51 עיצובי ציפורניים אקריליים חמודים באמת שתאהבו

41. ציפורני טיפ צרפתי לבן עם פרפרים

המאני הבא הזה הוא קלאסי וחמוד. בחלק מהציפורניים יש קצוות לבנים ובחלקן יש אומברה אופנתית. מסמר אומברה אחד בכל יד מעוטר גם הוא בנצנצים ופרפרים. אנחנו אוהבים את זה כי האמנות מזנקת את האומברה האלגנטית והטיפים הקלאסיים. נסה משהו דומה או שאתה יכול אפילו לשים פרפרים על מניקור צרפתי.

ציפורניים עם טיפ צרפתי לבן עם פרפרים וגליטר

מָקוֹר: @beaunailss

42. ציפורניים אקריליות חמודות עם נוצץ

אוהבים את הציפורניים בוורוד בהיר? אם כן, בדוק זאת. הציפורניים הן תערובת של מרקם מבריק ונוצץ. נעשה שימוש בגוונים שונים של ורוד אך כולם בהירים. זהו רעיון מהנה וחמוד שמתאים למי שאוהב ללבוש ורוד. צור מחדש את כל הלוק או השתמש באחד או שניים מהצבעים על כל הציפורניים.

ציפורניים חמודות באקריליק עם ניצוץ

מָקוֹר: 60

43. ציפורניים חמודות בהשראת דיסני

אם אתה מעריץ של דיסני אז תאהב את הציפורניים האלה. כל מסמר שונה. יש מרקם מאט, נצנצים ושני ציפורניים בעלי אמנות בהשראת מיקי מאוס. זהו מראה מהנה וייחודי והוא נהדר למי שרוצה להראות את אהבתו לדיסני בצורה מסוגננת וקלאסית. אנחנו אוהבים את המאני הזה!

מסמרים חמודים של דיסני

מָקוֹר: @ציפורניים

44. מסמרים צהובים פסטליים עם פרפרים לבנים

רעיון הציפורן הבא כולל עוד פרפרים! הפעם הציפורניים עירומות עם טיפים צהובים פסטליים. שני ציפורניים מעוטרות גם בפרפרים לבנים. זהו מראה יפה וקיצי. נסה עיצוב דומה או שאתה יכול להשתמש בצבע פסטל אחר לטיפים. ניתן גם לצבוע ביד את הפרפרים.

ציפורניים בצבע פסטל עם פרפרים לבנים

מָקוֹר: @philglamournails

45. אומבר ורוד ואבני חן

אוהב את הצבע הוורוד? אם כן, זה בשבילך. כאן יש לנו ציפורניים ארוכות וכל אחת צבועה בגוון ורוד בהיר. כמעט כל מסמר מעוטר גם באבני חן יפות. זהו עיצוב מסמר מהנה ויפה. הגוון הוורוד הזה מושלם לאביב ולקיץ! שחזור זה או שאתה יכול לנסות צבע דומה ללא אבני החן.

ציפורניים ורודות בהירות אומברה עם אבני חן

מָקוֹר: @stylizacjakarolinawiatr

46. ​​ציפורני גליטר עירום וכסף

מחפשים עיצוב ציפורני גלאם? אם כן, זה בשבילך. כאן יש לנו מסמרים עירומים בהירים אך שתיים מהציפורניים מכוסות בנצנצים כסופים. אנחנו אוהבים את שילוב הצבעים העירום והכסף, הוא מהמם. ציפורניים אלה מושלמות לאביב, לקיץ ולאירועים מיוחדים. שחזור זה או שאתה יכול אפילו לנסות נצנצים מזהב.

ציפורני גליטר עירום וכסף

מָקוֹר: @nailsbybano

47. ציפורניים כחולות בהירות עם דובדבנים

רעיון הציפורן הבא כל כך חמוד והצהרות! מאני זה כולל ציפורני ארונות ארוכות הצבועות בצבע כחול עז. שני מסמרים מעוטרים גם בדובדבנים קטנים. לדובדבנים גבעול צבוע ביד עם אבני חן אדומות לפירות האמיתיים. אתה יכול ליצור מחדש את זה או לצבוע ביד את הקטע האדום.

ציפורניים כחולות בהירות עם דובדבנים

מָקוֹר: @philglamournails

48. ציפורניים בעירום עם פרחים תוססים

אנחנו אוהבים את רעיון הציפורן הבא הזה! למראה זה, הציפורניים בצורת עירום וארון מתים. כל ציפורן מעוטרת גם בפרחים תוססים עם פנים מחייכות. זהו עיצוב מהנה ובהיר שיהיה מושלם לאביב, לקיץ ולפסטיבלים. הציפורניים האלה ממש יעודדו אותך כל יום.

ציפורניים בעירום עם פרחים תוססים

מָקוֹר: @sheadbeauty

49. ציפורניים אקריליות חמודות עם טיפים פסטליים

הרעיון הבא הוא כיף, אופנתי וצבעוני. כאן יש לנו מסמרים לארון ערים ולכל ציפורן יש קצה בצבע אחר. אנו אוהבים את השימוש בצבעים שונים והעיצוב מושלם לקיץ. שחזור זה או השתמש בחמישה צבעים שונים. אתה יכול גם לבחור רק צבע אחד או שניים.

מסמרים לארונות עם עצות פסטל

מָקוֹר: @sheadbeauty

50. ציפורניים בעירום עם אמנות פרחים בצבעי מים

אנחנו אוהבים את עיצוב הציפורן הבא הזה! כל הציפורניים עירומות למעט שלוש. שלושת הציפורניים לבנות עם פרחים בצבעי מים. זה רעיון כל כך יפה לציפורניים והוא מושלם לאביב ולקיץ. אתה יכול לצבוע ביד פרחים כאלה או לקנות מדבקות לציפורניים שיעניקו לך מראה דומה.

ציפורניים בעירום עם אמנות פרחים בצבעי מים

מָקוֹר: @fiina_naillounge

51. ציפורני אומברה כחולות בהירות

לאחר מכן, יש לנו עיצוב אומברה מדהים להראות לך. מסמרים אלה ארוכים ובצורה ארונית. כל מסמר עירום ואז הופך לגוון כחול בוהק באמצע הדרך. גם לציפורניים יש ניצוץ קטן. זהו עיצוב תוסס ומהנה. שחזור אלה או שאתה יכול להשתמש בעיצוב על ציפורני סטילטו, שגם ייראה מדהים.

ציפורני ארונה כחולות בהירות

מָקוֹר: @sheadbeauty

אנו מקווים שקיבלת השראה מרעיונות הציפורניים החמודות האלה של אקריליק!