23 רעיונות איפור מהממים לסתיו וחורף

11. איפור נועז של סתיו וחורף

מוקדם יותר בפוסט הצגנו רעיון לאיפור עם קליק אייליינר קלאסי ושפתיים סגולות. אם אהבת את הרעיון הזה, אולי גם אתה תאהב את הרעיון הזה. לשפה זו שפתיים סגולות דומות אך העיניים נועזות יותר. בעיניים יש קפיצת אייליינר אבל הצללית כהה יותר עם צללית מתחת לעין. הוא מראה כיצד ניתן לשנות את מראה האיפור באמצעות צללים כהים יותר.

רעיון לאיפור סתיו וחורף נועז

מָקוֹר: @makeupbyevva

המוצרים המשמשים: עיפרון ג’מבו קוסמטיקס NYX קוסמטיקה בחלב (הדגשה), מסכת Tarte Cosmetics Lash Paint, Art Deco Cosmetics Caligraphy liner 9 וצלליות בודדות ב- 350, 127 ו- 364, Iconic London The Illuminator המקורי.

12. עיניים סמוקי נוצצות

עיניים מעושנות הן קלאסיקה. המראה אופנתי, מהמם ומתאים לכולם. רעיון האיפור הזה כולל עיניים מעושנות עם שמץ של נצנצים. באמצעות נצנצים, אתה מיד זוהר במראה. האיפור הנוצץ הזה יהיה מושלם לאירוע מיוחד והוא ייראה מדהים גם לערב השנה החדשה.

רעיון איפור עיניים נוצץ לעיניים כחולות

מָקוֹר: @_mariam.makeup

13. עין סמוקי ירוקה ובורגונדית

הרעיון הבא שלנו הוא סופר גלאם! קרניות העיניים הפנימיות הן ירוק כהה בוהק הממזג אז סגול כהה יותר, וגווני בורדו. זהו מראה נועז ומדהים הדורש תשומת לב. הוא משתמש בכל הצבעים המושלמים לעונות הסתיו והחורף.

גלאם, ירוק ובורגונדי סמוקי עין

מָקוֹר: @יופי

14. שחור & מראה איפור עיניים כסוף

לאחר מכן, יש לנו רעיון איפור מהמם הכולל קפיצת חתולים עזה. בעיניים יש קפיצה עם תערובת יפהפה של שחור וכסף. הוא מסוגנן, קרח, נותן אמירות ומושלם לחורף. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או להשתמש בזהב במקום בכסף.

מראה איפור עיניים שחור וכסף

מָקוֹר: @alisa.beauty.pro

מוצרים בשימוש: ABH לוח רנסנס מודרני (טאופ חם, תפוז שרוף ונור; איפור לנצח צללים 2, טרט קוסמטיקה טיט חימר.

15. סגול אלגנטי & איפור עיניים של רוז גולד

מחפשים רעיון איפור אלגנטי? אז זה בשבילך! העיניים כוללות סגול בהיר עם צל נוצץ רך באמצע העפעף. יש גם קליק אייליינר שחור קלאסי. שילוב הצבעים הזה יפה וזוהר. אתה יכול גם להוסיף לזה אייליינר נוצץ, כמו העיצוב הכפול שהצגנו קודם.

סגול & amp; איפור עיניים בגוון רוז גולד

מָקוֹר: @salma_khanbeauty

המוצרים המשמשים: פלטת שקיעה של Huda Beauty Dessert, עין של הורוס קוסמטיקה עיפרון אייליינר אלת בתכשיט אמטיסט, NYX Cosmetics אניה נוזלית שחורה מאט, וריסים של Huda Beauty ב’נואל ‘.

16. עיניים סמוקי שחורות עם ניצוץ

הוסף קצת דרמה למראה שלך בסתיו ובחורף עם איפור עיניים כזה. העיניים כוללות צללית שחורה ואפורה עם נצנצים שחורים על העפעף. זהו מראה מהמם שידהים! הוא מושלם ללילות בחוץ ולאירועים מיוחדים. חבר עם שפתיים עירומות בכדי לגרום לעיניים להתבלט באמת!

