43 רעיונות לעיצוב ציפורניים מושלמים לחורף 2019

21. ציפורניים אפורות, שחורות וגריד

רשת ציפורניים ברשת היא טכניקת ציפורניים פשוטה יותר לנסות. תזדקק לעט מסמר שחור או לק עם מברשת דקה. ואז ביד יציבה פשוט הוסף את קווי הרשת. אתה יכול ליצור מניקור רשת מלא או שאתה יכול להפוך אותו לעיצוב מבטא כמו במניקור המוצג.

ציפורניים אפורות, שחורות ורשתות לרעיונות לציפורניים לחורף

מָקוֹר: @darmoine_nail

22. ציפורני נצנצים ירוקות וזהב חורף

מחפשים רעיונות פאנקי חורף פאנקי שיצליחו? אז הבחירה הבאה היא בשבילך. מניקור זה כולל ציפורניים ירוקות כהות עם ציפורני מבטא זהב. שילוב כזה נועז ומסוגנן. לא רק זה, אבל זה יהיה בחירה מבריקה לחג המולד.

ציפורני נצנצים בצבע ירוק וזהב חורפי לרעיונות לציפורני חורף

מָקוֹר: @מלוטש.nb

23. ציפורני גליטר סגולות כהות

הבא ברשימה שלנו הוא מניקור סגול כהה מהמם הזה. הציפורניים נוצרו בצבעי פולנית על ידי llarowe בצבע פיגי פודינג. זהו צבע יפהפה בעל מראה נוצץ עדין. לק כזה יזהר את הלוק שלך לכל אירוע.

ציפורני גליטר סגול כהה לרעיונות לציפורניים של חורף

מָקוֹר: @buffnails80

24. ציפורני חורף שיק ורוד זהב

רעיון הציפורן הבא כל כך שיקי וזוהר! רוב הציפורניים בהירות ויש מסמר מבטא זהב ורוד מהמם. שני מסמרים מעוטרים גם באבני חן ויש פתית שלג מוזהב על מסמר אחד. אמנות הציפורניים פשוט מדהימה ופתיתי שלג מזהב ורד הם האהובים עלינו החדשים! המראה הזה נוצר עם Essie Polish Between the המושבים, Orly Nails Rage, Unail Stencils Vinyl Snowflake vinyl ו- dailycharme קריסטל סברובסקי זהב.

ציפורני חורף שיק ורוד זהב

מָקוֹר: @melcisme

25. מסמרים קצרים של פתית שלג

לאחר מכן, יש לנו עיצוב מסמר גלאם הכולל פתיתי שלג חורפיים. שני ציפורניים יפות וכחולות עם פתיתי שלג לבנים ומסמר אחד זהוב ונוצץ. בחלק מהציפורניים יש גם את אמנות פתיתי השלג הכחולה אך עם חלקים ברורים וסרט מסמר זהב. הצבעים מדהימים וזה יהיה המאני המושלם לעונת החגים ולמסיבות.

מסמרים קצרים של פתית שלג

מָקוֹר: @lieve91

26. ציפורניים נוצצות עם ציפורניים חמודות

אם אתה רוצה להסתדר עם הציפורניים שלך, אז הרעיון הזה מושלם בשבילך. חלק מהציפורניים לבנות ומעוטרות באבני חן, מסמר אחד נוצץ ושני מסמרים בכל יד מציגים גם אמנות ציפורניים חגיגית. זהו מני מודגש וייחודי המושלם למי שאוהב את חג המולד ואת עונת החורף. שחזר את כל הלוק או נסה רק אחד או שניים מהעיצובים. אתה יכול לקנות מדבקות ציפורניים חגיגיות באינטרנט.

ציפורניים חגיגיות חמודות

מָקוֹר: @ניילוקוקטייל

27. ציפורניים אפורות שלג אפורות עם מסמר מבטא סרוג לבן

אחד ממראות הציפורניים החייבים לחורף הוא אמנות סוודר סרוגה והמני הזה מראה איך ללבוש אותו בסטייל. רוב הציפורניים צבועות בגוון אפור כהה ואחת הציפורניים מציגה גם אמנות ציפורניים של פתית שלג. יש גם מסמר מבטא אחד עם דוגמה סרוגה לבנה. זהו עיצוב מהנה ואופנתי המושלם לחורף. אתה יכול לבדוק הדרכה לאמנות פתיתי השלג ותוכל לראות את המוצרים המשמשים את המראה בעמוד למטה. יש גם הדרכות אמנות סרוגה לסוודר גם באינטרנט.

ציפורניים אפורות שלג אפורות עם מסמר מבטא סרוג לבן

מָקוֹר: @nailsbycambria

28. ציפורני חורף ארונות כחולים

תאיר את הלוק שלך עם מניקור כחול עז כמו זה. שני ציפורניים מעוצבות בעיצוב אומברה נוצץ כחול וכסוף, מסמר אחד כחול כהה והציפורן האחרונה עירומה עם טיפים נוצצים. הצבעים מהממים והנצנצים כל כך נוצצים. ציפורניים כמו אלה יהיו מושלמות למסיבה או לאירוע מיוחד, וזה מאני שתוכל ללבוש גם בתקופת החגים.

ציפורני חורף כחולות של ארון מתים

מָקוֹר: @solinsnaglar

29. ציפורניים ורודות בהירות עם פתיתי שלג מזהב

עיצוב הציפורניים הבא כל כך יפה! כל הציפורניים צבועות בוורוד מאט וכל ציפורן מעוטרת בפתיתי שלג נוצצים מזהב. הזהב והורוד הם שילוב צבעים מדהים. זוהי אלטרנטיבה ייחודית לצבעי החורף הכחוליים הקלאסיים. אתה יכול לצייר ביד את פתיתי השלג או שאתה יכול לקנות מדבקות לציפורניים.

ציפורניים בצבע ורוד בהיר עם פתיתי שלג מזהב

מָקוֹר: @lieve91

30. עיצוב ציפורניים ייחודי לחג המולד

לאחר מכן, יש לנו עיצוב ייחודי לציפורני חג המולד. הפעם שני ציפורניים מכוסות בנצנצים כסופים, האחד כולל פתיתי שלג נוצצים ובציפורן האחרונה יש אומנות ציפורניים חמודה המבוססת על גמד חג המולד הסקנדינבי. זהו עיצוב מקסים וכיפי המתאים למי שרוצה מאני חגיגי. פתיתי שלג כאלה זמינים ברשת כמדבקות ציפורן של גמדי חג המולד.

עיצוב ציפורניים ייחודי לחג המולד

מָקוֹר: @ניילוקוקטייל