43 תסרוקות לחמניות קלועות לשיער שחור

31. לחמנייה קלועה בלונדינית

אוהבים את צבעי השיער הבהירים והתוססים יותר? אם כן, עליך לבדוק זאת. הצמות דקיקות ובעלות דפוס מסוגנן. כל צמה היא בצבע בלונדיני וחום בהיר וכל הצמות נפגשות ללחמניה גבוהה. זהו רעיון שיער מהנה שיגרום לך להתבלט מההמון בסטייל.

רעיון לחמניה בלונד קלוע

מָקוֹר: @pearlthestylist_

32. עדפו קלוע מדהים

הרעיון הבא לשיער מדהים. תסרוקת זו כוללת לחמניה גבוהה וצמות בעוביים מרובים. חלק מהצמות שמנמנות וחלקן דקות מאוד. אנחנו אוהבים את זה כי העוביים השונים נראים כל כך מסוגננים. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות לחמניה נמוכה יותר. ניתן להשתמש גם בצמות שמנמנות יותר.

עדפו קלוע מדהים

מָקוֹר: @taylormadehair__

33. לחמנייה נמוכה טרנדית קלועה

מחפשים תסרוקת אופנתית ועזה? אם כן, זה מושלם עבורך. כאן יש לנו צמות מאוד חלקות, מסודרות ודקות שנסחפות בחזרה ללחמנייה נמוכה. הצמות נראות מדהים והלחמנייה הנמוכה נראית עצבנית. תסרוקת זו תיראה מדהימה עם כל תלבושת ולכל אירוע. זה יתאים לכולם.

לחמנייה נמוכה טרנדית קלועה

מָקוֹר: @ken_kanekalon

34. לחמנייה מתאגרפת בלונדינית

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת צמת בוקסר יפה. השיער נחלק לשניים ונקלע. לאחר מכן הצמות נפגשות ללחמנייה נמוכה. מראה זה מושלם עם צבע שיער בלונדיני. זהו מראה אופנתי, אופנתי ומדהים. שחזור זה או נסה צבע אחר במקום בלונדיני. אתה יכול גם להוסיף כמה אביזרים.

לחמנית צמת בוקסר בלונדינית

מָקוֹר: @anisebeautysalon__

35. Updo קלוע למדי

אם אתה רוצה עדכון קלוע מהמם, זה יכול להיות מושלם. השיער קלוע מאחור ואז צמות אלה מעוצבות לחמניה גבוהה. אתה יכול גם פשוט לראות שיש פוני מלוטש בחזית. זהו רעיון שיער יפה והוא יהיה בחירה מצוינת לאירועים מיוחדים.

Updo קלוע למדי

מָקוֹר: @hairby_msdana

36. לחמנייה קלועה צנומה עם תלתלים

התסרוקת הבאה כל כך חמודה. למראה זה, השיער כולל צמות פשוטות ושמנמנות המעוצבות ללחמניה גבוהה. זהו סגנון פשוט שכולם יכולים ללבוש וזהו עדכון נהדר לקיץ. שמור את זה פשוט ככה או ג’אז בשיער עם כמה אביזרים או צבע עז כמו אדום, בלונדיני או אפילו ורוד.

לחמנייה צמודה עם קלפים

מָקוֹר: @jadaaslaymyway

37. לחמניה גבוהה עם צמות צד רופפות

רעיון השיער הבא הוא יפה ומאוד מסוגנן. הצמות הדקות מעוצבות בלחמנייה גבוהה. יש גם שתי צמות רופפות בצדדים. הצמות מאובזרות גם עם חרוזים. זהו רעיון מדהים לשיער ולחמניה גבוהה כזו תגרום לך להרגיש כמו מלכה כל יום.

לחמנייה גבוהה עם צמות צד רופפות

מָקוֹר: @rocrafted_styles

38. לחמנייה קלועת קופרי

כמו ההצהרה היותר יוצרת צבעי שיער? אם כן, זה בשבילך. כאן יש לנו לחמנייה צמה גבוהה והשיער בצבע נחושת מסוגנן. אנחנו אוהבים את הצבע החם והחריף הזה מכיוון שהוא מתאים לכולם ובכל עונה. ניתן ללבוש צבעים אחרים גם עם נחושת כמו אדום ובלונדיני.

לחמנייה קלועת קופרי

מָקוֹר: @hairhave_mercy

39. Updo רב צמה

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה רב צמות. הפעם הלחמנייה גבוהה על הראש. חלק מהצמות שמנמנות מאוד ויש שלוש צמות קטנות בין כל צמות שמנמנות. זוהי דרך נוספת ללבוש את סגנון הצמה המרובה ואנחנו אוהבים את התבנית, היא נראית יפה. אתה יכול לנסות את הדפוס הזה גם עם לחמניה נמוכה.

Updo Multi Braid

מָקוֹר: @justbraidsinfo

40. לחמנייה גבוהה מסוגננת

לחמניות יתאימו לכל גיל ולכל אחד. הנה אחד שייראה מדהים על כולם. התבנית הקלועת פשוטה והם מכניסים ללחמנייה גבוהה. שיער כזה קל ללבוש וניתן להביס אותו למעלה או למטה. אתה יכול גם להוסיף כמה חפתים או טבעות אם אתה רוצה לגזום את הסגנון.

קורנרוז לתוך לחמניה גבוהה

מָקוֹר: @thabee__ שמח

41. שתי לחמניות קלועות

אוהבים את תסרוקות הלחמנייה הכפולה? אם כן, תסתכל על זה. הפעם יש לנו גרסה נוספת למראה שני הלחמניות. הצמות שמנמנות ותוכן שלהן כחול. הלחמניות הללו מעוצבות גם הן גבוהות. זהו מראה חמוד שיתאים לכל הגילאים. נסה את הצבע הכחול או השתמש בכל גוון תוסס שתבחר.

שתי לחמניות קלועות

מָקוֹר: @ajleojamal

42. תסרוקת ירוקה ניאון

אם אתה אוהב את כל הצבעים הנועזים, אז אתה צריך לראות את הרעיון הזה. כאן יש לנו לחמנייה צמה שהיא בצבע ירוק ניאון. ירוק ניאון הוא כל כך אופנתי והצהרות. צבעי ניאון הם חובה לקיץ. נסה את המראה הירוק או בחר בצבע ניאון אחר כגון ורוד או כתום.

תסרוקת ירוקה ניאון

מָקוֹר: @hairdivasheena

43. לחמנייה קלועת באבזור

לאחר מכן, יש לנו לחמנייה חמודה ומסוגננת שכל כך קלה ללבישה. יש צמות בעוביים שונים והתבנית נראית מהממת. אנחנו אוהבים את הלחמנייה השמנמנה והגבוהה. זהו סגנון רב תכליתי נוסף שניתן להריץ כלפי מעלה או למטה כך שיתאים לכל אירוע.

לחמנייה צמודה באבזור

מָקוֹר: @lauraya_coiffure

אנו מקווים שקיבלת השראה מתסרוקות הלחמניות הצמות האלה!