51 התסרוקות הטבעיות הקצרות הטובות ביותר לנשים שחורות

41. תסרוקת מגולחת עם תלתלים צמודים

רוצה להיראות גלאם אבל יש לך גם קצת יתרון? לאחר מכן נסה תסרוקת כמו זו. השיער מתגלח שוב מסביב לדפנות אך לשיער למעלה יש תלתלים אופנתיים וצמודים. יש גם דפוס מסוגנן. תסרוקת כזו נראית מגניבה ללא מאמץ והיא תעניק לך מראה אופנתי לא משנה מה האירוע.

תסרוקת מגולחת עם תלתלים צמודים

מָקוֹר: @naturalhairrebel

42. נקודות עיקריות בלונדיניות חמות

מוקדם יותר הצגנו רעיון לשיער בלונדיני. אם אהבת את זה אולי תאהב גם את זה. למראה הזה, השיער לא כולו בלונדיני. במקום זאת יש רק נקודות עיקריות קטנות לאורך כל הדרך. זוהי דרך מצוינת להוסיף שיער בלונדיני אם אתה לא רוצה לשנות את כל השיער שלך. זוהי דרך לנסות את הצבע מבלי להיות מודגש מדי. זהו גוון חם אך ניתן לשחזר את המראה גם עם בלונדינית מגניבה.

שיער טבעי קצר עם נקודות עיקריות בלונדיניות חמות

מָקוֹר: @sweetstyles_naturals_

43. תסרוקת גלאם קצרה

תזהרו את המראה שלכם בשיער כזה! תסרוקת זו קצרה עם גלים אלגנטיים. אנחנו אוהבים את רעיון השיער הזה מכיוון שיש לו מראה וינטאג ‘יפהפה. גם שיער כזה הוא מאוד במגמה! הרבה נשים אפילו רשימת A מנסות קיצורי דרך חמודים כמו זה.

תסרוקת קצרה גלאם לנשים שחורות

מָקוֹר: @beautybylee

44. שיער מגולח עם צבע כחול תוסס

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון לשיער כחול. זה כולל שיער ארוך בחלקו העליון והוא מתגלח סביב הצדדים. החלק העליון של השיער בעל מראה אומבר כשהוא מתחיל בשחור ואז משתנה לכחול. הוא סיים עם לב מגולח להפליא. זהו סגנון מדהים וזה יהיה מראה אופנתי לכל אישה.

שיער מגולח עם צבע כחול תוסס

מָקוֹר: @janelasealysmith

45. תלתלים אופנתיים

הרעיון הבא שלנו הוא אופנתי וסופר מסוגנן. השיער קצר סביב הצדדים וכולל תלתלים עם נפח בחלק העליון. תסרוקת כזאת תגרום לך להרגיש עז וביטחון כל יום! זהו תסרוקת קלה ללבוש שתשאיר אותך נראה מדהים לכל אירוע. תלתלים אלה מושגים באמצעות מרכך עמוק תוצרת בית ושמן ארגן, אין מוצרים מוגדרים.

גזרה טבעית מחודדת טבעית

מָקוֹר: @kendrakenshay

46. ​​תסרוקת אדומה מסוגננת

מוקדם יותר הצגנו תסרוקת אדומה מהממת. אם אתה אוהב את רעיונות השיער האדום, עליך לבדוק זאת. למראה זה השיער קצר מאוד עם תלתלים אדומים וחמודים. התלתלים האדומים פשוט מעצימים את התסרוקת והופכים אותה לייחודית ומסוגננת. אתה יכול לשחזר את המראה האדום הזה או לנסות סגנון דומה גם בצבע אחר. שעון פה כיצד השיגה סלילי סופר -מגדירים אלה.

תלתלים אדומים טבעיים מסוגננים

מָקוֹר: @astoldbybrittanyd

47. צדדים מגולחים עם תלתלים ארוכים למעלה

לאחר מכן, יש לנו מבט מגולח נוסף. השיער מגולח סביב הצדדים ויש לו שיער מתולתל יותר בחלקו העליון. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה כי השיער הארוך יותר עוצב לצד אחד. זה פשוט יוצר תסרוקת אופנתית השונה מהשאר. ניתן להשיג תלתלים כאלה באמצעות מוטות תלתלים.

צדדים מגולחים עם תלתלים ארוכים למעלה

מָקוֹר: @naturalhairrebel

48. תסרוקת קצרה אופנתית

התסרוקות שאתה יכול ליצור עם דוגמאות מגולחות הן אינסופיות. על ידי הוספת דוגמאות מגולחות, אתה הופך את השיער שלך לייחודי ומסוגנן. להלן דוגמה מצוינת נוספת לשיער קצר עם דוגמה. יש לו תלתלים ארוכים למעלה עם התבנית סביב הצדדים. זהו דפוס אופנתי וקל ללבוש שיתאים לכולם.

תסרוקת טבעית קצרה בעיצוב אופנתי

מָקוֹר: @dreamcutsbarberlounge

49. ארוך למעלה, קצר בצדדים

מחפש סגנון קצר שנראה מאוד טבעי ומסוגנן? אז זה בשבילך. רעיון השיער הזה אינו קצר כמו חלק מהאחרים שהצגנו. זה כמו חתך פיקסי עם נפח למעלה. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה לשיער שהוא כל כך אופנתי! נסה לשחזר את המראה הזה או נסה צבע עז. שיער אדום בסגנון זה ייראה נהדר!

סגנון טבעי מתולתל קצר

מָקוֹר: @sweetstyles_naturals

50. תלתלי תפוז תוססים

משעמם לך את השיער ורוצה לג’אז עם צבע? ואז בדוק את הרעיון הבא. כאן יש לנו סגנון קצר ומתולתל שבו השיער כתום תוסס. זהו רעיון מהנה ומסוגנן שיאיר את מראהכם. זהו צבע מגניב המושלם לכל מי שרוצה להתבלט בסטייל.

סגנון טבעי קצר כתום תוסס

מָקוֹר: @pekelariley

51. שיער ורוד נועז

עוד רעיון צבע נועז שאתה יכול לנסות הוא ורוד! אל תתייחסו למילה שלנו עד כמה שזה נראה מדהים, בדוק את הסגנון הבא. השיער מתחיל להיות שחור ואז הוא הופך בהדרגה לורוד. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה לשיער, שהוא אופנתי והצהרות. נסה גוון ורוד כזה או נסה גוון בהיר או כהה יותר.

שיער טבעי ורוד ונועז

מָקוֹר: @dreamcutsbarberlounge

מה אתה חושב? האם תהיה אמיץ ללכת לקצוץ הקיץ? האם התסרוקות הטבעיות הקצרות האלה לנשים שחורות התחשק לכם? ספר לנו אילו מהם הם המועדפים עליך – נשמח לראות אילו יצירות צבעוניות ומשוגעות אתה מוצא!