41 מסמרים ארון די עירום שכולם יכולים למשוך

11. ציפורני ארונות עם אבני חן וגליטר

לאחר מכן, יש לנו מבט גלאם נוסף. לציפורני הארון המופיעות כאן יש שני ציפורני מבטא. מסמר מבטא אחד בעל עיצוב נוצץ נוצץ ואילו לשני נוצץ זהב. אנחנו אוהבים את העיצוב הזה הוא יהיה מושלם לעונת החגים ולאירועים מיוחדים אחרים.

ציפורניים לארונות עם אבני חן וגליטר

מָקוֹר: @riyathai87

12. ציפורני Ombre עירום עם קריסטלים

הרעיון הבא שלנו הוא מבט אומבר נוסף. הפעם עירום הוצמד ללבן. כפי שאתה יכול לראות, השילוב של עירום ולבן הוא כל כך אופנתי וקלאסי. יש לו מראה מניקור צרפתי. עיצוב כזה מושלם לנשים שאוהבות את המניקור הקלאסי אבל שרוצות לנסות משהו קצת אחר. לשחזר עם או בלי אבני החן.

ציפורני Ombre עירום עם קריסטלים

מָקוֹר: @sheadbeauty

13. ציפורניים ארוחות שימריות

הולכים למסיבה או חוגגים אירוע מיוחד? אולי אתה רוצה לנסות ציפורניים נוצצות מבלי להיות נועז מדי? אם כן, הציפורניים האלה יכולות להיות מושלמות. כאן יש לנו ציפורניים ארונות עירום בהירות עם מסמר מבטא נוצץ. כפי שאתה יכול לראות, אתה מקבל את הניצוץ בצורה עדינה. אנחנו אוהבים את הציפורניים האלה!

ציפורני ארונות שימריות

מָקוֹר: @margaritasnailz

14. ציפורני אומברה עירום וגליטר

אם אתה רוצה שהניצוץ יגיד יותר אמירה, בדוק את הציפורניים האלה. הציפורניים המוצגות כאן הן גוון עירום בהיר עם נצנצים כסופים החוצים את הציפורן באמצע הדרך ויוצרים אפקט אומבר. אתה יכול לשחזר את המראה הזה בכל צבע נצנצים, אבל נסה זהב או כסף כדי לשמור על אופנה. ציפורניים כאלו יהיו נהדרות לעונת החגים.

מסמרים אומבריים עירום ונוצץ

מָקוֹר: @margaritasnailz

15. רעיון לציפורן לציפורניים של עירום נוצץ

אוהב גליץ, זוהר ובלינג? אז הציפורניים האלה הן בשבילך. כאן יש לנו ציפורני ארון עירום מדהימות עם שני ציפורני מבטא. אחד נוצץ ואחד מכוסה באבני חן. שחזור את כל הלוק או נסה רק את אבני החן ללא הנצנצים. אתה יכול גם להשתמש בגבישים בצבעים שונים כדי ליצור מניקור מסוגנן שייחודי לך.

רעיון לציפורן לארון עירום נוצץ

מָקוֹר: @margaritasnailz

16. ציפורניים לארונית עירום עם טיפים לבנים

לאחר מכן, יש לנו עוד מודרני ואופנתי על המניקור הצרפתי הקלאסי. כאן יש לנו מסמרים עירומים עם קצוות לבנים. במקום לדבוק בטיפים הצרפתיים הקלאסיים, החילו אותם בצורה משולשת כדי להראות את הצד היצירתי שלכם. זהו רעיון מגניב, ייחודי ויצירתי. לך על עיצוב כזה אם אתה אוהב את מראה המניקור הצרפתי אבל רוצה לג’אז אותו קצת.

