43 רעיונות ציפורניים מטורפים להפליא לציפורניים בצורת ארונות

31. עיצוב ציפורני ניאון

רעיון הציפורן הבא הוא אחד האהובים עלינו! רוב הציפורניים מעוצבות בארון קבורה עם ציפורני ניאון סופר מסוגננות. יש גם מסמר מבטא אחד בכל יד שהוא בצבע ניאון אופנתי ויש לו צורת סטילטו. אנחנו אוהבים את הרעיון ללבוש שתי צורות ציפורניים שונות. זה לא רק נראה עצבני ומגמתי, אבל זה גם נותן לך את הטוב משני העולמות. אתה יכול לקבל את המראה החד וגם להיות קל יותר ללבוש את צורת הארון. שחזור את מראה הניאון הקיצי הזה או נסה את צורות הציפורן בכל צבע.

עיצוב ציפורני ניאון

מָקוֹר: @sheadbeauty

32. מסמרים בהירים של שיפוע

לאחר מכן, יש לנו עיצוב מסמר תוסס ומסוגנן להראות לך. מסמרים אלה צבועים בגוונים מדהימים מסגול לצהוב מה שיוצר אפקט שיפוע מסוגנן. שינוי הצבע פשוט יפה ואמנות ציפורניים כזו תגרום למניקור שלך להיראות ייחודי. נסה מסמרים דומים לאלה או נסה שיפוע אחר. יש גם הרבה הדרכות מקוונות לציפורניים כמו זה אם אתה רוצה לשחזר את המראה בעצמך בבית.

ציפורניים בהירות

מָקוֹר: @nailsbykatrins

33. ציפורניים אלגנטיות

רעיון הציפורן הבא הוא אלגנטי ומושלם למי שאוהב אומנות ציפורניים פרחוניות. רוב הציפורניים צבועות בוורוד רך ויפה. יש גם מסמר מבטא אחד בכל יד עם עיצוב פרחוני לבן מהמם. הלבן והורוד מחמיאים זה לזה להפליא. מניקור כזה יהיה נהדר לאירוע כגון חתונה או נשף או רק לימים שבהם אתה רוצה להיראות אופנתי.

ציפורניים אלגנטיות

מָקוֹר: @מסמרים

34. ציפורני ארונית שיק אומברה

אוהבים ציפורניים אומברה? אם כן, בדוק את הרעיון הזה! כאן יש לנו ציפורני ארונות ארוכות עם אומברה עירומה וירוקה בהירה. אנו אוהבים את המראה הזה מכיוון שהירוק בהיר אך מתוח על ידי העירום ששומר על הציפורניים אופנתיות. אתה יכול לשחזר את זה או שאתה יכול לקבל יותר מהצבע הירוק.

ציפורני ארונות שיק אומברה

מָקוֹר: @chaunlegend

35. ציפורני גליטר עירום וכסף

רעיון הציפורן הבא הוא אחד האהובים עלינו! רוב הציפורניים עירומות בעוד השאר נוצצות כסופות. יש גם מסמר מבטא אלגנטי בעיצוב אומבר. סט יפה של מסמרים כמו זה יהיה מושלם לאירוע מיוחד כמו מסיבה, חתונה או אפילו הנשף. העיצוב קל לשחזור, אתה רק צריך לק עירום מבריק, נצנוץ כסף ומעיל עליון מאט..

ציפורני גליטר עירום וכסף

מָקוֹר: @m.n.b. יופי

36. עיצוב ציפורניים נמר גליצי

להתבלט מההמון בסטייל עם ציפורניים נוצצות כמו אלה. הציפורניים בעיצוב נמר מהמם בשילוב עם מראה אומברי צרפתי אלגנטי. חלק מהציפורניים מעוטרות גם באבני חן נוצצות. עיצוב הנמר, אומברה צרפתית ואבני חן כולם נראים מדהים ביחד. מניקור זה מושלם לנשים שאוהבות להיראות גלאם!

עיצוב ציפורניים נמר נצנצים

מָקוֹר: @malishka702_nails

37. ציפורניים נוצצות זוהרות

האם יש לכם אירוע מיוחד או סתם רוצים להעניק לציפורניים שלכם מהפך זוהר? אם כן, עליך לבדוק את הרעיון הבא. כאן יש לנו מסמרים ארוכים ארוכים הצבועים בצבע בהיר עם נצנצים כסופים. נצנוץ הכסף נראה מהמם, מסוגנן ושיקי. זה יהיה מניקור יפה לכלה. כדי להגביר את הציפורניים עוד יותר, תוכל להוסיף גם כמה אבני חן.

