41 ציפורניים שיק אקריליק לבן להעתקה

31. ציפורניים לבנות מאט עם זהב

תהרו במראה שלכם עם רעיון הציפורניים הבא שלנו. כאן יש לנו ציפורניים לבנות מט מדהימות ויש מסמר מבטא אחד בכל יד. לשני ציפורני המבטא עיצוב שונה אך שניהם זהובים ומאוד מסוגננים. ניתן ליצור ציפורניים כמו זה עם אבני חן ודבק ציפורניים ותוכל לנסות דפוס דומה או לנסות עיצוב זהב משלך.

ציפורניים לבנות מאט עם זהב

מָקוֹר: @laquenailbar

32. ציפורניים אלגנטיות בצבע ורוד ולבן

ורוד ולבן נראים יפה כשהם נלבשים יחד. אל תסתמכו רק על המילה שלנו, עיינו במבט הבא. שני מסמרים לבנים ושניים ורודים עם מעט נצנצים. כפי שאתה יכול לראות, שילוב הצבעים חמוד, יפה ושיקי. ניתן לצבוע את מסמר האגודל בכל אחד משני הצבעים. שחזור זה או שאתה יכול לנסות ורוד חי יותר למניקור נועז יותר.

ציפורניים אלגנטיות בצבע ורוד ולבן

מָקוֹר: @מסמר_שמש

33. עיצוב נייל נצנצים לבן וכסף

אם אתה אוהב את עיצוב הנוצץ המופיע במניקור למעלה, עליך לבדוק את הציפורניים האלה. כל הציפורניים הללו צבועות בלבן אך לכל אחת יש עיצוב נצנצים כסוף ליד הציפורן. זהו מראה יפה וקל ללבוש. אתה יכול לנסות ליצור סט מסמרים דומה או שאתה יכול להשתמש בצבע נצנצים אחר. ניתן ליצור את עיצוב הנצנצים בקלות בעזרת סרט ציפורניים.

עיצוב נייל נצנצים לבן וכסף

מָקוֹר: @מסמר_שמש

34. ציפורניים לבנות עם מסמר מבטא פרחוני

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון לציפורן פרחונית להראות לך. רוב הציפורניים צבועות בלבן למעט אחת. מסמר המבטא ברור עם עיצוב פרחוני מהמם. אנחנו אוהבים את אומנות הציפורניים מכיוון שהיא כה עדינה ושיקית. זהו אחד המראות האהובים עלינו והוא יהיה מושלם לאירוע מיוחד. זה יהיה מניקור יפה גם לכלה.

ציפורניים לבנות עם מסמר מבטא פרחוני

מָקוֹר: @kissartistry

35. גלאם ציפורניים לבנות נוצצות

אוהבים ציפורניים נוצצות? אז אתה צריך לראות את רעיון הציפורן הבא. לכל הציפורניים יש אפקט אומברה צרפתי וחלקן מעוטרות בנצנצים ורודים נוצצים. זוהי מניקור פשוט אך מאוד הצהרה. ציפורניים כאלו יזהרו את הלוק שלך והן יהיו מושלמות למסיבה. הרעיון הנוצץ הזה יהיה נהדר גם לעונת החגים.

ציפורני אומברה צרפתיות לבנות עם נצנצים ורודים

מָקוֹר: @nailsbykatrins

36. ציפורניים לבנות עם אבני חן

רעיון הציפורן הבא הוא שיק ומאוד זוהר. למראה זה הציפורניים צבועות בלבן ויש מסמר מבטא אחד מכוסה באבני חן נוצצות. זה מראה מדהים וציפורניים כאלה יגרמו לך להתבלט מההמון. אתה יכול לשחזר את מראה הציפורן הזה בעזרת אבני חן ודבק ציפורניים, שאת שתיהן ניתן לרכוש באינטרנט. עיצוב כזה מתאים יותר לציפורניים ארוכות יותר מכיוון שתוכל להשתמש יותר קריסטלים.

ציפורניים לבנות עם אבני חן

מָקוֹר: @sheadbeauty

37. ציפורניים לבנות עם ציפורניים עם מבטא נוצץ

לאחר מכן, יש לנו עוד עיצוב ציפורניים נוצץ וזוהר. חלק מהציפורניים לבנות ושני ציפורניים נוצצות וכחולות. הזוהר הכחול נראה מדהים עם הציפורניים הלבנות. עיצוב כזה יתאים לכולם וקל ליצור וללבוש. נסה את המראה הכחול או שאתה יכול לנסות צבע בהיר אחר לנצנצים.

ציפורניים לבנות עם ציפורניים עם מבטא נוצץ

מָקוֹר: @מסמר_שמש

38. עיצוב אופנתי אופנתי

אנחנו אוהבים את מראה הציפורן הבא! הציפורניים מעוצבות בארון עם עיצוב אומבר לבן מסוגנן וברור. הציפורניים האלה מתחילות בלבן ואז מתחלפות לניקוי בקצות. הוא משלב כמה ממגמות הציפורניים החייבות וכפי שאתה יכול לראות, שילוב הסגנונות נראה מהמם! ציפורניים כאלה מושלמות לנשים שרוצות לנסות משהו חדש, אופנתי ומגמתי.

עיצוב אופנתי לציפורניים של אומברה

מָקוֹר: @secretswithj

39. עיצוב פשוט ואלגנטי

אם אתה אוהב ציפורניים עם אבני חן ואמנות ציפורניים ייחודית, אז הרעיון הזה מושלם עבורך. כל הציפורניים האלה צבועות בלבן למעט אחת. מסמר המבטא כולל עיצוב מסוגנן עם קריסטלים. זהו רעיון ציפורניים יפה וקל ללבוש. אתה יכול לקנות אבני חן בכל הצורות והצבעים השונים באינטרנט, כך שתוכל ליצור מחדש את זה או לנסות עיצוב משלך.

עיצוב ציפורניים פשוט ואלגנטי

מָקוֹר: @nataly_gorskaya

 40. ציפורניים אקריליות ארונות לבנה

רעיון הציפורן הבא שלנו הוא עיצוב אחר כולו לבן. רצינו להראות לכם את המניקור האופנתי והפשוט הזה מכיוון שהוא מראה עד כמה לבן מדהים יכול להיראות עם צורות ציפורניים שונות. לזה שהצגנו קודם היו מסמרים מרובעים ולמניקור הזה יש את צורת הארון האופנתית. כפי שאתה יכול לראות, זהו מראה מסוגנן וקל ללבוש אותו. ציפורניים כאלו יתאימו לכולם וניתן ליצור את צורת הארון גם על ציפורניים קצרות יותר.

ציפורני אקריליק ארונות לבנים

מָקוֹר: @chaunlegend

41. ציפורני זהב נוצצות זוהרות

אוהבים הרבה זוהר וזוהר? אז הציפורניים האלה הן בשבילך. חלק מהציפורניים כולן לבנות אבל השאר זהובות ונוצצות! שני מסמרים מכוסים נצנצים ומסמר אחד לבן בעיצוב נצנצים. זהו רעיון אופנתי ונועז לציפורניים שיהיה מושלם לאירוע מיוחד. שחזור את כל הלוק או נסה רק את העיצוב הנוצץ והלבן.

ציפורני זהב נוצצות זוהרות

מָקוֹר: @margaritasnailz

אנו מקווים שקיבלת השראה מעיצובים אלה של ציפורניים אקריליות לבנות ותטלטל אותם כל השנה.