23 רעיונות איפור לנשף מהממים לשיפור היופי שלך

11. איפור עיניים כחולות נועזות

לאחר מכן, יש לנו מראה עיניים כחולות נועזות. במקום הכחול הבהיר זהו יותר גוון כהה כהה. אנחנו אוהבים את תערובת העיניים המעושנות וחושבים שזה יהיה רעיון מהמם לנשף. תלבשי עם שפתיים עירומות לאיפור שיצליח. אתה יכול אפילו להוסיף נצנצים לאיפור עיניים כזה.

רעיון איפור עיניים מודגש לנשף

מָקוֹר: @nataliya_makeup

12. עיניים נוצצות אלגנטיות

רוצים רעיון אלגנטי לאיפור עיניים? אז הבחירה הבאה היא בשבילך. לעיניים יש צללית למראה טבעי עם טאטא של נצנצים. זה רעיון כל כך עדין ויפה. המראה הנוצץ נוצר בעזרת לוח הצבעים הנוצץ הזהב של Aria Cosmetics UK Lights.

עיני נצנצים אלגנטיות

מָקוֹר: @salma_khanbeauty

13. איפור עיניים ורוד וכחול צבעוני

כחול וורוד עובדים כל כך טוב יחד על העיניים. במראה זה, העפעף ורוד עם קליק אייליינר שחור ולאורך קו המים יש גוון כחול יפה. איפור כזה מושלם עבור מלכת הנשף האופנתית שרוצה מראה תוסס.

איפור עיניים ורוד וכחול צבעוני

מָקוֹר: @glamgk

14. רעיון איפור לנשף מהמם

אם אתם מחפשים איפור נשף עם דרמה, אז הרעיון הזה הוא בשבילכם. העיניים בעלות תערובת יפה של גוונים חומים וגליטר זהב עם אניה שחורה עבה וריסים. זהו רעיון אמירה שייתן לך מראה זוהר. אנחנו אוהבים את איפור העיניים הזה!

רעיון איפור לנשף מהמם

מָקוֹר: @shivangi.11

15. איפור עיניים די בורגונדי

תראה יפה בבורדו בנשף הנשף עם איפור עיניים כזה. האיפור נוצץ ואלגנטי וזה מושלם לאירוע. איפור זה נוצר בעזרת פלטת Lime Crime Venus XL, נצנצים מאיה מיתיים של Eye Kandy Cosmetics ו אייליינר ג’ל לובש ארוך של בובי בראון. הוסף כמה ריסים ואתה מוכן ללכת.

איפור עיניים די בורגונדי עם נצנצים זהובים

מָקוֹר: @rubina_muartistry

16. אייליינר וגליטר רטרו

אם מראה וינטג ‘הוא יותר הסגנון שלך, אז זה יכול להיות האיפור עבורך. לאיפור העיניים יש אווירה של טוויגי משנות ה -60 אך עם טוויסט מודרני. אנו אוהבים במיוחד את נצנוץ הכסף כפי שהוא מתאים לאירוע המיוחד. יש הדרכות מקוונות שיעזרו לך בטכניקות אייליינר דומות.

מראה איפור עיניים רטרו אייליינר ונוצץ

מָקוֹר: @anisaartistry

17. עיניים מעושנות עם ניצוץ

במקום הנצנצים הקלאסיים על העפעף תוכלו לשים את הנצנצים בפינה הפנימית של העין. זוהי דרך מסוגננת ללבוש ניצוץ. אתה יכול ללבוש את הנוצץ עם עין מעושנת ורודה או עם צבע אחר. למראה זה נעשה שימוש במנצנצים של MBA Cosmetics Bubbly.

עיניים מעושנות עם ניצוץ פנימי פנימי

מָקוֹר: @divide.n.contour

18. אייליינר אופנתי

נשף הוא הזמן המושלם להפגין את סגנון האיפור האהוב עליך. בבחירה הבאה שלנו תיזכר בזכות האייליינר האפי שלך. העיניים בעלות תערובת יפה של ורודים וסגולים עם קליק אייליינר מדהים. תוכל לשחזר מראה דומה או להשתמש בתערובת צבעים משלך.

רעיון איפור עיניים בורדו וורוד לילדות שחורות

מָקוֹר: @beautifulke__

19. אייליינר מודגש עם נצנצים כסופים

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון מדהים לאיפור עיניים. העיניים בעלות תערובת צלליות ניטראלית, אייליינר שחור, אניה נצנצת וירוק כהה על קו המים. איפור העיניים הזה יהיה וואו אם תלבש אותו לנשף. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה ותוכלו להשתמש בו כהשראה ולערבב ולהתאים כמה מהצבעים.

אייליינר מודגש עם נצנצים כסופים

מָקוֹר: @shivangi.11

20. איפור אלגנטי לנשף ורוד

הביאו איזה ניצוץ ורוד לנשף עם איפור עיניים מדהים כמו זה. לעיניים יש עין מעושנת ורודה עם נצנצים ורודים והעברת אייליינר. איפור כזה יתאים לכולם והוא מושלם לאירוע המיוחד. מראה הנוצץ נוצר עם Lime Crime Diamond Dew Glitter Topper ‘Paris’.

איפור אלגנטי ורוד לנשף

מָקוֹר: @annybeeutee

21. ליינר כחול מסוגנן

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה נוצץ מדהים. בעיניים יש קליק אייליינר שחור קלאסי עם קליק אייליינר אל. אנחנו אוהבים את השילוב הזה של שני אייליינרים. אתה יכול לשחזר את המראה בכחול או לנסות אותו בכסף, ורוד או זהב.

איפור עיניים אופנתי חפש עיניים עם כיפה

מָקוֹר: @brandi.x0

22. עיניים מתכתיות

בעל האיפור הטוב ביותר בנשף עם עיניים כמו הבחירה הבאה שלנו. העיניים בעלות תערובת מעושנת עם טאטא של צבע מתכתי עם קליק אייליינר. איפור כזה מהמם ויתאים לכולם. יהיה נהדר ללמוד את העיניים האלה, כפי שאתה יכול ללבוש אותן גם לאירועים מיוחדים אחרים. מוצרים בשימוש: Huda Beauty Desert Dusk Duschet Palette (זעפרן, רטרוגרד, אוד, ענבר, עדן, חול מדבר), ספינת הנוזל BALM Cosmetics Schwing ו- MAC Cosmetics משקפים פיגמנט חום שקוף.

לוק איפור עיניים מתכתי Smokey

מָקוֹר: @annybeeutee

23. רעיון איפור לנשף אמרלד יפהפה

אחרון ברשימה שלנו הוא הרעיון המהמם הזה של איפור עיניים. זהו מראה מדהים המושלם לנשף. כדי ליצור את המראה תצטרך: Violet Voss Like a Boss Palette, Tarte Cosmetics Chrome Paint Shadow in Pot of gold and Lit Cosmetics Lit Metals Escape + זהב.

רעיון איפור לנשף אמרלד יפהפה

מָקוֹר: @זוהר_השתקפויות

אנו מקווים שמצאתם את האיפור המושלם לנשף!