43 דרכים יפות לסלע צמת פרפרים

31. תסרוקת קלועה קלה ללבוש

אולי כל התסרוקות הנועזות לא בשבילך? אם כן, אתה יכול לבחור צמת פרפרים פשוטה יותר כמו זו. כאן יש לנו את המראה הקלאסי של שתי הצמות בהן הן נפגשות כדי ליצור קוקו נמוך. גרסה זו של העדכון כה קלה ללבישה, תתאים לכולם וניתן ללבוש אותה לכל אירוע.

תסרוקת קלועה קלה ללבוש

מָקוֹר: @hairbytoriann

32. הצהרת יצירת צמות פרפרים

התסרוקת הבאה היא גלאם והצהרות. כאן יש לנו צמות פרפרים שנפגשות כדי ליצור קוקו ארוך. קצה הקוקו הקלוע מתולתל, יש חלק בזיג זג והשיער בצבע בלונדיני בהיר. הכל בשיער הזה מודגש. זה נהדר לאירועים שבהם אתה רוצה וואו. שחזר זאת או נסה גוון בלונדיני אחר.

הצהרה עושה צמות פרפרים

מָקוֹר: @yb__creations

33. צמה ארוכה עם חפתים זהובים

לאחר מכן, יש לנו עוד סגנון קל ללבוש. למראה זה, השיער מעוצב לצמת פרפרים ארוכה. שיער זה מסיים גם עם חפתים מזהב. גרסה זו של צמת הפרפרים היא גלאם, מסוגננת ופשוטה. אתה יכול לשחזר את הסגנון הזה או לנסות אביזרי כסף. חפתים כסופים ייראו גם הם מדהימים.

צמה ארוכה עם חפתים זהובים

מָקוֹר: @spstyled

34. צמות פרפר נחושת

רעיון השיער הבא הוא מראה רב -גוני נוסף. לכן, השיער מעוצב לצמת הפרפרים הקלאסית אך הצמות הן שילוב של צבעים כולל כתום נחושת, חום ושחור. אנו אוהבים את שילוב הצבעים מכיוון שהוא ייחודי ונועז. צור מחדש את המראה הזה או נסה גוון אדום אחר. בורגונדי ייראה מהמם עם תסרוקת זו.

צמות פרפר נחושת

מָקוֹר: @kween.braider_

35. צמות יפות עם פרפרי זהב

זהו עוד אחד מרעיונות השיער האהובים עלינו! כאן יש לנו צמות פרפרים יפות עם תלתלים רופפים. השיער מעוטר גם בפרפרים זהובים מהממים. פרפרים אלה מתאימים באופן מושלם לסגנון והם מעניקים לשיער מראה ייחודי וקסום. שיער כזה נהדר לאירועים מיוחדים ותוכל לקנות פרפרי זהב באינטרנט.

צמות יפות עם פרפרי זהב

מָקוֹר: @hairbykimani

36. תסרוקת אופנתית וקליעה למדי

מחפשים שיער יפה ואופנתי שקל ללבוש? אם כן, תסתכל על זה. כאן יש לנו צמת פרפרים ארוכה עם תלתלים בקצה. השיער מאובזר גם עם קסמים. זוהי תסרוקת יפה שתתאים לכולם וניתן ללבוש אותה לכל אירוע. אתה יכול לשחזר את הסגנון הזה עם או בלי הקסם.

תסרוקת אופנתית ויפה למדי

מָקוֹר: @slaystation_

37. רעיון צמה שחור ובלונדיני

מוקדם יותר בפוסט חלקנו רעיון צמה בלונדינית. אם אתה אוהב את השיער הבלונדיני, בדוק גם את הסגנון הזה. כאן יש לנו צמת פרפרים בלונדינית ושחורה ויפה. אז, השיער על הראש שחור והצמה בפועל בלונדינית. הצבעים כל כך בולטים והצהרות. זה מראה דרך מדהימה נוספת ללבוש בלונדינית.

רעיון לצמה שחורה ובלונדינית

מָקוֹר: @jaylaboostyles

38. שתי צמות פרפרים

בעת עיצוב צמות פרפרים אין צורך לחבר אותן יחד. אתה יכול להפריד אותם כך. כאן יש לנו שתי צמות פרפרים ארוכות. כפי שאתה יכול לראות, למרות שהם לא מתמזגים זה בזה נראה מדהים. זוהי דרך יפה וחמודה ללבוש את הסגנון הקלוע.

שתי צמות פרפרים

מָקוֹר: @thee_sandramarie

39. תסרוקת צמת פרפרים אלגנטית

לאחר מכן, יש לנו גרסה אלגנטית של הסגנון. אז בשביל זה השיער מעוצב לצמת פרפרים שמנמנה עם קוקו בצד ארוך. השיער מעוטר גם בחפתים מזהב. זהו סגנון יפה וקל ללבוש שיזהר את הלוק שלך לכל אירוע. שחזור זה או הוסף חפתים נוספים.

תסרוקת צמת פרפרים אלגנטית

מָקוֹר: @braidedbyterrilashae

40. צמות פרפרים עם אבני חן

הגרסה הבאה של צמת הפרפרים היא נוצצת וזוהמת. למראה זה, השיער מעוצב לשתי צמות הקשורות זו לזו. התסרוקת מסתיימת עם מיתרים ואבני חן נוצצות. כפי שאתה יכול לראות, הגבישים נראים מדהימים והם באמת משדרים את השיער. שיער כזה מושלם לאירוע מיוחד ואתה יכול לקנות אבני חן לשיער שלך באינטרנט.

צמות פרפרים עם אבני חן

מָקוֹר: @rebelrevivalhairco

41. צמות פרפרים מסוגננות וזוהמות באפור

אם אתה אוהב ללבוש צבעי שיער ייחודיים יותר, הרעיון הזה יכול להיות בשבילך. כאן יש לנו צמות פרפרים בתערובת של צבע שחור ואפור. כפי שאתה יכול לראות, האפור נראה כה בולט מול הצבע השחור הכהה. השיער מסיים טבעות וקסמים. זהו רעיון שיער אופנתי שיהיה מושלם לעונת הקיץ.

צמות פרפרים מסוגננות וזוהמות באפור

מָקוֹר: @chantelle_lehone

42. סגנון קלוע מאובזר

לאחר מכן, יש לנו רעיון שיער מגניב ואבזור נוסף. השיער מעוצב לצמת פרפרים שמנמנה. כל החלקים הקלועים מעוטרים בטבעות, חפתים וקסמים משתלשלים. מגוון אביזרים באמת הופכים את השיער לייחודי. צור מחדש משהו דומה או בחר אביזרים משלך כדי להשוויץ בסגנון האישי שלך.

סגנון קלוע מאובזר

מָקוֹר: @taylordddd._

43. צמת פרפרים מהממת לאירוע מיוחד

צריכים תסרוקת לאירוע מיוחד? אם כן, תסתכל על זה. כאן יש לנו רעיון צמת פרפרים מהמם. אז, השיער כולל את סגנון שתי הצמות הקלאסי. הצמות מאובזרות גם עם אביזרים לבנים ופרחוניים מהממים. זהו רעיון שיער מדהים שיהיה מושלם לנשף, לחתונות ועוד.

צמה מהממת לאירוע מיוחד

מָקוֹר: @geminitwinshauwny

אנו מקווים שמצאת תסרוקת צמת פרפרים יפה לנסות!