43 צללית יפה נראית ליום וערב

31. עיני קשת

הוסף גוון של צבע לתלבושת ולאיפור שלך במראה העין הבא. עבור האיפור הזה, יוצרת האמנית תערובת קשת אופנתית ושיקית הכוללת גוונים סגולים, ורודים, כתומים ולבנים. המראה שלם עם ריסים טבעיים ואייליינר שחור. אנחנו אוהבים את הצבעים וחושבים שהעיניים אומרות אבל עדיין קלות ללבוש. האיפור הזה יהיה מושלם לקיץ.

רעיון לאיפור עיניים צבעוני

מָקוֹר: @makeupby.esca

מוצרים בשימוש: Morphe 35B Palette, Maybelline Mascara, Essence Eyeliner ו- Eylure Gimme Gimme Gimme Lashes.

32. אניה כחול נצנצים

לאחר מכן, יש לנו מראה כחול נוסף להראות לך. הפעם יש לעיניים צבעים רכים, טבעיים ומנצנצים על עפעפי העין. המראה שלם עם אניה שחורה קלאסית וקו נצנצים כחול מעל האייליינר. אנחנו אוהבים את הפופ הכחול הזה כי הוא קל ללבוש אך בולט. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות צבע נצנצים אחר. יש צעד אחר צעד לכך בעמוד המאפרת שתוכל לבקר בו בקישור האינסטגרם שלהלן.

אניה כחול נצנצים

מָקוֹר: @rubina_muartistry

מוצרים בשימוש: Morphe 35O Palette, NYX Epic Ink Liner, ColorPop Cosmetics Super Shock Shadow בסאטן, Rochelle Wick Beauty Serendib Lashes ו- Thrive Causemetics Extensions Lash Lash..

33. מבט איפור עיניים לגזור קמט

אנחנו אוהבים את הרעיון הבא לאיפור העיניים כי הוא סופר שיקי! למראה זה, לעיניים יש תערובת חמה של צללית מעל הקפל עם צל בהיר על המכסה. האיפור מושלם עם קליק אייליינר בולט אך קלאסי וריסים שחורים. הרעיון הזה מהמם והוא יתאים לכולם. חבר עם צבע שפתיים רך כדי להאריך אותו או עם צבע כמו אדום למראה וינטג ‘נועז.

Cut Cut Crease Look Look

מָקוֹר: @makeupby.esca

המוצרים המשמשים: Morphe X Jaclyn Hill Palette, מסכת הבאלם & ריסים אייליינר ואיילור לייט טיימס.

34. איפור עיניים סגול מודגש

הרעיון הבא כולל עיניים נועזות ויפות! כפי שאתה יכול לראות, למאפרת יש צל סגול בהיר על העיניים, עם ריסים שחורים וצבע שפתיים רך. זהו רעיון כל כך מהנה לאיפור והוא יהיה מושלם לקיץ. צור את זה מחדש או נסה מבט מופחת יותר על ידי החלת פחות מהסגול.

איפור עיניים סגול מודגש

מָקוֹר: @dianamaria_mua

מוצרים בשימוש: SOSU מאת סוזן ג’קסון ערכת גבות בינונית/כהה, קיילי קוסמטיקה X פלטת צלליות Eyeshadow בגוונים יחס, טופ מודל & PFW, ליפליינר פריז, מבריק מודל התנהגות & הצללת סינגל סיגלית, ריסים Annytude פלרטטנים, Fenty Beauty Pro Filt’r בשנת 1901, מינרלים חשופים אינסוף חמימות ברונזר קיץ, סומק של OFRA Cosmetics in Sweet Stuff ו- Tarte Cosmetics Clay אמזוני חשוף גולת הכותרת.

35. עיניים מעושנות עם הבזק צהוב

אם אתה אוהב להוסיף צבעים בהירים לאיפור שלך, אז אתה צריך לנסות צהוב! הנה איך ללבוש אותו בסטייל. כפי שאתה יכול לראות, יש לה תערובת צלליות מעושנת עם אייליינר צהוב שנוסף לפינה הפנימית של העין. זה רעיון איפור כל כך כיפי וקיצי. שחזור זה או השתמש בצבע אניה אחר.

עיניים מעושנות עם הבזק צהוב

מָקוֹר: @shivangi.11

מוצרים בשימוש: Morphe x James Charles Palette בגוונים אגרוף לי, תה, בני, מפחיד, פאה & So Good, Forever Young Highlighter מניקול Guerriero Glow Kit, Lilly Lashes Mykonos ו- Huda Beauty Matte and Metal Melted Shadow in Limelight.

36. ליינר גליטר ברונזה

מוקדם יותר בפוסט הצגנו איפור ברונזה וכנפי אייליינר נוצצות. אם אהבת את שני מראות האיפור האלה, עליך לראות את הרעיון הזה מכיוון שהוא משלב אותם! כפי שאתה יכול לראות, יש לה עיניים טבעיות עם קפיצה שחורה ובמרכזה נצנצים מברונזה. זהו רעיון כה זוהר וניתן ללבוש אותו בכל צבע שפתיים. היינו בוחרים בצבע שפתיים רך יותר כמו זה שנלבש עם העיניים הסגולות.

אניה מבריק מברונזה

מָקוֹר: @shivangi.11

מוצרים בשימוש: אנסטסיה בוורלי הילס אמרטזי פלטה בגוונים BK, יוגו, 1988, תאומים & Litty, אייליינר ג’ל ג’ל מרושע סיגמא, Huda Beauty X ג’קלין פרננדז ריסים וקוסמטיקה של ColorPop You’re A Catch Super Shock Highlighter.