ציפורניים נוצצות זוהרות

מָקוֹר: @sheadbeauty

38. מסמרים ארוכים ורודים עם אבני חן

אתה יכול ליצור כל כך הרבה עיצובים שונים רק באמצעות כמה גווני לק וסט הציפורניים הבא הוא דוגמה מדהימה. חלק מהציפורניים בוורוד בהיר, חלקן נוצצות ושני ציפורניים מעוצבות בעיצוב קריסטל יפהפה. כפי שאתה יכול לראות, אבני החן באמת זוהרות בצבע הוורוד. אתה יכול לקנות אבני חן כמו אלה ברשת בהרבה צבעים שונים וניתן להדביק אותן בקלות בעזרת דבק ציפורניים. קנה כמה אבני חן ותראה אילו עיצובים אתה יכול ליצור.

עיצוב אלגנטי לאפרון

מָקוֹר: @_allured

39. ציפורניים בעירום וזהב

לאחר מכן, יש לנו עיצוב ציפורניים עירום מדהים להראות לך. רוב הציפורניים פשוט עירומות ולשניים עיצוב זהב יפה. הזהב מהמם וזהו מראה זוהר ויוקרתי שיהיה מושלם לאירוע מיוחד. אתה יכול ליצור מראה דומה עם נייר מסמרים שניתן לרכוש באינטרנט ויש גם הדרכות שיראו לך כיצד ליישם אותן גם.

ציפורניים בעירום וזהב

מָקוֹר: @sheadbeauty

40. אומברה ניאון צבעונית

הפגינו את חוש הסגנון הייחודי שלכם עם מניקור כזה! כאן יש לנו מסמרי ארונות ארוכים בעיצוב אומבר ניאון צבעוני. צבעי הניאון כל כך בולטים והצהרות. אין ספק שתבלוט מההמון עם מני כזה. צור מחדש את המראה הזה או שאתה יכול לבחור רק בצבע ניאון אחד.

מסמרים ארוניים של ניאון אומברה

מָקוֹר: @ציפורניים

41. ציפורני כרום אלגנטיות

רעיון הציפורן הבא שעלינו להראות לכם הוא אלגנטי וטרנדי. ציפורניים אלה בהירות עם אפקט כרום עדין. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה כי אתה מקבל את הטוב משני העולמות. אתה יכול לשמור על הציפורניים אופנתיות אך גם לנסות את אחד ממראה הציפורניים האחרונות. ציפורניים כאלה יתאימו לכולם והן ישמרו על מראה אופנתי לכל אירוע.

ציפורני כרום אלגנטיות

מָקוֹר: @מסמרים

42. ציפורניים ורודות עם גב נצנצים

אם אתה אוהב ציפורניים נוצצות, אז אתה צריך לראות את רעיון הציפורן הבא! כאן יש לנו ציפורני ארון ורודות למדי. יש גם ראשוני כעיצוב מבטא. מה שגורם לציפורניים האלה להתבלט באמת הוא הגבים הנוצצים. החלק האחורי של כל ציפורן מכוסה בנצנצים ורודים! כפי שאתה יכול לראות, זה רעיון כל כך מגניב וייחודי, שזה נראה סופר גלאם. אתה יכול לשחזר את המראה הוורוד או לנסות כל צבע ציפורניים עם כל צבע נצנצים.

ציפורניים ורודות עם גב נצנצים

מָקוֹר: @philglamournails

43. מסמרים מסוג Geode Nails

עוד עיצוב ציפורניים מגניב שהפך לפופולרי מאוד הוא אמנות הציפורן של geode. הרעיון הבא כולל דוגמא מסוגננת. כל הציפורניים לבנות עם שני ציפורני מבטא גיאוד. כפי שאתה יכול לראות, עיצוב הגביש הכחול נראה מדהים עם הלבן! צור מחדש את הציפורניים האלה או שאתה יכול לבחור כל צבע עבור הגיאוד. יש הדרכות מקוונות שיכולות להראות לך דרכים שונות ליצור מראה זה. אתה יכול לשמור את זה פשוט ככה או אפילו להוסיף כמה גבישים קטנים!

ציפורני Geode מסוגננות

מָקוֹר: @laquenailbar

אנו מקווים שמצאתם עיצוב מהמם לנסות את הציפורניים שלכם בצורת ארונית!