61 תסרוקות מדהימות בחצי למעלה, חצי למטה

41. סגנון חצי למעלה חמוד ומאובזר

אולי אתה אוהב סגנונות נועזים יותר של אמירות? אם כן, תסתכל על זה. החלק החצי של השיער בעל צמות ונפח. בעוד החלק התחתון כולל תלתלים, קוקו בועה וצמות. אם כל זה לא הספיק, השיער מאובזר בחרוזים בהירים. זוהי תסרוקת מוזרה והיא תהיה מושלמת לקיץ ולפסטיבלים.

תסרוקת חצי למעלה לפסטיבלים

מָקוֹר: @michaelgrayhair

42. תסרוקת ייחודית למחצה

לאחר מכן, יש לנו רעיון שיער אופנתי וייחודי שמתאים למי שרוצה לנסות תסרוקת אחרת. רוב השיער נשאר למטה בזמן שהקטע העליון קלוע ליצירת המראה החצי למעלה. אנו אוהבים זאת מכיוון ששימשו סגנונות צמה שונים. זוהי תסרוקת מהנה ויפה שתתאים לכולם.

תסרוקת ייחודית למחצה

מָקוֹר: @castlesinthhair

43. רעיון שיער מסוגנן

מוקדם יותר בפוסט הצגנו רעיון שיער מסוגנן עם קליפ. אם אהבת את הרעיון הזה, תסתכל גם על הרעיון הזה. השיער מעוצב חצי למעלה ויש לו מראה שיק וינטאג ‘. סגנון זה מושלם עם קליפ פריז חמוד. קליפים כאלה באמת מגבירים את הסגנונות הפשוטים יותר והופכים את השיער לייחודי יותר. אתה יכול לקנות קליפים כאלה באינטרנט עם כל מילה כתובה עליהם.

רעיון שיער מסוגנן

מָקוֹר: @michaelgrayhair

44. תסרוקת חצי אפ יפה

אם אתה צריך תסרוקת לאירוע מיוחד, אז זה יכול להיות מושלם. החלק העליון של השיער מעוצב לפיתולים בעוד שאר השיער יפה ומתולתל. זה כל כך אלגנטי ויפה. אתה יכול לשמור את זה פשוט ככה או להוסיף עוד פיתולים. אולי אפילו להוסיף קצת אביזרים. אתה יכול גם ללבוש את הפיתולים גם עם שיער חלק.

תסרוקת חצי למעלה יפה

מָקוֹר: @aliceportermua

45. שתי צמות עם צעיף חמוד

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת נוספת עם צעיף. הפעם השיער מעוצב לשתי צמות שנפגשות באמצע. הצמות קשורות יחד עם צעיף אדום. זה סגנון כל כך יפה והצעיף ממש משגע את השיער. אתה יכול ליצור מחדש את התסרוקת הזו עם כל צעיף צבעוני. נסה להתאים אותו לצבע לאאוטפיט שלך.

שתי צמות עם צעיף חמוד

מָקוֹר: @michaelgrayhair

46. ​​קל ללבוש בסגנון חצי למעלה, חצי למטה

יש כל כך הרבה אביזרים שונים שאתה יכול להוסיף לשיער. עד כה ראינו צעיפים, קשתות ועוד. הפעם יש לנו עוד קליפ חמוד. כפי שאתה יכול לראות, לשיער מראה פשוט של חצי למעלה, חצי למטה. התסרוקת מושלמת עם קליפ אופנתי. אנחנו אוהבים את זה כי יש לה אווירה וינטאג ‘וזה גם קל ללבוש. אתה יכול לקנות קליפים כאלה באינטרנט.

קל ללבוש בסגנון חצי למעלה, חצי למטה

מָקוֹר: @sistershairdesign

47. רעיון שיער אלגנטי ואלגנטי

הרעיון הבא לשיער הוא כל כך אלגנטי. השיער בעל סגנון מעוות עם נפח בחלקו העליון. זהו רעיון שיער מדהים ויש לו אווירת וינטאג ‘זוהרת. תסרוקת של חצי למעלה וחצי למטה כמו זו תהיה מושלמת לחתונה או לאירוע מיוחד אחר. אתה יכול אפילו לאבזר שיער כזה עם אבני חן או פרחים.

רעיון שיער אלגנטי ואלגנטי

מָקוֹר: @michaelgrayhair

48. צמת זנב דג חצי למעלה עם אביזר מסוגנן

אתה יכול להתנסות עם סוגי צמות שונות כדי ליצור תסרוקות מהממות וייחודיות. התסרוקת הבאה היא דוגמה מצוינת. למראה זה, השיער חולק לחצי סגנון, מעוות ואז הוא נלקח לצמת זנב דגים. יש גם צמת צד מורכבת וגם אביזר שיער יפה. זהו מראה אופנתי ומדהים, אתה יכול לשחזר את זה או שתנסה רק את צמת זנב הדגים עם אביזר אחר.

צמת חצי זנב דגים עם אביזר מסוגנן

מָקוֹר: @michaelgrayhair

49. תסרוקת מרובת צמות יצירתית

צמות ויקינגים הפכו לאחד ממראות החובה ולבסוף יש לנו גרסה מהממת של הסגנון להראות לכם. הצמות האלה בהשראת ויקינגים ותכניות טלוויזיה המבוססות על פרק הזמן הזה. כפי שאתה יכול לראות, השיער מעוצב לחצי עדכון מלא עם צמות נמשכות, שלוש צמות קווצות ופיתולים. זהו סגנון עצבני ועז שייראה מדהים לפסטיבלים, הקיץ ואירועים מיוחדים. יש הדרכות לצמות ויקינגיות באינטרנט.

תסרוקת מרובת צמות יצירתית לשיער ארוך

מָקוֹר: @tayslayzbeauty

50. סגנון מדהים חצי למעלה, חצי למטה עם פנינים

הפוך את שיערך למראה ייחודי על ידי הוספת אביזרים, תוכל ליצור משהו כזה. כאן יש לנו סגנון נינוח וקז’ואלי שזוהר בקליפים המעוטרים באבני חן ופנינים. אנחנו אוהבים את הקליפים הטרנדיים האלה מכיוון שהם מגזימים את התסרוקת הפשוטה והאביזרים גם מאפשרים לך להפגין את חוש הסגנון שלך. אתה יכול לקנות קליפים כאלה באינטרנט ותוכל להשתמש בהם בכל מראה חצי למעלה, חצי למטה.

סגנון מדהים של חצי למעלה, חצי למטה עם פנינים

מָקוֹר: @natalieannehair