37. איפור עיניים צבעוני

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה יפה וצבעוני. לשם כך, האיפור שהאמן השתמש בתערובת של ירוק, כחול וסגול על העיניים עם ריסים מלאכותיים וצבע שפתיים עירום. אנחנו אוהבים את הגוונים המשמשים את העיניים כי הם כל כך יפים, מהנים וגם את הצבעים אפשר ללבוש בנפרד. איפור כזה יהיה נהדר לקיץ, לפסטיבלים ולחופשות.

איפור עיניים צבעוני

מָקוֹר: @stephie.b

מוצרים בשימוש: Violet Voss Crystals Sugar Palette Eyeshadow Palette, Tatti Lashes TL7, NYX Off Tropic Eye Liners in Happy Hour & Pool pool, Wet N Wild Beauty Megaglo Highlighter ב- Crystal High ו- ABH Naked Lipstick Lipstick.

38. קפל חמוד עם פופ של כחול

הרעיון הבא כולל עוד פופ של כחול! הפעם לעיניים יש עין מעושנת קלאסית ושיקית עם קליק אייליינר שחור. אז יש טוויסט כיוון שצבע כחול מודגש נוסף לקו הריסים התחתון. אנחנו אוהבים את זה כי זה כיף, קל ללבוש וייחודי. צור מחדש את המראה הכחול או בחר בצבע בהיר אחר.

קפל חמוד עם פופ של כחול

מָקוֹר: @brandi.x0

מוצרים בשימוש: Morphe 35O2 Palette Shades Universal, Rich & Muddy, LA Girl Cosmetics Mermaid Teal Frost Gel Liner, DEP Makeup ABG ריסים וצבע עיניים של NARS Black Valley.

39. קפל פינק קאט עם גליטר ליינר

אוהבים איפור ורוד? אם כן, הרעיון הזה מושלם עבורך. כאן יש לנו קפל בגזרה ורודה יפה עם תוחם נצנצים שחור וורוד. זה רעיון כל כך יפה וזוהר. איפור כזה יהיה נהדר לחתונות ולנשף. לשלב עם צבע שפתיים טבעי או ורוד כדי לשמור על המראה האלגנטי.

קפל פינק עם פינת גליטר

מָקוֹר: @jazzayling

המוצרים המשמשים: פלטת דובדבנים עירומה של עירוני דעיכה, ריסים של Tatti X mmmmitchell, אייליינר דיו נוזלי של Essence ו- Glitter Pink Pink.

40. קו זהב גליטר תחתון זהב

היו זוהרים ונועזים בזהב עם מראה האיפור הבא. אז בשביל זה, יש לה עיניים מעושנות בצבע חום כהה עם צל זהב נוסף למכסה ותוחם זהב על עפעף וקו הריסים התחתון. זהו רעיון איפור מדהים והוא יהיה מושלם עבור ניו יורק ומסיבות. שחזר זאת או בחר בגרסת נצנצים כסופה. גם זה ייראה מדהים.

רעיון איפור צלליות חום וזהב

מָקוֹר: @makeupby.esca

מוצרים בשימוש: Morphe Dare To Create Palette, Mehron Metallic Powder, NYX Glitter, Maybelline Mascara, Essence Eyeliner ו- Eylure Gimmer Gimme Lashes.

41. חתוך קפל ואייליינר מאט

אנחנו אוהבים את הרעיון הבא כי הוא כל כך יפה ומסוגנן. לעיניים לוח צבעים רך של עירום, כתום וורוד. כפי שאתה יכול לראות, האמן השתמש בטון ורוד מהמם עבור כנף האייליינר. זה רעיון כל כך מדהים והוורוד הוא אלטרנטיבה יפה לאייליינר השחור הקלאסי. איפור כזה יכול להתלבש ביום או בלילה.

חותכים קמט ואייליינר מאט

מָקוֹר: @rubina_muartistry

מוצרים בשימוש: Huda Beauty Matte & צללים מתכת מתכת ברוטב חם & טפטוף יהלומים, מול פנים טוב יותר מסקסרה מסקס, ורושל וויק ביוטי סיגירי ריסים.

42. עיניים ורודות נוצצות

רעיון האיפור הבא הוא כל כך חמוד! למראה זה, לעיניים יש צללית ורודה נוצצת עם כנפי אייליינר שחורות ורכות. מראה יפה וקל ללבוש שיתאים לכולם. ניתן גם להלביש או למטה כך שיתאים לכל אירוע. צבע שפתיים ורוד ורך ייראה מדהים עם האיפור הזה.

רעיון איפור עיניים ורוד נוצץ

מָקוֹר: @stephie.b_

מוצרים בשימוש: ColorPop Cosmetics It’s All Good לוח צלליות בגוונים קונסיירז ‘, ויברציות טובות, סוכר רוק, שלט שלום & Michelada, Benefit Bad Gal עיפרון עיפרון חום עמוק & סוכר עוגיות סוכר וזוהר גל ריסי מלכות בסגנון היופי.

43. רעיון איפור עיניים לגזור קמט

אם אתה אוהב מראה איפור קפל חתוך, אז זה בשבילך. לעיניים תערובת צלליות בהירה וניטרלית עם אייליינר שחור ויש צורת נצנצים ורודה על העפעף. זה רעיון מדהים ואנחנו אוהבים את הוורוד והשחור הבהיר יחד. זה מראה יפה והצהרתי.

רעיון איפור עיניים גזור קמט לעיניים עם כיפה

מָקוֹר: @brandi.x0

מוצרים בשימוש: NYX מטרות נצנצים, House of Lashes Radiant, NARS Black Valley Liner ו- NYX Born to Glow Highlighter in Stand Your Ground..

אנו מקווים שקיבלת השראה ממראה הצלליות המהממות האלה!