43 רעיונות לשיער קצר שכבות לנשים

31. שכבות מודגשות

לאחר מכן, יש לנו רעיון שיער קיצי נוסף להראות לך. הפעם יש לנו קיצור דרך חמוד עם שכבות. למראה זה, השיער חום עם הדגשות בלונדיניות מרובות גוונים. הדגשים הבלונדיניים נראים מהממים ובאמת מבריאים את השכבות. זוהי תסרוקת יפה וקיצית שתתאים לכולם.

שכבות מודגשות

מָקוֹר: @שיער שיער

32. בוב שכבתי קצר ותוסס

אנחנו אוהבים את הרעיון הבא לשיער! השיער נחתך לסגנון קצר ומרובד. מראה זה מושלם עם צבע שיער כתום עז. הגוון הכתום נראה מדהים והוא מושלם למי שרוצה להשמיע אמירה. שחזור זה או נסה את התפוז בקיצור דרך אחר. צבע זה מושלם לקיץ.

בוב כתום קצר עם שכבות

מָקוֹר: 28

33. שיער דבש וקרמל

אוהבים צבעי שיער בלונדיניים? ובכן, אז בדוק את זה. כאן יש לנו גזרה קצרה ושכבה עם בלונדינית רב גונית. הגוונים הבלונדיניים המשמשים חמים כמו דבש וקרמל. זהו סגנון שכבתי קלאסי, קיצי וקל ללבוש שיתאים לכולם. שחזור זה או שאתה יכול לנסות מראה דומה עם בלונדיניות קרירות יותר.

דבש וקרמל שיער קצר

מָקוֹר: @desiree_schepen_hair

34. שיער חוף מודגש

אם אתה מעדיף סגנון מרקם וחוף יותר, אז זה בשבילך. למראה זה, השיער נחתך לאונה עם שכבות קצרות. השכבות בעלות מרקם ומודגשות. זהו רעיון שיער יפה ואופנתי המושלם לקיץ. נסה את המראה הזה או שתוכל להשתמש בבלונד להדגשות ותוכל לנסות גזרה קצרה יותר.

שיער חוף מודגש

מָקוֹר: @chrisjones_hair

35. שיער נחושת קצר עם שכבות

לאחר מכן, יש לנו גזרה אופנתית ונחושת להראות לך. השיער נחתך באורך בוב קצר היושב רק על הסנטר. יש גם שכבות חמודות ומסוגננות והשיער בצבע אדום נחושת. אנחנו אוהבים את הצבע והגזרה, הוא כל כך אופנתי והוא יתאים לכל הגילאים. אדום הנחושת החם יהיה נהדר גם לסתיו ולחורף.

שיער נחושת קצר עם שכבות

מָקוֹר: @hairby_sarahg

36. בוב בלונדיני אופנתי עם שכבות

רעיון השיער הבא כולל עוד בוב אופנתי. הפעם השיער ארוך יותר מלפנים וקצר יותר מאחור. השיער מורכב גם עם פוני רך וחריף בחלקו הקדמי. אנחנו אוהבים את הזווית החדה שנוצרת מאורכי השיער השונים והשכבות נראות מדהים. זהו גזרה עצבנית שתראה מדהים בכל צבע שיער. נסה צבע נועז כמו אדום לתסרוקת שעושה אמירה.

בוב בלונדיני אופנתי עם שכבות

מָקוֹר: @allbrushedout

37. בוב שכבתי עם פוני קצר

מוקדם יותר בפוסט הצגנו תסרוקת עם פוני קצר. אם אהבת את זה, תסתכל גם על התסרוקת הזו. כאן יש לנו שיער באורך בוב ארוך מלפנים והוא קצר יותר מאחור. השיער שלם עם שכבות ופוני קצר מאוד. כפי שאתה יכול לראות, זהו סגנון מודרני ומגמתי. זה נהדר למי שרוצה לנסות משהו קצת שונה.

בוב שכבתי עם פוני קצר

מָקוֹר: @chloeannanelson

38. בוב מודגש עם שכבות קצרות

אנחנו אוהבים את רעיון השיער הבא וזה נהדר למי שאוהב נקודות עיקריות. כאן יש לנו בוב חמוד וקצר. לשיער יש גם שכבות והדגשות מרובות גוונים. זהו סגנון קלאסי, אופנתי וקל ללבוש שיתאים לכולם. לשחזר את המראה הישר והמבריק או להוסיף מרקם ותלתלים.

בוב מודגש עם שכבות קצרות

מָקוֹר: @fabriziopassione_stylist

39. תסרוקת קצרה מודרנית

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת מודרנית ואופנתית להראות לך. למראה זה יש לנו שיער ארוך יותר מלפנים וקצר יותר מאחור. בחלק האחורי יש גם הרבה שכבות קצרות היוצרות מראה מוערם. שיער רב תכליתי כזה יכול להיות קלאסי ואלגנטי או מגמתי ועצבני, הכל תלוי באיך אתה לובש אותו.

תסרוקת קצרה מודרנית

מָקוֹר: @linda_carmineandco

40. קיצור דרך פלטינה

הגזרה והצבע הזה נראים מדהים וזה עוד אחד מהמראות האהובים עלינו. השיער נחתך לבוב קצר ויוקרתי עם שכבות קצרות. זהו גם צבע פלטינה מדהים. הגזרה והצבע נראים מהממים וזה מראה נהדר לאביב ולקיץ. שחזור זאת או שאתה יכול לנסות גוון בלונדיני חם יותר עם הגזרה.

קיצור דרך פלטינה

מָקוֹר: @georginadixonhair

41. שכבות קצרות וחמודות

התסרוקת הבאה כוללת עוד גזרה חמודה וקצרה. הפעם יש לנו שיער באורך סנטר בערך עם שכבות קצרות יותר. השיער הוא גם בצבע אדום מדהים. זוהי תסרוקת יפה והגזרה והצבע ישנו את המראה שלך לגמרי. משהו כזה הוא נהדר אם השיער שלך צריך מהפך כולל.

שכבות קצרות וחמודות

מָקוֹר: @hairstylistnayno

42. חיתוך שיק מוערם ושכבתי

לאחר מכן, יש לנו עוד גזרה אופנתית להראות לך. הפעם השכבה הארוכה ביותר נמצאת בחזית ואילו לשיער מאחור יש שכבות קצרות יותר היוצרות מראה מוערם. הצבע מדהים והגזרה כל כך קלאסית וקל ללבוש. גזרה וצבע כמו זה נצחי כך שלעולם לא ייצא מהאופנה.

גזרת שיק מוערמת ושכבה

מָקוֹר: @hairbylianag

43. קיצור דרך עם שכבות אופנתיות ונועזות

אם אתה רוצה שהשכבות שלך יביעו יותר אמירה, אז רעיון השיער הזה הוא בשבילך. השיער הארוך ביותר בשכבה התחתונה מאחור. בעוד שאר השיער מעוצב וחותך לשכבות קצרות וערמומיות. זוהי דרך מודרנית, אופנתית וייחודית ללבוש שכבות. אנחנו אוהבים את זה!

קיצור דרך עם שכבות אופנתיות ונועזות

מָקוֹר: @ginza.labo.chiba

אנו מקווים שקיבלת השראה מרעיונות שיער שכבות קצרות אלה!