43 עיצובים צבעוניים לציפורני הציפורן שזועקים קיץ

31. אמנות אופנתית וזוהרת

רעיון הציפורן הבא הוא כל כך אופנתי ומהנה. הציפורניים כולן בצבע שונה כולל כחול, סגול, ורוד וכתום. לכל מסמר יש גם פס צבע ליד הקצה שהוא בגוון כהה יותר. זה רעיון פשוט וזה כל כך אמירה. אתה יכול לשחזר אמנות ציפורניים דומה בעזרת שבלונה או סרט ציפורן. נסה את המראה הצבעוני השונה או שאתה יכול להשתמש באותו צבע ועיצוב על כל הציפורניים.

מסמר אופנתי ובוהק

מָקוֹר: @nailsbyalenaj

32. ציפורניים קצרות וצבעוניות

אם כל הציפורניים הארוכות לא בשבילך, אז אתה יכול לנסות עיצוב חמוד כזה על הציפורניים הקצרות שלך. למראה זה, כל מסמר הוא בצבע אחר וכולם בגווני פסטל. זה מראה כל כך יפה והצהרתי. אתה יכול ליצור זאת מחדש או להשתמש באחד מגווני הפסטל על כל הציפורניים. כך או כך, הם ייראו מדהים. הצבעים המשמשים עבור רבים אלה כולם של אלה + מילה והם בגוונים של מיטב כדור הארץ, הגשם שלי-בו, ממתקי צוות, מקרואין הדיאטה שלי, הוריה של שמש ושמש סוכר..

ציפורניים קצרות וצבעוניות

מָקוֹר: @kt_tk1

33. ציפורני ניאון קייצי

ניאונים הם עוד חובה לקיץ ובשלב הבא יש לנו דרך יפה וקלה ללבוש את הצבעים. הציפורניים קצרות יותר וכל אחת צבועה בצבע ניאון אחר. אנחנו אוהבים את המאני הזה כי הוא נראה כל כך קיצי. לא רק זה, אלא שהוא מאפשר לך ללבוש צבעי ניאון שונים אם אינך יכול להחליט רק על אחד. צור מחדש את המאני הזה או שאתה יכול לנסות צבעי ניאון אחרים כגון כחול וירוק.

ציפורני ניאון קצרות

מָקוֹר: @laura_nails_studio

34. גלאם פסטל ציפורני קיץ

תהרו במראה שלכם הקיץ עם מאני כמו זה. כאן יש לנו מסמרים בצורת ארונות ולכל אחד עיצוב שונה. חלק מסמרים הם בצבע פסטל מאט, אחד נוצץ והשאר בצבעים שונים עם רסיסים. הצבעים מהממים והנצנצים ואבני החן ממש משמחים את המראה. יש הדרכות לאמנות הרסיסים באינטרנט.

ציפורני קיץ גלאם פסטל

מָקוֹר: @malishka702_nails

35. ציפורניים בעירום עם טיפים בקשת

אנחנו אוהבים את רעיון הציפורן הבא הזה! המאני הזה כולל ציפורניים עירומות עם עצות בקשת! אז, לכל מסמר יש קצה בצבע אחר. זוהי עוד אחת האהובות עלינו מכיוון שהיא כמו גרסה קייצית ותוססת של מני צרפתי. שחזור זה או נסה צבעים שונים עבור עצות הקשת. אולי לשחזר את המראה הזה מצד אחד עם צבעים ירוקים וכחולים מצד שני.

ציפורניים בעירום עם טיפים בקשת

מָקוֹר: @kazmiraemery

36. מסמרים פסטליים קצרים ועדינים

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון קיצי לציפורניים לבעלי ציפורניים קצרות יותר. למראה זה הציפורניים צבועות בצבעי פסטל רכים ועדינים. רוב הציפורניים כתומות אך יש גוונים צהובים וכחולים המשמשים בכל יד. זהו עיצוב יפה וקל ללבוש. נסה משהו דומה או השתמש באחד מצבעי הפסטל האלה על כל הציפורניים. נשמח לעצב את העיצוב הזה גם על בהונותינו!

