43 דרכים אופנתיות ללבוש ציפורניים אקריליות צהובות

31. מסמרי מבטא נוצצים

תראה יפה בנקודות עם רעיון הציפורן הבא הזה. למראה זה, שלוש מהציפורניים צהובות בהירות בעוד שמסמרי המבטא נוצצים. אנו אוהבים את הנקודות מכיוון שהם יוצרים מניקור אמנותי וייחודי כל כך. אתה יכול לשחזר אמנות ציפורניים כזו עם המוצרים הבאים: Valentino Beauty Pure בגוונים #111 ו- #139. נסה את המראה הזה או שתנסה את הצהוב עם צבע אחר.

עיצוב מסמר פשוט לארון קבורה

מָקוֹר: @dreasnails

32. ציפורניים צהובות עם נצנצים כסופים

אם אהבת את הרעיון v tip and ombre מראשית ההודעה, עליך לבדוק את הרעיון הזה. כאן יש לנו מראה דומה אבל הפעם נוספו לתערובת נצנצים כסופים! בחלק מהציפורניים יש אומברה עירומה וצהובה, יש את קצות ה- V הצהובים ומסמר אחד עירום עם קצה כסף. הכסף ממש זוהר במני וזה יהיה מראה נהדר למסיבה.

ציפורניים צהובות עם נצנצים ואבני חן

מָקוֹר: @nagelsbydon239

33. אמנות אופנתית באלכסון

לאחר מכן, יש לנו מני אופנתי להראות לך. לכל הציפורניים יש אותו עיצוב בעל צבע עירום עם פס צהוב אלכסוני. עירום וצהוב הוא שילוב יפהפה ואמנות הציפורן הייחודית יוצרת באמת מראה מודרני ומסוגנן. ציפורניים כאלה מושלמות לנשים שאוהבות להתבלט מההמון. ניתן ליצור עיצוב דומה בעזרת סרט מסמר. צבעו את הציפורניים בעירום, הוסיפו את הקלטת ליצירת הקו ואז ציירו צהוב בצד אחד.

מסמר אופנתי באלכסון

מָקוֹר: @sheadbeauty

34. אמנות ציפורניים של פרחים די צהובים

רעיון הציפורן הבא כולל מראה פרחוני נוסף. הפעם רוב הציפורניים עירומות עם קצה צהוב בהיר ויש שני ציפורניים מבטא. לציפורני המבטא יש את הפרחים היפים ביותר המכונים חמניות. זהו עיצוב ציפורניים בהיר ויפה כל כך. זה יהיה נהדר עבור האביב והקיץ. אתה יכול לצייר פרחים ביד או שאתה יכול לקנות מדבקות לציפורניים צהובות באינטרנט.

מסמר מבטא חמניות

מָקוֹר: @jimmynailed_it

35. עיצוב מסמר ריינסטון

עוד דרך מצוינת לגזז את הציפורניים שלך עם אבני חן ואבני חן. הרעיון הבא הוא דוגמה מצוינת. כאן יש לנו מני צהוב יפה הכולל אומנות אומברה וטיפים צהובים. כל מסמר מעוטר אז באבני חן כסופות. כפי שאתה יכול לראות, העיטורים נראים מהממים! אתה יכול לשחזר את המראה הזה או פשוט לצבוע את הציפורניים בצהוב ולהוסיף את אבני החן. ניתן לרכוש אבני חן באינטרנט בכל צבע וניתן להדביק אותן בעזרת דבק ציפורניים.

עיצוב מסמר ריינסטון

מָקוֹר: @nagelsbydon239

36. ציפורני אקריליק צהובות גלאם

אם אתה אוהב עיצובי ציפורניים עם הרבה ברק וזוהר, אז זה בשבילך. לחלק מהציפורניים יש אפקט אומבר ואילו השאר נוצצות צהובות. הזוהר הצהוב באמת מחמיא לאומברה. מני כמו זה יהיה נהדר לכל אירוע או מסיבה מיוחדת. זה יהיה מושלם גם לקיץ. שחזור זה או השתמש באומברה על כל מסמר.

