45 תסרוקות מפוארות של תשוקה מפוארות

21. פיתולי תשוקה פשוטים ומסוגננים

אם אתה מחפש תסרוקת פשוטה אך מסוגננת, אז זה יכול להיות בשבילך. פיתולי התשוקה הללו הם באורך בינוני והם נפרדים בצד. ישנם גוונים בהירים יותר העוברים בשיער. זהו מראה יפה וקל ללבוש שיתאים לכולם. מדריך YouTube למראה זה הוא פה.

פיתולי תשוקה פשוטים ומסוגננים

מָקוֹר: @_מְפוּטָר

22. רעיון טוויסט טוויסט סופר לונג

אוהבים את הטוויסטים הארוכים? אז בדוק את הסגנון הבא. הטוויסטים האלה ארוכים במיוחד ונראים מאוד זוהרים. פיתולי תשוקה כמו אלה הם חובה עבור הנשים שאוהבות להיראות מסוגננות ולהיות הבחינו בהן כשהן הולכות בחדר. אתה יכול ליצור פיתולים דומים בצבעים שונים, אבל אנחנו חושבים שרק הצבע והסגנון השחור הפשוט נראה מדהים!

רעיון טוויסט של תשוקה סופר לונג

מָקוֹר: @idlelocs

23. שמנמן & פיתולי תשוקה מרקמים

דרך קלה להבליט את הטוויסטים שלך מהשאר היא על ידי בחירה עבים. הטוויסטים הגדולים יותר נועזים מהדקים יותר ויוצרים השפעה. אתה באמת יכול לראות גם את טכניקת הטוויסט. להלן דוגמה יפה לפיתולים שמנמנים. אלה יפים ומתאימים לכולם. אתה יכול לבחור פיתולים כאלה בכל אורך.

שמנמן & amp; פיתולי תשוקה מרקמים

מָקוֹר: @iamnovibrown

24. טוויסטים ארוכים עם בלונד חם

לאחר מכן, יש לנו פיתולים שמנמנים להראות לך. פיתולים אלה ארוכים ובעלי גוון בלונדיני חם המתווסף לכל השיער. אנחנו אוהבים את המראה הזה כי יש בו אווירה בוהו וחוף. תסרוקת זו תיראה מדהים לקיץ. אתה יכול לנסות פיתולים ארוכים כמו פריטים מובחרים או לבחור קצר יותר. שיער בשימוש: FreeTress Water Wave Bulk 12in 7 חבילות – צבעים TT27 + 2. הקפד לבדוק את היוטיוב של בישל מישל הדרכה שם היא מראה לך כיצד תוכל להשיג את המראה הזה בבית.

טוויסטים ארוכים עם בלונד חם

מָקוֹר: @iambebemichelle

25. פיתולי תשוקה מאובזרים

תסרוקת טוויסט התשוקה הבאה שעלינו להראות לך היא המראה המאובזר הזה. הפיתולים ארוכים ושמנמנים, הם סיימו עם שני אביזרים כסופים. כפי שאתה יכול לראות, כסף נראה מדהים בשיערך, אז אם בדרך כלל יש לך אביזרי זהב, נסה את הכסף. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או להוסיף עוד.

פיתולי תשוקה מאובזרים

מָקוֹר: @britinat0r

26. טוויסטים בלונדיניים יפים

לאחר מכן, יש לנו פיתולים בלונדיניים יפים להראות לך. הטוויסטים שחורים עם צבע חום ובלונדיני נוסף. אנחנו אוהבים את המראה הזה מכיוון ששימשו כמה גוונים שונים. זוהי תסרוקת מסוגננת, נועזת ויפה שתהיה מושלמת לעונת הקיץ. שחזור זה או נסה פיתולים קצרים יותר. המעצבת השתמשה בצבעי שיער 613 ו- 1b/27, אך ניתן להשתמש גם בגוונים שונים של בלונדינית.

פיתולים בלונדיניים יפים

מָקוֹר: @kersti.pitre

צפה במדריך YouTube כאן:

27. פיתולי תשוקה עם חלק צדדי

רעיון השיער הבא פשוט ומאוד מסוגנן. למראה זה, השיער מעוצב לפיתולי תשוקה ארוכים ושמנמנים. הפיתולים גם נפרדו ונלבשו לצד אחד. רק על ידי לבישת הפיתולים שלך בצד, תוכל ליצור מראה חדש ואופנתי. זהו סגנון קל ללבוש שיתאים לכולם.

פיתולי תשוקה עם חלק צדדי

מָקוֹר: @dajjrambo

28. גלאם ופיתולים מאובזרים

תסרוקת זו היא עוד אחת האהובות עלינו. כאן יש לנו פיתולים שמנמנים שאובצו. כפי שאתה יכול לראות, ישנם חפתים מזהב, חבלים וקסמים משתלשלים. אנחנו אוהבים את השימוש באביזרים כי זה הופך את השיער לייחודי. צור מחדש משהו דומה או בחר אביזרי גלאם משלך.

גלאם ופיתולים מאובזרים

מָקוֹר: @iam_tatiaunna

29. פיתולי תשוקה בורגונדי

אוהבים להשתמש בצבעים עזים בשיער שלך? אם כן, זה מושלם עבורך. פיתולים אלה עוצבו לשני מראה שונה כפי שאתה יכול לראות. שתיים מהתמונות מציגות סגנון חצי למעלה מהמם ובאחרות הטוויסטים רופפים. סגנון החצי למעלה נראה מהמם וגם הטוויסטים עצמם מדהימים. הם גוון כהה ועשיר שאחר כך נהיה בהיר יותר לקצות. זהו רעיון שיער כה מסוגנן ומצהיר.

פיתולי תשוקה בורגונדי

מָקוֹר: @מריקבלה

30. פיתולי ג’מבו

לאחר מכן, יש לנו פיתולי תשוקה של ג’מבו. הסגנון עצמו פשוט למדי והוא גם כל כך מסוגנן. אנחנו אוהבים פיתולי ג’מבו כי הם באמת אומרים. אם אתה רוצה ליצור מחדש את הסגנון הזה בעצמך, תוכל לעיין במדריך YouTube למטה. שיער בשימוש: צמרת הסרוגה ג’נט Nala Tress Passion Twist Braid 18 ″ (צבע 1B, 5 חבילות).

פיתולי תשוקה של הסרוגה של ג'מבו

מָקוֹר: @מריקבלה

צפה במדריך YouTube כאן: