounge

41. עיצוב אופנתי בעירום וזהב

גם אנחנו אוהבים את עיצוב הציפורן הבא! למראה זה, יש לנו מסמרים עירומים עם טיפים מנצנצים מזהב. העירום והזהב הם שילוב מהמם וכל העיצוב נראה כל כך אופנתי ומודרני. אתה יכול להשתמש בקלטת ציפורניים או שבלונות ליצירת תבנית דומה. נסה את הזהב והעירום או השתמש בזהב עם כל צבע אחר.

מסמרים עם טיפ צרפתי זהוב

מָקוֹר: @nails_va_

42. ציפורניים נוצצות זוהרות

לאחר מכן, יש לנו עוד גלאם מאני להראות לך. לכל מסמר עיצוב זהב שונה כולל אומבר נצנצים וטיפים נוצצים. זהו עיצוב מאוד מסוגנן ונועז. אתה יכול לנסות מראה דומה או לנסות עיצוב אחד על כל הציפורניים. עיצוב הציפורניים הזה פשוט מהמם ואינו זקוק לאבני חן או פרטי מבטא אחרים.

ציפורני ארונות נוצצות זהב נוצצות

מָקוֹר: @classicmully

43. ציפורני נצנצים בעירום וזהב

עיצוב הציפורניים הבא מראה דרך נמוכה יותר ללבוש זהב. רוב הציפורניים עירומות ואחת מכוסה בצבע זהב נוצץ. העירום מוריד את הזהב אבל הוא עדיין מצהיר. נסה את העיצוב על ציפורניים ארוכות מאוד כמו אלה אבל משולבת העירום וזהב תיראה מדהים גם על ציפורניים קצרות יותר.

עירום וזהב נצנצים ארוכים

מָקוֹר: @fiina_naillounge

אנו מקווים שמצאת רעיון מסוגנן של מסמר זהב לנסות!