51 עיצובי ציפורניים מגניבים עם טיפ צרפתי

41. טיפים תוססים ומסוגננים

וואו לכולם עם הציפורניים שלך על ידי בחירת עיצוב כמו זה. למראה זה חלק מהציפורניים מכוסות בעיצוב כחול מהמם בעוד שאר הציפורניים בעלות אותה אמנות אך בסגנון קצה צרפתי. זהו רעיון מדהים שנותן לך מראה אופנתי אך גם שומר עליו קלאסי ושיקי.

טיפים צרפתיים תוססים ומסוגננים

מָקוֹר: @merlin_nails

42. טיפים צרפתיים נוצצים ולבנים

לאחר מכן, יש לנו רעיון ייחודי עם ניצוץ. לציפורניים אלו יש מראה מניקור צרפתי עם העצות והציפורניים הבהירות אך עם טוויסט. הטיפים לבנים קלאסיים בחלק העליון ואז הופכים לנצנצים נוצצים. זהו רעיון סופר מסוגנן וזוהר שייראה מדהים לאירוע מיוחד.

עצות צרפתיות נוצצות ולבנות

מָקוֹר: @מסמר_שמש

43. ציפורני גלאם מאט עם טיפים שחורים

מוקדם יותר הציגנו ציפורניים עם עצות שחורות, אם אהבתם את הרעיון הזה אולי תאהבו גם את הרעיון הזה. ציפורניים אלה כוללות את הטיפים האופנתיים והשחורים, אך הציפורניים חשופות ומעצבות מבטאים. לציפורן מבטא אחת יש קריסטלים ולשנייה יש אמנות לוכדת חלומות מהממת. מניקור כזה הוא חובה לכל גברת מסוגננת.

ציפורני מאט גלאם עם טיפים שחורים

מָקוֹר: @tior_nails

44. טיפים לצרפתית ניאון

אם אתה אוהב את הטיפים הצרפתיים אומבר אז הרעיון הזה הוא בשבילך. במקום הצבעים הקלאסיים הלבן והעירום שהצגנו בציפורני פתית השלג, העיצוב הזה תוסס ונועז. רוב הציפורניים הן ניאון עם שני ציפורני מבטא. ציפורני המבטא עירומות עם טיפים לאומברה ניאון. זהו רעיון מדהים והוא מושלם לנשים שרוצות שהמניקור שלהן יבלוט וישימו לב!

טיפים לצרפת ניאון לציפורני ארונות

מָקוֹר: @chaunlegend

45. טיפים אדומים ומסמרי זכוכית כרום

מחפשים רעיון אופנתי לציפורניים? אז הציפורניים האלה הן בשבילך. מניקור זה כולל ציפורני זכוכית מסוגננות בעלות מראה כרום עם ציפורניים עירומות וטיפים אדומים. אנחנו אוהבים את הטיפים האדומים כי הם כל כך נועזים ויפים. שחזור את כל הלוק או פשוט נסה את הטיפים האדומים.

טיפים אדומים ומסמרי זכוכית של כרום

מָקוֹר: @merlin_nails

46. ​​טיפים לנצנצים

הרעיון הבא שלנו הוא מודגש ומסוגנן. רוב הציפורניים כוללות עיצוב שונה כולל טיפים של כרום, כחול ונצנצים. טיפים הנוצצים מהממים ויהיו מושלמים לבילוי לילי, למסיבה ולאירוע מיוחד אחר. אתה יכול לנסות ליצור מראה דומה או להשתמש רק בעיצוב קצה הנצנצים. כך או כך הציפורניים שלך ייראו מדהים!

ציפורניים כחולות מאט עם טיפים נוצצים

מָקוֹר: @riyathai87

47. טיפים נוצצים אלגנטיים עם מסמר מבטא לכלות

לאחר מכן, יש לנו רעיון אלגנטי וייחודי לחלוק אתכם. למראה זה רוב הציפורניים הן ורוד בהיר. חלקם מעוטרים בקריסטלים וחלקם עם טיפים צרפתיים נוצצים. המראה מסתיים במסמר מבטא בעל איור שנראה כמו כלה. זהו רעיון מהמם והוא יהיה מושלם לחתונה. נסה את כל הלוק או רק את הטיפים הצרפתיים הנוצצים.

ציפורניים טיפ טיפוסיות לחתונה צרפתית

מָקוֹר: @tior_nails

48. טיפים מסוג בורגונדי מאט מסוגננים

צבע נוסף שנראה מדהים בשימוש כעצות הוא בורדו! אל תסתמך רק על המילה שלנו, בדוק את הציפורניים האלה. מניקור זה כולל ציפורניים בורדו, מסמרים עירומים בעיצוב מבטא שחור וציפורניים עירומות עם טיפים צרפתיים בורדו. זהו רעיון מדהים לציפורניים ומניקור היה נראה מדהים אם לכל הציפורניים היו טיפים בורדו.

טיפים מסוג בורגונדי מאט אופנתי

מָקוֹר: @tior_nails

49. רוז גולד וציפורניים ורודות

הוסף זוהר וזוהר למראה שלך עם ציפורניים כאלה. ציפורניים אלה הן בצבע ורוד בהיר עם טיפים צרפתיים נוצצים, יש גם ציפורני מבטא מכוסות בנצנצים. טיפי הזהב ורדים יפים ויגרמו לך לנצנץ בסטייל! ציפורניים כאלה יראו מדהים לאירועים מיוחדים ולעונת החגים.

מסמרי ארון טיפ עם צרפתית טיפ

מָקוֹר: @riyathai87

50. טיפים צרפתיים עם פס לבן

לאחר מכן, יש לנו עוד אופנתי ומודרני על הטיפים הצרפתיים הקלאסיים. למראה זה הציפורניים עירומות עם קצוות לבנים. ההבדל הוא שבמקום הצבע הלבן בלוק, יש פסים במקום. אתה עדיין מקבל את המראה הצרפתי האופנתי הזה אבל בצורה מגמתית וחדשה. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה!

טיפים צרפתיים עם פס לבן

מָקוֹר: @mvargas_nails

51. טיפים צרפתיים אדומים ולבנים

הרעיון הבא שלנו הוא חמוד ויצירתי. כאן יש לנו מניקור עם ציפורניים עירומות וטיפים לבנים. יש גם מסמר מבטא אחד עם קצה אדום. האדום ממש בולט ומרעיף את הלבן. ציפורניים כמו אלה יהיו מושלמות לנשים שרוצות לנסות צבע חדש מבלי להיות מוגזמות. עיצוב כזה יהיה נהדר גם לעונת החגים.

ציפורניים טיפ צרפתי אדום ולבן

מָקוֹר: @tior_nails