41 עיצובים אלגנטיים של ציפורניים עם אבני חן

11. ציפורני אומברה עם מסמר מבטא ריינסטון שקוף

לאחר מכן, יש לנו רעיון הכולל מסמרים אקריליים שקופים. אנחנו אוהבים את הציפורניים הצלולות כי הן נראות מודרניות, אופנתיות וייחודיות. מסמרים אלה בצורת ארונית למטה הם אומברה רכה עם מסמר מבטא ברור. לציפורן הצלולה יש גם עיצוב מדהים של ריינסטון. ציפורניים כאלה מדהימות והעיצוב יתאים לכל צורת ציפורן ארוכה. אתה יכול לשחזר את המראה או להשתמש בצבעים שונים עבור האומברה.

ציפורני אומברה עם מסמר מבטא ריינסטון שקוף

מָקוֹר: @sheadbeauty

12. עיצוב ציפורניים אפור עם אבני חן

מוקדם יותר בפוסט הצגנו עיצוב מסמר כחול מודגש שבו כמה צבעי אבני חן התאימו לכחול. להלן דוגמה נוספת לאופן השימוש בטכניקה זו אך בצבע אחר. ציפורניים אלה משתמשות באפור סגול במקום כחול ובעלות מסמר מבטא עם אבני חן סגולות וברורות. אנחנו אוהבים את המראה היפה הזה והוא יתאים לציפורניים ארוכות וקצרות.

עיצוב ציפורניים אפור עם מסמר מבטא ריינסטון

מָקוֹר: @nailsrnd

13. ציפורניים מאט מאט עם אבני חן

ציפורני שברון פופולריות מאוד. בדרך כלל תשתמש בשני צבעים ליצירת התבנית אולם על ציפורניים אלה נעשה שימוש באבני חן. אמנית הציפורניים יצרה את המראה הטרנדי עם אבני חן מנצנצות על צבע לק בהיר. אנו אוהבים כיצד נעשה שימוש בתערובת של שניים ואחד שברון. זהו מראה יצירתי והוא יתאים לכל צבע. אתה יכול אפילו להשתמש באבני חן בצבעים שונים.

ציפורניים מאט מאט עם אבני חן

מָקוֹר: @margaritasnailz

14. ציפורניים ריינסטון נועזות וצבעוניות

רוצה מניקור שידהים? אז הבחירה הבאה היא בשבילך. כאן יש לנו מסמרים שהיו מכוסים לחלוטין באבני חן. לכל אחת צבעים שונים בזוויות שונות והאבנים בצורות ובגדלים שונים. זה מושלם לנשים שרוצות מראה נוצץ ומושך תשומת לב.

ציפורניים נוצצות וצבעוניות

מָקוֹר: @margaritasnailz

15. ציפורניים אלגנטיות של בורגונדי

הצגנו כמה רעיונות המשתמשים באבני חן וצבעים בהירים, הרעיון הבא מיועד לכל מי שמעדיף צבעי ציפורניים כהים. ציפורניים אלה נצבעו בגוון בורדו יפהפה ובעלות מסמר מבטא ריינסטון. אבני החן מחמיאות לצבע בצורה מושלמת. אתה יכול לשחזר מראה דומה או לנסות גוונים אחרים כמו נייבי, סגול כהה ואפילו שחור.

ציפורניים אלגנטיות בורגונדיות עם אבני חן

מָקוֹר: @laura_nails_studio

16. ציפורניים לבנות ואלגנטיות עם ציפורן מבטא קריסטל

לאחר מכן, יש לנו רעיון מסמר אלגנטי. ציפורניים אלו צבועות בלבן עם מסמר מבטא ורוד ואבן -ריינסטון. אבני החן קטנות והונחו על הציפורן בסגנון נקודות. אנחנו אוהבים עד כמה פנינים נוצצות ויפות. ציפורניים כאלו יהיו מושלמות לחתונה או לאירוע מיוחד אחר.

ציפורניים לבנות ואלגנטיות עם ציפורן מבטא קריסטל

מָקוֹר: @מסמר_שמש

17. מסמרים ורודים בהירים עם אבני חן

אתה יכול לבחור אבני חן בצורות וגדלים שונים. ציפורניים אלה משתמשות בכמה אבני חן שונות ליצירת מסמר מבטא מהמם. אם אתה מנסה עיצובי ציפורניים בבית תוכל לקבל מבחר של אבני חן בצורות, גדלים וצבעים שונים כדי ליצור מראה ייחודי משלך. הציפורניים למטה הן דוגמה נפלאה לאופן השימוש באבני חן בצורה יצירתית. אתה יכול אפילו ליצור אותם מחדש או אולי לנסות צבע מסמר אחר.

מסמרים ורודים בהירים עם אבני חן

מָקוֹר: @amur_nails

18. ציפורני סטילטו סופר ארוכות

רוצה להצהיר עם הציפורניים שלך? אז הרעיון הבא הזה הוא בשבילך. מסמרים אלה בצורת סטילטו נצבעו בשני צבעים מודגשים שונים עם מסמר מבטא נוצץ. מסמרים כאלה ישימו לב אליך! אתה יכול לשחזר את המראה או לנסות צבעים שונים ועיצובים ריינסטון. עם ציפורניים ארוכות כאלה אתה באמת יכול להתנסות בדוגמאות שונות.

ציפורני סטילטו סופר ארוכות עם אבני חן

מָקוֹר: @margaritasnailz

19. עיצוב ציפורניים אקריליק עם אבני חן

אם אתם מחפשים ציפורניים אלגנטיות ויפות, הרעיון הבא הזה הוא בשבילכם. הציפורניים צבועות בצבעים רכים עם שני ציפורני ריינסטון. לציפורן אחת יש ריינסטון אחד בעוד שהציפורן השנייה מכוסה. אתה יכול לשחזר את כל הלוק או אולי לנסות רק את העיצוב עם ריינסטון אחד למניקור עדין ונוצץ.

עיצוב ציפורניים יפה עם אבני חן

מָקוֹר: @dyakiv_nailstudio

20. עיצוב ציפורניים של ארון קבורה נוצץ

הצגנו מניקור דומה לזה מוקדם יותר בפוסט. זה מראה כיצד ניתן להשתמש בטכניקות דומות ליצירת מראה שונה. לזו יש שני מסמרים נוצצים, הוספו אבני חן ומשתמשים בגוון אחר. רק על ידי הוספת תוספות קטנות אתה יכול לתת לעצמך עיצוב שונה ממה שהיה לך קודם.

עיצוב ציפורניים של ארון קבורה נוצץ

מָקוֹר: @margaritasnailz