ציפורניים פסטליות קצרות ועדינות

מָקוֹר: @מסמר_שמש

37. ציפורני קיץ תוססות

רעיון הציפורניים הבא כולל ציפורני קיץ תוססות יותר. הפעם כל ציפורן צבועה בצבע ניאון אחר. יש כל צבע מהקשת כולל ירוק, ורוד ועוד. זה מראה כל כך נועז והצהרתי. שחזור את המאני הפשוט והחי הזה או שאתה יכול לג’אז אותו עם נצנצים או אפילו אבני חן תואמות צבע!

ציפורני קיץ תוססות

מָקוֹר: @flossgloss

38. ציפורניים פסטליות קצרות ומאט

אוהבים את רעיונות הפסטל? אם כן, תסתכל על זה! כאן יש לנו מסמרים פסטליים קצרים יותר וכל אחד מהם צבוע בגוון רך אחר. הצבעים בהם משתמשים כוללים סגול, ורוד, לבן וצהוב. זה עיצוב כל כך יפה ונשי. נסה מראה דומה או השתמש בעיצוב זה על מסמרים ארוכים יותר כמו סטילטו שייראה מהמם.

מסמרים פסטליים קצרים ומאט

מָקוֹר: @amanda.sudolll

39. ציפורני ארונות פסטל

אם אתה אוהב את המראה הרב צבעוני, אז אתה צריך לראות את העיצוב הזה. המאני הזה כולל ציפורני ארונות וכל אחד צבוע בגוון מבריק ופסטל אחר. הצבעים המשמשים מהממים והם מושלמים לאביב. עיצוב כזה יתאים לכולם והוא ייראה מדהים על כל אורכי הציפורניים והצורות.

ציפורני ארונות פסטל

מָקוֹר: @nailsbybano

40. הצהרת עיצוב ציפורניים

אמור בקיץ הקרוב עם מניקור תוסס כמו זה. כל ציפורן צבועה בגוון חי אחר ליצירת מראה קשת. הגוונים המשמשים כה בהירים והמני הכולל פשוט מדהים. זהו מני כיפי וחמוד שיהיה מושלם לחופשות, פסטיבלים ועוד.

עיצוב מסמר רב טון לקיץ

מָקוֹר: @מסמר_שמש

41. ציפורני אביב וקיץ אופנתיות

עיצוב הציפורניים הבא נהדר לאביב ולקיץ! כאן יש לנו מסמרים קצרים הצבועים בצבעי פסטל יפים. הצבעים בשימוש כה יפים והירוק הפסטלי נראה מדהים. ציפורניים אלו מושלמות לכל אירוע ואף יתאימו לאירועים מיוחדים כמו חתונות. כמובן שאפשר לשחזר את העיצוב גם על ציפורניים ארוכות יותר.

ציפורני אביב וקיץ אופנתיות

מָקוֹר: @kobzevanails

42. ציפורני שיפוע קשת

לאחר מכן, יש לנו שיפוע נוסף להראות לך. הפעם השיפוע מתחיל בכחול ומסתיים בגוון ורוד ובין לבין צהוב, ירוק וכתום. זוהי דרך קיצית נוספת ללבוש שיפוע ויש לה מראה קשת. תוכל למצוא הדרכות מקוונות לשיפועי קשת. שמור על הציפורניים פשוטות כמו זה או ג’אז אותן עם אבני חן או נצנצים.

ציפורני שיפוע קשת

מָקוֹר: @nailsbybano

43. ציפורניים צבעוניות קלות DIY

אוהבים את צבעי הציפורן הניאון? אם כן, בדוק זאת. כאן יש לנו ציפורניים קצרות וחיות. כל ציפורן צבועה בגוון ניאון אחר, בוורוד לכתום. זהו מראה מהנה וקל ללבוש שיתאים לכולם. צבעי ניאון כאלה נראים מדהים גם על ציפורניים קצרות וגם ארוכות. המאני הזה מושלם לכל אירועי הקיץ והוא יהיה נהדר גם לפסטיבלים.

ציפורניים צבעוניות קלות DIY

מָקוֹר: @helen_zeng_nails

אנו מקווים שמצאתם רעיון מסמר צבעוני לנסות!