43 עיצובים הציפורניים האדומות ביותר באקריליק לשנת 2020

31. מסמרי ארון אדומים מאט

אדום הוא צבע קלאסי, אך ניתן לזעזע אותו כאשר אתה לובש אותו עם עיצובים מבטא אופנתי. הנה דוגמא מצוינת. רוב הציפורניים הללו אדומות מאט בהירות. ישנם גם שני מסמרים מבטאים ברורים המעוטרים באבני חן סגולות. כפי שאתה יכול לראות, הצבעים מחמיאים זה לזה להפליא ואבני החן הסגולות גורמות למני להיראות ייחודית יותר. זהו מראה מהנה ונוצץ שיהיה מושלם למסיבה. ניתן להשתמש גם באבני חן צבעוניות אחרות. ורוד או כתום יהיה מדהים.

מסמרי ארון אדומים מאט

מָקוֹר: @riyathai87

32. עיצוב ציפורניים אדום ועירום

מחפשים עיצוב פשוט יותר? אם כן, תסתכל על זה. כל הציפורניים פרט לאחת הן בגוון אדום מבריק. ציפורן המבטא עירומה עם קצה v אדום. למרות ששימשו אמנות ציפורניים אופנתית, המני הכולל הוא קלוש ומעוצב מאוד. המאני הזה קל מאוד ללבישה והוא יתאים לכל אורכי הציפורניים והצורות. טיפים אלה ניתן לשחזר בעזרת סרט מסמר.

עיצוב ציפורניים אדום ועירום

מָקוֹר: @lunaanailss

33. ציפורניים אקריליות אדומות מאט ונוצץ

לאחר מכן, יש לנו עוד עיצוב נוצץ להראות לך. לציפורניים אלה יש דפוס של אדום, נצנצים, אדום. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה כי הוא מהנה, אופנתי ומסוגנן. אתה יכול לנסות מראה דומה לזה או שאתה יכול לקבל את הצבע האדום עם צבע נוצץ אחר. נצנצים מזהב או כסוף יהיו בחירה מהממת ושניהם יהיו מעולים לעונת החגים.

ציפורניים אקריליות בצבע מאט ונוצץ

מָקוֹר: @lunaanailss

34. ציפורניים אדומות עם מסמר מבטא גלאם ריינסטון

כמו אמנות ציפורניים ריינסטון? אם כן, זה יכול להיות מושלם עבורך. למראה זה רוב הציפורניים אדומות ויש מסמר מבטא אחד. מסמר המבטא מעוטר באבני חן זהב, ירוק כהה ואדום. כפי שאתה יכול לראות, שילוב הצבעים מהמם ודוגמת הגביש נראית כה זוהרת! המאני הזה יהיה מושלם לחג המולד ולאירועים מיוחדים אחרים. שחזור זה או שאתה יכול לנסות עיצוב ריינסטון צבעוני משלך.

ציפורניים אדומות עם ציפורן מבטא גלאם ריינסטון

מָקוֹר: @beautyby_sitagrg

35. ציפורני ארונית עירום ואדום אדום

רעיון הציפורן הבא מראה דרך נוספת ללבוש אומברה. הפעם חלק מהציפורניים פשוט אדומות והאחרות כוללות אומנות אומברה אדומה ועירומה. יש גם אמנות לציפורן אופנתית ומנצנצת על כמה מסמרים. האומברה האדומה והעירומית כל כך מסוגננת וקל ללבוש. ציפורניים כאלה יתאימו לכולם וניתן לענוד אותן לכל אירוע.

מסמרים לארונית של עירום ואדום אדום

מָקוֹר: @huequeennails

36. מסמרים מסוג סטילטו כרום אופנתיים

מוקדם יותר בפוסט הצגנו כמה עיצובים של ציפורני כרום. אם אהבת את הכרום, בדוק את המאני הזה. כאן יש לנו ציפורני סטילטו המכוסות בכרום אדום כהה אופנתי. הכרום נראה מהמם ועצבני. מני כזה נהדר לכל אירוע והוא יתאים גם לעונת החגים. שמור על זה פשוט או שאתה יכול אפילו להוסיף כמה אבני חן.