עיצוב ציפורניים של אומברה וגליטר

מָקוֹר: @solinsnaglar

37. ציפורניים מאט עם טיפים צהובים

לאחר מכן, יש לנו עוד עיצוב מסמר פשוט. הפעם אנחנו רוצים להראות לכם דרך אלגנטית לסלע ציפורניים מט. כל מסמר הוא עירום מאט עם עיצוב צהוב v. זה רעיון כל כך מגניב ויצירתי. נסה את המני הזה או שאתה יכול לבחור בצורת ציפורן אחרת וגימור מבריק.

ציפורניים מאט עם טיפים צהובים

מָקוֹר: @nailstudiobytom

38. ציפורני אומברה עם חתיכים

העיצוב הבא כולל עוד רעיון ציפורניים מט מגניב. עבור מני זה, רוב הציפורניים עירומות לאומברה צהובה ויש מסמר מבטא אחד. מסמר המבטא מכוסה כולו באבני חן בגודל ובצורה שונים. זה מראה כל כך יפה. אתה יכול לשחזר את זה או שאתה יכול פשוט לקבל את עיצוב אומברה על כל הציפורניים. מני כמו זה יהיה מושלם לחתונת קיץ.

ציפורני מט אומברה עם חתיכים

מָקוֹר: @_allured

39. עיצוב ציפורניים בשחור וצהוב

אנחנו אוהבים את העיצוב הבא וזה אחד האהובים עלינו! שלושה מסמרים צהובים ושניים עירומים עם אמנות ציפורניים שחורה ואלגנטית. ציפורני המבטא מעוטרות גם הן באבני חן וגם מסמר צהוב אחד הוא בעל צורה אחרת. אנו אוהבים את השימוש בצורות שונות וכיצד ציפורני המבטא זוהרות בצהוב. ניתן ליצור ציפורניים כמו זה בעזרת סרט ציפורניים.

ציפורניים צהובות עם ציפורניים אלגנטיות בעירום ושחור

מָקוֹר: @nagelsbydon239

40. רעיון ציפורניים מהנה

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון מסמר פשוט אך מהנה. ציפורניים ארוכות אלה צהובות מאט ויש מסמר מבטא אחד בכל יד שהוא עירום ומעוטר בשלושה כוכבים צהובים. אתה יכול לשחזר את המראה הזה בעצמך בקלות, תזדקק לק צהוב ומעיל עליון מט.

עיצוב מסמר כוכב חמוד

מָקוֹר: @shuey_cortez

41. עיצוב ציפורניים של שמש וירח

אם אתה מחפש אמנות ציפורניים ייחודית, אז אתה צריך לראות את הרעיון הזה. ביד אחת יש מסמרים צהובים עם אמנות ציפורניים לשמש וביד השנייה יש מסמרים כחולים עם אמנות ציפורניים בירח. זה רעיון כל כך יצירתי ומדהים! זה יהיה מושלם לסתיו ולאלווין למראה מיסטי. צור מחדש את שני העיצובים או פשוט בחר אחד. אתה יכול לצבוע ביד ירח ושמש דומים או שאתה יכול לקנות מדבקות לציפורניים.

עיצוב מסמר לשמש וירח

מָקוֹר: @thalyanails

42. צהוב פסטל עם טיפות אומברה ו- V

הרבה עיצובים של הציפורניים כוללים צבע צהוב עז. עם זאת, אם הגוונים הבהירים האלה לא מתאימים לך, תוכל לנסות גווני פסטל כאלה. רוב הציפורניים שונות וכוללות אומברה צהובה עירומה ופסטלית או טיפים עירומים וצהובים. זה רעיון יפה וכפי שאתה יכול לראות צהוב פסטל יוצר מראה כל כך רך ויפה.

צהוב פסטל עם טיפים אומבריים ו- V

מָקוֹר: @nailsbyandytruong

43. צבע צהוב וחינניות

אוהבים עיצובים פשוטים של אומברה? אם כן, הרעיון הזה מושלם עבורך! למראה זה, כל הציפורניים כוללות אפקט אומברה עירום עד צהוב. זה רעיון כל כך יפה, תוסס וקיצי. רעיון הציפורן הזה מוכיח שעיצובים פשוטים של ציפורניים יכולים להיות מאוד מושכים את העין. אתה לא צריך הרבה פרטים כדי לגרום לציפורניים שלך לזרוח!

עירום לציפורני אומברה צהובות

מָקוֹר: @kazmiraemery

אנו מקווים שקיבלת השראה מרעיונות הציפורניים היפות האלה!