63 ציפורניים סופר חמודות שאת לגמרי יכולה לעשות בבית

21. ציפורניים מפוספסות קלות

לאחר מכן, יש לנו מראה נוסף של פס. לצורך זה חלק מהציפורניים נצבעו בלק אפרסק בהיר עם קישוטים ויש שני מסמרים עם מבטא. מסמר מבטא אחד הוא נצנצים מזהב והשני כולל את כל הצבעים עם פסים. זה רעיון חמוד ויפה שיתאים לכל אחד.

ציפורניים מפוספסות קלות לאביב ולקיץ

מָקוֹר: @melcisme

22. ציפורניים חמודות עם הדפס כפות

רעיון הציפורן הבא שלנו מושלם לאוהבי בעלי חיים! כאן יש לנו מסמרים הכוללים נצנצים סגולים, כסופים אופנתיים ומסמר מבטא מקסים בהדפס כפות. זהו רעיון יפה המראה את אהבתכם לציפורן ואת אהבתכם גם לחיות מחמד! אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לנסות הדפסי כפות עם כל צבע ציפורן. אם הפסים והנצנצים לא מתאימים לך, פשוט בחר צבע אחד עם עיצוב הדפס הכפות.

ציפורניים חמודות עם הדפס כפות

מָקוֹר: @badgirlnails

23. ציפורני פולקה דוט ורוד ושחור

הסט הבא של הציפורניים החמודות שעלינו להראות לך הן הציפורניים האופנתיות האלה. מה שהופך את הציפורניים האלה לנקודות שונות לשאר הוא הקשת המדהימה המדהימה! הקשת היפה הזו באמת הדהימה את נקודות הפולקה הפופולריות והעניקה למניקור המוגמר מראה גלאם. אתה יכול לקנות קשתות תלת מימד כמו זה באינטרנט ולהשתמש בהן עם כל צבע ציור ואמנות.

מסמרי פולקה דוט ורודים ושחורים

מָקוֹר: @phenomenail

24. די יפה & ציפורני כוכב פשוטות

לאחר מכן, יש לנו רעיון מהמם ופשוט לציפורניים להראות לכם. למראה זה הציפורניים כולן צבועות בצבע עירום יפהפה. לרוב הציפורניים יש גם נקודה לבנה אך לציפורן אחת יש אומנות ציפורניים. מסמר הכוכב כולל כוכב אחד קטן עם מעט נצנצים. זה רעיון כל כך חמוד ויפה. אתה יכול ליצור ציפורניים כאלו עם כל לקים עירומים, נוצצים ולבנים וכוכב קטן. כוכבים דומים אפשר לקנות ברשת.

די & amp; ציפורני כוכב פשוטות

מָקוֹר: @kangannynails

25. רעיון ציפורניים בהדפס נמר שיק

לגרום לציפורניים שלך להיראות עזות ומסוגננות בעיצוב כמו זה. רוב הציפורניים צבועות בגוון כהה. יש גם כמה ציפורניים עירומות. לכל יד יש גם מסמר מבטא אחד ומסמר זה כולל דפוס אופנתי בהדפס נמר. אנחנו אוהבים את הדפס הנמר כי הוא כל כך חמוד ואופנתי. אפשר ליצור אמנות ציפורניים מנמר בעזרת קיסם או מברשת דקה. יש הרבה הדרכות מקוונות שיעזרו לך.

רעיון לציפורניים בהדפס נמר שיק

מָקוֹר: @nailsrnd

26. ציפורניים בצבע פסטל עם פרפרים

להאיר את המראה שלך עם ציפורניים כאלה! ציפורניים אלה הן גוון צהוב פסטל יפהפה ויש מסמר מבטא אחד בכל יד. מסמר המבטא כולל פרפר חמוד במיוחד. ניתן לצבוע פרפרים ביד או להשתמש במדבקות ציפורניים לפרפר אותן ניתן לרכוש באינטרנט. מדבקות רק יהפכו את יצירת המראה לקלה יותר. ציפורניים כאלה יהיו מושלמות לאביב.

ציפורניים בצבע פסטל עם פרפרים

מָקוֹר: @מסמר_שמש

27. מסמרים צבעוניים של שיפוע

לאחר מכן, יש לנו עיצוב מסמר צבעוני. כל מסמר נצבע בצבעים עזים ליצירת עיצוב מסמר קשת, ונוסף גם נצנצים. זהו מראה מהנה ותוסס המושלם לקיץ. ציפורניים כמו זה יתאימו לכל אורכי הציפורניים והצורות. צור מחדש את המראה הזה או השתמש בצבעים שלך. ניתן ליצור ציפורני שיפוע בעזרת ספוג איפור.

ציפורני שיפוע קשת עם נצנצים

מָקוֹר: @badgirlnails

28. ציפורניים חמודות של שברון

מחפשים עיצוב ציפורניים בהיר ומסוגנן? אם כן, זה יכול להיות מושלם עבורך. הציפורניים מציעות אמנות ציפורן שברון עם נצנצים זהובים וגוונים אפרסקים. לשלוש הציפורניים יש גוון אפרסקי פשוט. שילוב הצבעים יוצר מניקור קיצי ואופנתי. אתה יכול לקבל שבלונות שיעזרו לך לשחזר את המראה הזה ויש הדרכות מקוונות עם הוראות שלב אחר שלב.

ציפורניים חמודות של אפרסק

מָקוֹר: @nailsuponatime

29. ציפורני נקודה של ניאון

קל ליצור נקודות וגם נראה חמוד במיוחד! אל תסתמכו רק על המילה שלנו, עיינו במבט הבא. כל ציפורן צבועה בצבע מט תוסס עם עיצוב לבן על החלק העליון. ניתן ליצור נקודות פולקה כאלה בעזרת כלי נקודות. אתה יכול לשחזר את המראה הזה עם פסים ונקודות או לבחור רק בעיצוב אחד.

ציפורני פולקה דוט מאט ניאון

מָקוֹר: @_mejzi

30. נוצץ & עיצוב ציפורניים אפרסקי

אוהבים גוונים אפרסקים? אם כן, עליך לבדוק את רעיון הציפורן הזה. למראה זה, כל מסמר נצבע בעיצוב אפרסקי אחר ויש שני מסמרים נוצצים. גם לציפורן אחת יש אפקט אומבר. זה קל ללבוש, קל לשחזר וזה יתאים לכולם. אתה יכול לנסות את המראה האפרסקי או להשתמש בגוונים שונים בצבע אחר.

ציפורניים חמודות ואפרסקיות

מָקוֹר: @simplybeauty_bridgend