51 תסרוקות בוב ארוכות להפליא

41. בוב בלונדיני ארוך

התסרוקת הבאה שיש לנו להראות לך היא עוד מראה קל ללבוש. האונה הזאת נחתכת ממש מעל הכתפיים והשיער כהה עם נקודות עיקריות בלונדיניות בהירות. הבלונדינית כאן פשוט יפה, היא נותנת לשיער מראה שקוע. זהו רעיון שיער אופנתי ומסוגנן והוא יראה מדהים על כל אחד.

בלונדינית בהירה בלוב ארוך

מָקוֹר: @kristen.lumiere

42. בובלי בלונד קרמל

תספורת וצבע מסוגננים נוספים שתוכל לנסות היא אונה בלונדינית קרמלית. לפניכם דוגמה מהממת. השיער גזור יפה ויש לו תערובת צבעים מדהימה. בשורש השיער כהה ואז הוא מתמזג לבלונדינית קרמלית חמימה ולבסוף בלונדינית בהירה. זה מראה אלגנטי וזה אחד האהובים עלינו.

קרמל בלונדינית בוב ארוך

מָקוֹר: @texasbalayage

43. אוניית אומברה כהה עד בהירה

מחפשים תסרוקת חדשה ואופנתית? אז זה יכול להיות מושלם עבורך. בוב ארוך זה מתחיל בשחור ואז משתנה לצבע בלונדיני קפוא להפליא. הבלונדינית אומברה נראית מדהים עם חתך האונה. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או שאתה יכול לבחור כל שילוב של צבע אומברה לבוב הארוך שלך.

אוניית אומברה כהה עד בהירה

מָקוֹר: @marinaandthesummerday

44. אונה כחולה מודגשת

מוקדם יותר בפוסט הצגנו בוב כחול פסטלי. אם אהבת את הרעיון הזה, אולי גם אתה תאהב את הרעיון הזה. בוב ארוך זה משתמש גם הוא בצבע כחול עז אך במקום להיות כחול פסטלי, השיער משתלב מכחול כהה לגוון בהיר. הגזרה נראית מדהים וכך גם הצבע, זו תסרוקת אופנתית אחת.

רעיון לתסרוקת בלוב כחול מודגש

מָקוֹר: @sherrieancheta

45. בוב ארוך אופנתי במרקם

רעיון השיער הבא שלנו הוא אופנתי ועצבני. תסרוקת זו היא בצבע שחור מדהים והיא נחתכת לבוב ארוך שאורכו בערך כתף. השיער מעוצב לאחר מכן עם גלי מרקם. זוהי תסרוקת יפה והיא תוציא את גוזל הסלע הפנימי שלך. אתה כמובן יכול לשחזר אונה כזו גם עם צבע השיער שלך.

בוב ארוך במרקם אופנתי

מָקוֹר: @ninezeroone

46. ​​בוב ארוך עם הבהרה בלונדינית

אם אתה אוהב את תסרוקות הבוהו אז אתה צריך לבדוק את הרעיון הזה. למראה זה, השיער נחתך עד ממש מתחת לכתפיים ויש לו נקודות עיקריות בלונדיניות בהירות. הוא מסתיים גם עם גלים רגועים. זוהי תסרוקת יפה וזו תהיה בחירה מדהימה לעונת הקיץ.

בוב ארוך עם נקודות עיקריות בלונדיניות

מָקוֹר: @chiyukihair

47. רעיון שיער חם ולוהט

האם הבלונדיניות, החומים ושאר הצבעים הכהים אינם הדבר שלך? אז למה שלא תנסה צבע חם ולוהט כזה ?! בוב ארוך זה קצר יותר מאחור וארוך מלפנים. הוא צבוע גם בגוון אדום כהה. זוהי תסרוקת יפה והיא תיראה מעולה בעונות הסתיו והחורף.

רעיון שיער חם ולוהט בלוב

מָקוֹר: @emilyandersonstyling

48. בלוני בלונדינית פלטינה

רוצה שינוי שיער שלם? אז תסרוקת זו היא בשבילך. כאן יש לנו בוב ארוך וחמוד באורך שיושב ממש מעל הכתפיים. האונה צבועה גם היא בגוון בלונדיני בהיר ופלטיני. זהו רעיון שיער סופר מסוגנן שיגרום לך להתבלט מההמון.

בלונדינית בלונדינית פלטינה

מָקוֹר: @_sassafrass

49. אונה בוהו שיק

הבוב הארוך הבא שיש לנו להראות לכם הוא אחד האהובים עלינו! למראה זה, השיער באורך הכתפיים ויש לו צבע אומברי יפה. התסרוקת מסתיימת גם עם גלים רופפים. אנחנו אוהבים את הסגנון הזה כי הוא נראה אופנתי אבל יש לו גם אווירת בוהו רגועה. האונה הזו תהיה מושלמת לקיץ.

רעיון אוניית בוהו שיק לקיץ

מָקוֹר: @domdomhair

50. בוב ארוך קלאסי עם צבע בלונדיני בהיר

רעיון השיער הבא שלנו הוא אופנתי וקלאסי. תסרוקת זו היא כמו הבוב שכולנו מכירים ואוהבים אבל האורך הוא רק קצת יותר ארוך. השיער צבוע גם בלונד בהיר ויפה. בוב ארוך זה קל ללבישה והוא יתאים לכולם. אתה יכול לשחזר אותו עם כל צבע שיער אם הבלונדינית לא מתאימה לך.

בוב ארוך קלאסי עם צבע בלונדיני בהיר

מָקוֹר: @hair_candiceelizabeth

51. אונה חומה כהה יפה

לאחר מכן, יש לנו אונה חומה כהה ויפה. השיער קצת יותר ארוך מלפנים ואז בחלק האחורי. הוא מעוצב גם עם גוונים חומים בהירים ותלתלים. מכיוון שהצבעים המשמשים כמעט תואמים, זה גורם לדגשים להיראות טבעיים. זהו בוב ארוך להפליא ותוכלו לשחזר אותו או לנסות אורך קצר יותר.

אונה חומה כהה יפה

מָקוֹר: @morenas_iluminadas_

והנה לכם אותם – 51 תסרוקות בוב ארוכות ויפות שאנו בהחלט חושבים שכדאי לכם לשקול לקראת פגישת השיער הבאה שלכם. אנחנו אוהבים אותם, ואנחנו לא יכולים לחכות לראות מה תמציא גם! קיצוץ שמח!