51 מראה בלונדיני בלונדיני מהמם

41. קרמל בלונדינית בלייאג ‘

אם צבעי הבלונד המגניבים אינם בשבילך, תוכל לנסות גוון חם יותר כזה. למראה זה, השיער חום עם תוספת בלייאז ‘בלונדיני קרמל. הבלונדינית הקרמלית נראית מהממת עם הצבע החום הכהה. זה רעיון מצוין לנשים שרוצות לנסות בלונדינית בפעם הראשונה מכיוון שהיא לא נועזת כמו הגוונים הבהירים יותר. אם אתה לא אוהב את הבלונדינית, היא גם תצמח בקלות.

שיער בלייאז 'בלונד קרמל

מָקוֹר: @dane_edwardsandco

42. הבהרה בלונדינית Balayage

לאחר מכן, יש לנו רעיון עדין של balayage. למראה זה, השיער משנה את צבעו בהדרגה לגוון בלונדיני יפה ורך. הצבע הבלונדיני כל כך אופנתי והוא מתאים לשיער החום בצורה מושלמת. בלונדינית כזו היא תכליתית ותתאים לכל צבעי השיער משחור לאדום. גם התסרוקת מהממת, אז נסה את שניהם למראה חדש ומסוגנן.

בלונד בלייאג 'הבהרה

מָקוֹר: @הבלונדולוג

43. שיער בלונדיני חם וקרמל

אם כבר יש לך שיער בלונדיני, אז רעיון balayage זה מושלם עבורך. למראה זה, השיער כהה ואז הוא משתנה לגוון בלונדיני חם. למרות שהשיער נראה חום, אנו חושבים שהבלונדינית המוזהבת הזו תיראה מדהים עם צבעים בלונדיניים כהים יותר כמו דבש. זהו רעיון לשיער מהמם והוא יזהר את המראה שלך וייקח את שיערך ממעופש להפליא.

רעיון צבע שיער בלונדיני וקרמל חם

מָקוֹר: @thefaithfulblonde

44. שיער חום עד בלונדיני בהיר

רעיון השיער הבא שיש לנו להראות לכם הוא קליל ואופנתי. כאן יש לנו תסרוקת בלונדינית יפה והצבעים בהם נעשה שימוש משתנים מבלונדינית רכה לגוון בלונדיני פלטינה. שינוי הצבע מהמם והוא יתאים לכל צבע שורש. אתה יכול לשחזר את המראה או לנסות את balayage גם על שיער קצר יותר.

שיער חום עד בלונדיני בהיר

מָקוֹר: @catherinelovescolor

45. תסרוקת אוניית בלונדינית עד בהירה

רעיון השיער הבא שלנו מדהים. למראה זה, השיער מתחיל להיות חום ואז משתנה לצבע בלונדיני מסוגנן. Balayage כזה מושלם עבור הנשים הטרנדיות שרוצות שהשיער שלה יגיד אמירה. אתה יכול לנסות צבע בלונדיני קרח כמו בהשתתפות או לבחור בגוון מעט חם יותר. כך או כך, השיער שלך ייראה מהמם.

תסרוקת אוניית בלונדינית עד בלונדינית בהירה

מָקוֹר: @catherinelovescolor

46. ​​רעיון בלנדי בלונדיני סנדי

תן לשיער שלך מהפך אופנתי עם balayage בלונדיני כזה. השיער משתלב מגוון חום לבלונד כהה ולאחר מכן לצבע בלונדיני בהיר ויפה. אנחנו אוהבים את balayage זה כפי שהוא כל כך אופנתי ומסוגנן. שילוב צבעים כזה יתאים לכולם וזה יהפוך את השיער שלך. אתה יכול לנסות balayage בלונדיני כזה עם כל צבע שורש.

רעיון של בלונדיני סנדי

מָקוֹר: @dane_edwardsandco

47. שיער בלונדיני ייחודי

אם אתה רוצה שיער בלונדיני במראה טבעי, נסה balayage דומה לזה. כפי שאתה יכול לראות, צבע השורש כהה מאוד אבל אז השיער מתמזג לבלונד זהוב מהמם. נעשה שימוש בגוונים בלונדיניים שונים המעניקים לשיער מראה טבעי יותר. זהו מראה בהיר וקיצי שייראה נפלא על כל אחד.

רעיון ייחודי לצבע שיער בלונדיני

מָקוֹר: @thefaithfulblonde

48. בוב מהמם עם דגשים קלים

אוהבים את תסרוקות הבוב? אם כן, עליך לבדוק את רעיון השיער הבא. כאן יש לנו בוב קצר עם balayage בלונדיני בהיר מאוד. אנחנו אוהבים את הגזרה ואת הצבע כי השניים נראים סופר מסוגננים יחד. תסרוקת כזו מושלמת למי שרוצה שינוי שיער אופנתי.

תסרוקת בוב מהממת עם נקודות עיקריות בלונדיניות

מָקוֹר: @romeufelipe

49. דגשי בלונדינית דבש לברונטיות

עוד גוון בלונדיני יפה שאתה יכול לנסות הוא בלונדינית דבש. הרעיון הבא מראה כיצד ללבוש את הצבע הבלונדיני בסגנון. צבע השיער הטבעי הוא חום כהה עם תוספת balayage בלונדינית דבש. אנחנו אוהבים את הבלונדיני הכהה ואת צבע השורש החום מכיוון שהוא שילוב מהמם. שיער כזה מושלם לקיץ, הבלונדינית תגרום לשיערך להיראות מנשק.

דגשים בלונדיני דבש לברונטיות

מָקוֹר: @הבלונדולוג

50. שיער בלונדיני פשוט ומסוגנן

אם אתה רק רוצה שיער פשוט וקל ללבוש, זה יכול להיות בדיוק מה שאתה מחפש. ה balayage משתמש בגוונים בלונדיניים שונים וכולם בהירים ובהירים. בלונדינית בלונדינית כזו תעניק לשיערך חיים חדשים והיא תעניק לו הרמה. זה מראה אופנתי שיתאים לכולם. תוכל לשחזר מראה דומה גם עם צבעים בלונדיניים חמים יותר.

שיער בלונדיני פשוט ומסוגנן

מָקוֹר: @הבלונדולוג

51. שיק באלאייג ‘

לאחר מכן, יש לנו מראה בלונדיני אופנתי להראות לך. השיער חום בשורש ואז הוא מתמזג לגוון בלונדיני כהה ואז לבלונד בהיר ורך. זה רעיון מדהים של balayage והוא ייראה מדהים על כל אחד. צור מחדש את הבלונדינית הרב גונית או שאתה יכול לנסות רק אחד מהגוונים הבלונדיניים.

רעיון לשיער שיק Balayage

מָקוֹר: @הבלונדולוג

כשמראה הבלאייג ‘נכנס לעונה בגדול לאביב ולקיץ 2019, בהחלט הגיע הזמן שתקפוץ על העגלה ועם אלה #השראת שיער רעיונות לתסרוקת בלונדינית balayage, כפי שאתה יכול לראות, יש משהו לכולם. Balayage’ing שמח!