עיניים שחורות מעושנות עם נוצץ

מָקוֹר: @sayehsmakeup

הדרכה מעמיקה של YouTube למראה זה נמצאת למטה!

17. עיניים בהירות ושפתיים נייטרליות

אנחנו אוהבים את הרעיון הבא הזה! העיניים בעלות תערובת יפה של צבע שנראה כמעט כמו קשת מעוצבת עם זילוף נצנצים למעלה. לסיום המראה, השפתיים בגוון נייטרלי. איפור כזה יפה ומתאים לכל אחד ואפשר ללבוש אותו לכל אירוע.

איפור עיניים ירוקות ונוצצות ושפתיים בעירום

מָקוֹר: @wetlanapetuhova

18. איפור עיניים סגול נוצץ

סגול הוא בחירת צבע יפה לסתיו ולחורף. הנה דרך מדהימה ללבוש אותו! העיניים מתחילות בלבן התערובת לסגול בהיר, אחר כך לסגול כהה ובסופו של דבר לשחור. יש גם קצת נצנצים. זוהי תערובת סגולה מהממת והיא מושלמת לנשים שאוהבות להגיד אמירה.

איפור עיניים סגול נוצץ לעיניים כחולות

מָקוֹר: @reginazlr

19. עין סמוקי חום כהה

לאחר מכן, אנו רעיון איפור פשוט אך מסוגנן. העיניים כוללות תערובת חומה כהה עם קליק אייליינר שחור. זהו מראה כהה יותר המושלם לסתיו ולחורף. הוא מושלם לנשים הזקוקות למראה אופנתי שאיתן הן יכולות ללבוש לכל אירוע.

עין סמוקי חומה כהה לעיניים כחולות

מָקוֹר: @makeupemalii

20. איפור שימרי ורוד בהיר

אם אתה לא מוכן להרפות מהצבעים הבהירים והקיציים, או שהאיפור הכהה אינו הדבר שלך, תמצא חן בעיני הבחירה הבאה. כאן יש לנו רעיון קליל ומנצנץ. העיניים ורודות בפינות הפנימיות המתמזגות לחום כהה בפינות החיצוניות. מראה זה מסתיים בשפתיים ניטרליות ומאט.

עיניים בוהקות בוורוד בהיר ושפתיים בעירום

מָקוֹר: @jaquelinevandoski

21. רעיון לאיפור עיניים סגולות וזהב

הרעיון הבא שלנו הוא רעיון סגול נוסף. זה כולל סגול כהה עם נצנצים מוזהבים והינף אייליינר שחור. האיפור נועז, דרמטי ויגרום לך לשים לב. אנחנו אוהבים את רעיון האיפור הזה! אתה יכול לשחזר את כל הלוק או רק את הבלנד הסגול בלי הנצנצים.

רעיון לאיפור עיניים סגול וזהב

מָקוֹר: @makeupby.esca

22. רעיון איפור סתיו וחורף תוסס

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון תוסס וסתיו וחורף תוסס. העיניים כהות בפינות החיצוניות והפנימיות עם צבע עז ומנצנץ באמצע העפעף. מראה זה סיים עם שפתיים ניטרליות. אתה יכול לשחזר את המראה או לבחור גם בצבע שפתיים בהיר יותר, ורוד ייראה נחמד.

רעיון איפור סתיו וחורף תוסס

מָקוֹר: @rubina_muartistry

23. עיניים נוצצות עם שפתיים סגולות מאט

אחרון ברשימת הסתיו והחורף שלנו הוא מראה איפור העיניים הנוצץ הזה עם שפתיים סגולות כהות. איפור זה מושלם לעונות הכהות יותר מכיוון שהוא משתמש בגווני החובה בצורה סופר מסוגננת. אתה יכול לשחזר את כל הלוק או לנסות את השפתיים בעיניים שונות ואת איפור העיניים עם צבע שפתיים אחר.

עיניים נוצצות עם שפתיים סגולות מאט

מָקוֹר: @theamazingworldofj

אנו מקווים שמצאתם מראה איפור חדש לסתיו ולחורף!