23 רעיונות השיער הטובים ביותר לאומברה לשנת 2019

11. Ombre סגול כהה קצר

לאחר מכן, יש לנו בוב שחור יפהפה עם אומברה סגולה כהה. הסגול הכהה המשמש כאן פשוט מדהים, צבע כזה יתאים באמת לסתיו ולעונות החורף. ניתן להשתמש בגוונים סגולים כמו זה עם כל צבע שורש ותסרוקת כזו תראה מדהים על כולם!

שיער אומבר סגול כהה כהה

מָקוֹר: @jayjaycutshair

12. קצפת אומברה קצרה

יש לך שיער מנשק כל השנה עם אומברה ככה. כאן יש לנו אוניית ברונטית גלי חוף עם מראה אומבר בלונדיני מוזהב. זוהי תסרוקת מהממת שתגרום לך להרגיש קיצית לא משנה מה העונה. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לנסות גוון בלונדיני בהיר יותר. כך או כך, זה ייראה יפה.

האונרה בלונדינית קצרה קצרה

מָקוֹר: @hairby.ashleypac

13. בוב אומברה מלוטש וורוד בהיר

כשיש לך תסרוקת אומברה, הגוון השונה לא חייב להתחיל באמצע הדרך. אתה יכול להוסיף את הצבע למעלה יותר כלפי השורש כך. בוב מלוטש זה כולל שורשים אפורים כהים עם אומבר ורוד סומק. כפי שאתה יכול לראות, הצבע גבוה יותר אך אתה עדיין מקבל את סגנון האומברה. צור גרסה משלך של בוב זה או בחר צבעים דומים עם המראה האומברי הקלאסי.

בוב אומברה מלוטש וורוד בהיר

מָקוֹר: @hairbykacie1

14. רעיון שיער חמוד קצר של אומברה

הרעיון הבא שלנו הוא חמוד ויפה! קיצור זה כולל צבע שורש חום כהה עם אומברה קרמלית. האומברה עדין כאן אך הוא מושלם לנשים שמנסות את המראה בפעם הראשונה או לאלה שאינן רוצות צבע שיער נועז. שיער כזה הוא אופנתי וייראה שיק עונה אחר עונה.

רעיון שיער חמוד קצר של אומברה

מָקוֹר: @עוזרת שיער

15. Ombre סתיו חם

אוהבים את עונת הסתיו ואת כל הצבעים? אז רעיון השיער האומברי הזה הוא בשבילך. מראה האומברה הזה כולל גוונים מדהימים שהם מאוד פופולריים במהלך העונה. צבע השורש הוא סגול כהה שמתמזג לאחר מכן לגוון בלונדיני חם ודבש. זהו מראה אומברי מדהים המושלם לסתיו ומחוצה לו!

רעיון שיער Ombre סתיו חם

מָקוֹר: @hairby.ashleypac

16. שיער אומברה ורוד קצר

לאחר מכן, יש לנו עוד דרך מגניבה ללבוש אומברה עם שיער קצר. גזרה אופנתית זו כוללת שיער כהה המשתלב בוורוד. שיער כזה נועז ומבטא את חוש הסגנון הייחודי שלך. אתה יכול לשחזר את המראה הוורוד או לנסות גוון אחר. גם כחול או סגול ייראה מדהים.

שיער אומברה ורוד קצר

מָקוֹר: @hairbydanna

17. בוב שחור עד סגול

הנה לנו עוד רעיון סגול בשבילכם. זה כולל סגול כהה יפה שתואר כאפר לבנדר. הטון הסגול נראה כל כך מסוגנן עם השיער השחור. זהו רעיון חמוד של אומברה שיתאים לכולם. גווני אומברה כהים כאלה יוסיפו הבזק של צבע אך בצורה עדינה יותר לעומת הגוונים הבהירים יותר.

בוב אומבר שחור עד סגול

מָקוֹר: @picasso_jeremy_ng

18. רעיון אומברה בלונדיני בהיר

מחפש אומברה בלונדינית? אז אתה צריך לבדוק את התסרוקת הזו. כאן יש לנו מראה אומברה בלונדיני מסוגנן. השיער כהה בשורש עם בלונד בהיר נוסף. זוהי תסרוקת אופנתית שיש לה אווירה בוהית. Ombre כמו זה אופנתי וקל ללבוש.

רעיון אומבר בלונדיני בהיר לשיער קצר

מָקוֹר: @bohobrushed

19. בוב אומבר כחול תוסס

הרעיון הבא שלנו תוסס ויגרום לך להתבלט מההמון. מראה זה כולל שיער שחור עם אומברה כחולה מודגשת. דבר נוסף שכדאי שתדע הוא שמראה האומברה הזה נוצר בעזרת פאה! תוכל לבדוק את הפאה וכיצד היא התאימה את הצבע מכחול לבלונדיני בעמוד המוצג להלן. אם אתה לא רוצה טיול למספרה, פאה יכולה להיות מושלמת! אתה יכול לנסות את המראה ללא טרחה.

בוב אומבר כחול תוסס לנשים שחורות

מָקוֹר: @rhythmnbeauty

20. בוב אומברה אפור מסוגנן

אפור הוא רעיון צבע שיער סופר מסוגנן! להלן כיצד לטלטל את הצבע בטכניקת האומברה. השיער אפור כהה עם רמז סגול בחלקו העליון, ואז הוא מתמזג לאפור בהיר. שיער כזה מושלם למתחילים. צור מחדש את המראה האפור או נסה את האפור הבהיר עם צבע שורש אחר.

בוב מסוגנן, סגול עד אפור

מָקוֹר: @hairbykacie1

21. בוב אופנתי

לאחר מכן, יש לנו בוב אופנתי מאוד לחלוק. זה כולל שורשים כהים עם גוון סגול בהיר מסוגנן. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה לצבע שיער כי הוא ייחודי ויצירתי. אתה יכול לבחור צבע כזה או ללכת על ורוד בהיר או כחול, זה יהיה נחמד!

בוב טרנדי רוז גולד

מָקוֹר: @hairbykacie1

22. אומברה אדומה כהה

כאן יש לנו עוד רעיון אדום. זה עדין למדי כי האדום הוא גוון כהה. זה מתאים לצבע השורש להפליא. שיער כזה קל ללבוש והוא יתאים לכולם. אם אתה רוצה תסרוקת נועז יותר, בחר באדום שהוא קצת בהיר יותר.

שיער אומברה אדום כהה

מָקוֹר: @bina_s_treasure

23. בוב אומבר ורוד וחמוד

תסרוקת האומברה הקצרה האחרונה שיש לנו להראות לך היא הבוב הוורוד והחמוד הזה. לשם כך השיער חום כהה עם אומברה ורודה בהירה. אנחנו אוהבים את המראה הזה כיוון שהוורוד נוסף לחלק קטן יותר של השיער מאשר האומברה הקלאסית. זה מראה מדהים ואתה יכול לשחזר את המראה הוורוד או לנסות צבע אחר כמו כחול או סגול.

בוב אומברה ורוד וחמוד

מָקוֹר: @shannoninnergoddess

אנו מקווים שמצאת מראה שיער חדש של אומברה שתנסה!