ציפורני סטילטו כרום אופנתיות

מָקוֹר: @sheadbeauty

37. ציפורניים אקריליות אדומות עם פרפרים

לאחר מכן, יש לנו עוד מסמר פרפר להראות לך. למראה זה רוב הציפורניים אדומות מבריקות ויש מסמר אחד שקוף המעוטר בפרפרים אדומים. זה מראה כל כך יפה ומהנה. אתה יכול לקנות פאייטים פרפרים אדומים כאלה לציפורניים שלך באינטרנט. אז, אתה יכול אפילו לנסות לשחזר את המאני בעצמך בבית.

ציפורניים אקריליות אדומות עם פרפרים

מָקוֹר: @lunaanailss

38. ציפורניים אדומות מאט יפות עם פרחים

עיצוב הציפורן הבא הוא אחד האהובים עלינו! כאן יש לנו ציפורניים אדומות מט. ציפורן אחת מעוטרת בפרחים תלת מימד ואבני חן וציפורן נוספת אדומה מאט אך היא בצורת ציפורן שונה. אנחנו אוהבים את השימוש בצורת ציפורן אחרת מכיוון שהיא עצבנית וייחודית הפרחים הם גם מגע די יפה. זהו מני מדהים המצהיר אמירה.

ציפורניים אדומות מאט יפה עם פרחים

מָקוֹר: @huequeennails

39. ציפורניים מאט בורגונדי עם אבני חן

אוהבים את הרעיונות האדומים מט? ואז תסתכל על זה. מסמרים אקריליים אדומים אלה הם בצורת ארון קבורה. הצבע המשמש הוא עשיר ומאט. כל מסמר מעוטר גם באבני חן. הצבע ואבני החן פשוט יוצרים מני מדהים שניתן להתלבש כלפי מטה או למטה כך שיתאים לכל אירוע. ניתן להשתמש בכל גוון אדום בעת יצירת המראה מחדש אך נסה לשמור אותו כהה יותר. אתה יכול גם להשתמש בקריסטלים על מסמר אחד למני עדין.

ציפורניים בצבע בורדו מאט עם אבני חן

מָקוֹר: @beautyby_sitagrg

40. ציפורניים ארוכות מאט מט

לאחר מכן, יש לנו עוד אדום עשיר להראות לך. למראה זה כל מסמר פשוט וכולם באותו צבע. הגוון המשמש הוא מה שהופך את המני המדהים הזה. האדום הזה כהה והוא לא חי כמו חלק מהאדומים האחרים מה שיוצר מראה רך ושיקי יותר. ציפורניים כאלה פשוטות כל כך ללבוש וצבע דומה ייראה מדהים על כל אורך וצורה של הציפורן.

ציפורניים ארוכות מאט

מָקוֹר: @sheadbeauty

41. כרום עם ציפורניים בעירום וטיפים אדומים

הרעיון הבא כולל יותר כרום אדום. הפעם כמה מסמרים הם כרום וחלקם עירומים עם טיפים אדומים. אנחנו אוהבים את השילוב של ציפורניים אופנתיות וייחודיות. בסך הכל מדובר במאני נועז ואמירה שיגרום לך להתבלט מהקהל בסטייל. שחזור זה או שאתה יכול לנסות צורות טיפ אחרות.

כרום עם ציפורניים בעירום וטיפים אדומים

מָקוֹר: @מסמרים

42. ציפורני רדיד זהב

העניקו לציפורניים שלכם מהפך זוהר בעיצוב כמו זה. רוב הציפורניים כוללות אמנות שיש וזהב אלגנטית. בעוד מסמר המבטא אדום עם רדיד זהב. אומנות הציפורניים מהממת והזהב מסיים את המאני להפליא. זהו מאני מהמם שיהיה מושלם לאירוע מיוחד.

ציפורני נייר כסף זהובות למדי

מָקוֹר: @sheadbeauty

43. ציפורני אקריליק כרום אדום

אם אתה רוצה שהציפורניים שלך ידהימו את כולם, בחר עיצוב כזה. כאן יש לנו ציפורני סטילטו המכוסות בכרום אדום. יש גם מסמר מבטא אחד המעוטר באבני חן שחורות ואדומות. אנחנו אוהבים את אבני החן בצבעים השונים עם הכרום מכיוון שזה רעיון כל כך אופנתי וייחודי. הציפורניים האלה מהממות ויעניקו לכולם קנאת ציפורניים! ניתן לרכוש באינטרנט אבני חן אדומות ושחורות.

ציפורניים אקריליות של כרום אדום

מָקוֹר: @fiina_naillounge

אנו מקווים שמצאת מסמרים אקריליים אדומים מסוגננים לנסות!