43 רעיונות איפור ליל כל הקדושים היפים לשנת 2020

31. מלאך שנפל

מלאכים הם עוד קלאסיקה, אבל כפי שהיא ליל כל הקדושים, אתה יכול להפוך את התחפושת לכהה קצת יותר, בדיוק כמו זה. רעיון האיפור הזה כולל מלאך שנפל. אז, יש לה כנפיים שחורות במקום לבנות והאיפור שלה מעושן וכהה. זהו מראה מפחיד ותוכלו ללבוש כל בגד עם הכנפיים.

איפור מלאך ליל כל הקדושים שנפל

מָקוֹר: @mollyiles_makeupartist

32. גרסה מפחידה של אריאל

אוהבים את בת הים הקטנה? אם כן, הרעיון הזה הוא בשבילך. כאן יש לנו גרסה מפחידה של אריאל. כפי שאתה יכול לראות, היא נראית כמו בת הים הקלאסית בצד אחד. עם זאת, צד אחד נראה כמו שלד עם כוכב ים על עין אחת. זהו מראה ייחודי ומדהים. אנחנו אוהבים את זה!

איפור ליל כל הקדושים שלד אריאל

מָקוֹר: @trinsmakeup

33. גולגולת סוכר ורודה

לאחר מכן, יש לנו עוד גולגולת סוכר להראות לך. זה כל כך יפה וורוד! יש לה איפור אשליה שלד מדהים, אפילו על צווארה. על עיניה יש גם לב ורוד. זהו רעיון איפור מדהים והוא שילוב של גלאם, נועז ומפחיד. משהו כזה נהדר למי שאוהב ללכת על הכל.

רעיון איפור וגולגולת סוכר

מָקוֹר: @lilylove213

34. חתול צ’שייר

אם אתה אוהב את אליס בארץ הפלאות, אז זה בשבילך. מאפרת זו יצרה איפור אשליה של Cheshire Cat. אנחנו אוהבים את זה כי היא יצרה את החיוך הרחב שהחתול ידוע בו. זהו רעיון מהנה וייחודי וישנן כמה גרסאות שונות של חתול צ’שייר שתוכלו ליצור.

רעיון איפור ליל כל הקדושים של חתול צ'שייר

מָקוֹר: @yadirose

35. רעיון איפור סאלי

רעיון האיפור הבא הוא רעיון נוסף בהשראת סרט פופולרי. הפעם יש לנו איפור המבוסס על סאלי מתוך הסיוט שלפני חג המולד. איפור כזה הוא חובה לחובבי הסרט וזה רעיון זוגי נהדר שכן החצי השני שלך יכול להתחפש לג’ק סקלינגטון. יש הרבה הדרכות מקוונות לאיפור סאלי.

רעיון האיפור של ליל כל הקדושים של סאלי

מָקוֹר: @beautybybrontey

36. גולגולת סוכר בהשראת סתיו

אוהבים את האיפור של גולגולת הסוכר? אם כן, עליך לראות את הגירסה הבאה. כאן יש לנו עיצוב גולגולת סוכר יפה עם דפוסים יפים. מה שאנחנו באמת אוהבים בזה הוא צבעי הסתיו המשמשים. גווני התפוז החמים נראים מהממים והם גם חוגגים את העונה בה ליל כל הקדושים.

גולגולת סוכר בהשראת סתיו

מָקוֹר: @beautybybrontey

37. אלת שמש וירח

הביאו קצת קסם להלווין עם איפור כזה. אמנית זו נראית כמו אלת עם עיצובים של הירח והשמש על פניה. זהו רעיון כה ייחודי והוא מושלם למי שרוצה לנסות משהו קצת אחר. איפור כזה נהדר גם למסיבות שבהן אתה רוצה לחגוג ליל כל הקדושים אבל גם להיראות גלאם.

רעיון איפור אלת השמש והירח

מָקוֹר: @sarinanexie

38. קיסוס רעל

לאחר מכן, יש לנו רעיון איפור נוסף בהשראת נבל. הפעם זה Poison Ivy. המאפרת השתמשה באיפור ירוק דרמטי על העיניים והפנים. מראה זה שלם עם צבע שפתיים כהה וקיסוס. זה רעיון מגניב שפשוט לשחזר אותו. איפור זה יהיה נהדר לאירועים של הרגע האחרון.

איפור ותלבושת ליל כל הקדושים של Poison Ivy

מָקוֹר: @ciaciaxo

39. פרפר סגול

הרעיון הבא כל כך ייחודי ומדהים! האיפור הזה בהשראת פרפרים ואתה יכול לראות שהוא פשוט מדהים. האמנית יצרה כנפיים סגולות על עיניה וצווארה. מראה זה מסתיים בפרפרים מנייר תלת מימד. זה מראה כל כך ייחודי ואתה יכול לשחזר את הפרפר בכל צבע.

מראה איפור ליל כל הקדושים פרפר סגול

מָקוֹר: @annalingis

40. מגדת עתידות

אנחנו אוהבים את הרעיון הבא כי הוא כל כך מיסטי וקסום! כאן יש לנו מגדת עתידות. היא מכוסה ניצוצות, אבני חן ויש לה גם איפור גלאם. זהו רעיון איפור ותלבושות מדהים והוא מושלם למי שרוצה להיראות מפחיד, על טבעי ויפה! הוא אחד האהובים עלינו.

מגדת עתידות ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @katiespearpoint

41. רעיון איפור ליל כל הקדושים די

הביאו את הבלנג להלווין עם איפור כזה. כאן יש לנו עוד גולגולת סוכר אבל האיפור הזה כולל אבני חן נוצצות ונוצצות. אנו אוהבים זאת מכיוון שאבני החן עוזרות ליצור את הדפוסים המורכבים שגולגלות הסוכר ידועות בהם. אז זה די פשוט לשחזר וזה נראה סופר גלאם.

איפור גולגולת סוכר עם אבני חן

מָקוֹר: @camillascanvas

42. בובה סדוקה

לאחר מכן, יש לנו רעיון אשליה מצמרר נוסף להראות לך. למראה הזה, המאפרת גרמה לפניה להיראות כמו בובה סדוקה. יש לה גם איפור עיניים חמוד. זה רעיון מגניב ותוכלו למצוא הדרכות לאיפור אשליות בובות באינטרנט. שחזור זה או שאתה יכול להפוך את זה ליותר מפחיד עם כמה טיפות דם מזויפות.

תחפושת ליל כל הקדושים של בובה סדוקה

מָקוֹר: @caro_losada

43. איפור ארנב

רעיון האיפור הבא הוא חמוד וייחודי. האמנית יצרה איפור של אשליה של ארנב עם פנינים וריסים נועזים. זהו רעיון כה מהנה והוא מושלם למי שרוצה להתחפש מבלי להיות מפחיד. צור את זה מחדש או שאתה יכול לבחור באיפור ארנב יותר מופחת.

איפור ארנב ורוד ולבן

מָקוֹר: @niamulan

אנו מקווים שקיבלת השראה מרעיונות האיפור היפות של ליל כל הקדושים.