23 רעיונות ומגמות צבע שיער לחורף לשנת 2018

11. קרמל קל

מוקדם יותר בפוסט הצגנו תסרוקת קרמל. הנה עוד רעיון לקרמל אבל זה קצת יותר קל. צבע הקרמל הבהיר המשמש באמת מרים את השיער הכהה. יש לו מראה נחושת שהופך אותו לאופנתי אפילו יותר לחורף.

רעיון צבע שיער חורף קרמלי בהיר

מָקוֹר: @hairbychrissydanielle

12. שיער אומברה אדום כהה

לא הייתה לנו רשימה חורפית מבלי להזכיר אדום כהה. הטון האדום הכהה הזה פשוט מהמם, אתה יכול לראות שהשיער נראה כהה מאוד וכאשר האור זורח עליו מגיעים הגוונים הבהירים יותר. זהו רעיון צבע ערפדי שייראה מדהים לאורך הסתיו והחורף.

שיער אומברה אדום כהה

מָקוֹר: @off7thsalon

13. בלנד בלונדיני מגניב

לאחר מכן, יש לנו תערובת בלונדינית מגניבה. השיער מתחיל כטון כהה ואז מתמזג לבלונדינית בהירה. אנחנו אוהבים את רעיון השיער הזה כי הוא מדהים. שיער כזה יהיה מדהים לעונת החורף. הוא קר, מגניב וכמובן סופר מסוגנן.

רעיון שיער בלנד מגניב לבלונד לחורף

מָקוֹר: @viktoriyakim_

14. תלתלים אפורים בהירים

אתה אולי זוכר את אפור העשן האופנתי שהצגנו קודם לכן. ובכן, הנה עוד רעיון חובה שיש לצבע אפור לשיער. במקום להיות חשוך ומעושן, מראה זה בהיר וכסף יותר. אנחנו אוהבים את טרנד הצבעים האפור לחורף ולכן היינו צריכים להראות לכם דרך נוספת ללבוש. אתה יכול אפילו לשלב את שני הצבעים בתערובת מהממת!

צבע שיער חורף אפור בהיר לשיער מתולתל

מָקוֹר: @shawncutmaster

15. צבע שיער חורף בגוון קפה כהה

כשאתה חושב על צביעת שיערך, אינך צריך לבחור צבע דרמטי השונה מאוד מצבע השורש שלך. אתה יכול לבחור משהו כזה! כאן יש לנו שיער כהה עם צבע קפה שעובר דרכו. הצבעים שונים אך עדיין קרובים בצל. קרבה זו מעניקה לשיער מראה סיים טבעי יותר.

צבע שיער חורף בגוון קפה כהה

מָקוֹר: @hairbyamybee

16. קריר כחול ובלונדיני

קח השראה ממזג האוויר הקר והקפוא ליצירת תסרוקת מהממת כמו זו. כאן יש לנו בלונדינית בהירה עם כחול שעובר דרכה. סגנון זה משלב שני צבעי חורף מושלמים. אתה יכול לשחזר מראה דומה או לבחור בלונדינית בהירה יותר, כמו פלטינה.

צבע שיער חורף כחול ובלונדיני מגניב

מָקוֹר: @shereeknobel_bixiecolour

17. Balayage חם, נחושת

תחמם את הלוק שלך בחורף הזה עם balayage בגוון חריף כזה! השיער כהה למדי ואז הוא משתלב בגוונים אדומים ונחושתיים. גוונים חמים כמו אלה יתאימו לכל צבעי השיער. אתה יכול לשחזר מראה דומה לזה או אפילו להוסיף קצת דבש או בלונד קרמל.

רעיון צבע שיער חם, נחושת, Balayage

מָקוֹר: @corynneylon_hair

18. שיער ורוד פסטלי

מה אם אתה לא רוצה אדומים פופולריים או בלונדיניות חמות? אולי אתה רוצה משהו בהיר וייחודי? אם זה אתה, יכול להיות שהרעיון הזה מושלם. כאן יש לנו שיער שנצבע בגוון ורוד בהיר. יש לו מראה פסטלי שבאמת יאיר את החורף שלך. בחר בכל צבע או אולי השתמש בצבע זה להדגשות.

רעיון צבע שיער בצבע ורוד פסטלי

מָקוֹר: @loveisinthehair_byjanet

19. Balayage כהה עד חום בהיר

לאחר מכן, יש לנו balayage חורפי עבור ברונטיות. לשיער צבע שורש כהה המתמזג לחום בהיר. שני צבעים דומים כמו אלה יוצרים balayage מסוגנן אך עדין יותר. שיטה זו מתאימה לכל צבע שיער, פשוט נסה לבחור צבע דומה לשורשים שלך.

שיער Balayage חום כהה עד בהיר

מָקוֹר: @_edwardsandco

20. שיער כהה עד כסוף

הרעיון הבא שלנו הוא תערובת אפורה כהה עד כסף מהממת. השיער מתחיל כאפור מעושן כהה, אחר כך לאפור כסוף ואז לבסוף לפלטינה. הוא משלב שלושה מגוונים שחייבים להכיל לחורף. שיער כזה יצהיר ויעניק לכולם קנאה בשיער!

רעיון צבע שיער אפור כהה עד כסף

מָקוֹר: @glamiris

21. רעיון צבע שיער חורף ענבר

כמו בלונדינית ונחושת אבל לא מצליחה להחליט איזה גוון לנסות? אז צבע השיער הזה הוא בשבילך. כאן יש לנו שיער ענברי. הטון הענברי הזה נראה כמו בלונדינית בהירה עם אדמומיות עדינה. זהו צבע מהמם שיחמם את שיערך מוכן לחורף.

רעיון צבע שיער חורף ענבר

מָקוֹר: @prettylittleombre

22. אדום נחושת לוהט

מחפשים תסרוקת חדשה לוהטת לעונה? אז אדום הנחושת הלוהט הזה יכול להיות בדיוק מה שאתה צריך. זהו צבע שיער אדום ומדהים התוסס והצהרות. אתה יכול לבחור בכל צבע כזה או אולי לנסות הבהרות אם אתה אוהב את הצבע אבל לא רוצה להיות מודגש מדי.

רעיון צבע שיער אדום נחושת לוהט

מָקוֹר: @supvalerie

23. שיער חורף חם

אחרון ברשימה שלנו הוא רעיון השיער החום החם הזה. השיער הוא ברונטית כהה בחלקו העליון עם חום בהיר שעובר דרכו. שיער כזה יפה ותחזוקה נמוכה. זהו רעיון צבע שיתאים לכולם ותוכלו ללבוש אותו כל השנה.

צבע שיער חום חום חם

מָקוֹר: @colorbymichael

אנו מקווים שמצאתם רעיון חדש לשיער בחורף הקרוב!