מסמרים לארונית עירום עם טיפים לבנים

מָקוֹר: @chaunlegend

17. ציפורני ארונות עירום מעוטרים

להלן דוגמה מצוינת לאופן בו ניתן להשתמש בגבישים וקישוטים שונים ליצירת מראה מסוגנן. ציפורני הארון האלה בגוון עירום מבריק. ציפורני המבטא כוללות גבישים העולים במסמר בקו. זהו רעיון אופנתי ומנצנץ. שחזור את המראה הזה או נסה רק אחד מעיצובי הקריסטל.

מסמרים לארונית עירום עם אבני חן יפות

מָקוֹר: @shopchikkitas_nails

18. עירום ונוצץ

הרעיון הבא שלנו כולל ציפורניים עירומות מבריקות עם נצנצים. אנחנו אוהבים את העיצוב הזה כי הוא יפה, אלגנטי ונוצץ. אתה יכול ליצור מראה דומה לזה או להשתמש בעירום מט במקום מבריק, אתה יכול גם להשתמש בכל צבע נצנצים. ציפורניים כאלה יהיו מושלמות לאירוע מיוחד.

עיצוב ציפורניים לציפורניים של עירום וגליטר

מָקוֹר: @joannasnails

19. ציפורני גלאם ארונות

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון קריסטל סופר גלאם וציפורן בעירום. הציפורניים בגוון עירום בהיר ושניים מהציפורניים מעוטרות באבני חן קטנטנות. אתה יכול לקנות קישוטים כאלה באינטרנט, לנסות לשחזר את המראה הזה או להשתמש באבני חן בצבעים שונים. כך או כך, המראה האלגנטי הזה יגרום לכם להתבלט מההמון.

גלאם עירום ציפורניים

מָקוֹר: @מסמר_שמש

20. מסמרי ארון מאט עם קריסטלים

מחפשים ציפורניים נוצצות ייחודיות? אז אלה עשויים להיות מושלמים! ציפורניים עירומות אלה כוללות שני עיצובים עם מבטא. לשניהם יש קו יפה של גבישים שעובר לאורך הציפורן ומעלה לאורך הציפורן. זוהי דרך יצירתית ואופנתית ללבוש אבני חן.

ציפורניים מאט מאט עם קריסטלים

מָקוֹר: @מסמרים

21. ציפורניים לארונית עירום עם ציפורן מבט נצנצים

העיצוב הבא שעלינו לחלוק אתכם הוא הציפורניים היפות האלה. הציפורניים הן בגוון עירום בהיר עם מסמר מבטא אחד. זהו מראה פשוט, אלגנטי וזוהר שיתאים לכל אחד. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או להשתמש בצבע נצנצים אחר.

ציפורניים ארוחות עירום עם ציפורן מבט נוצץ

מָקוֹר: @joannasnails

22. ציפורניים מאט עירום

לאחר מכן, יש לנו מאני אופנתי ואופנתי להראות לכם. למראה זה, הציפורניים הן בצורת ארונית ארוכה והן צבועות בגוון עירום כהה יותר. הציפורניים גם הן מט. אנחנו אוהבים את הצבע המאט, הוא כל כך מסוגנן ומצהיר עם הציפורניים הארוכות. שחזור עיצוב זה או שאתה יכול לנסות אורך דומה עם גוון עירום אחר.

ציפורני הארון מאט עירום

מָקוֹר: @riyathai87

23. ציפורניים יפות עם אמנות פרחונית

אנחנו אוהבים את הרעיון הבא כי הוא כל כך חמוד ויפה! כאן יש לנו מסמרים עירומים בהירים עם מסמר מבטא אחד. מסמר המבטא עירום עם אמנות פרחונית ונוצצת ליד הקצה. זהו עיצוב בהיר אך העירום גורם לאמנות להיראות ירודה. ציפורניים כאלה יהיו מושלמות לאביב ולקיץ. נסה את המראה הזה או שאתה יכול לשים את הציפורניים על כל הציפורניים.

ציפורניים יפהפיות בעירום עם אמנות פרחונית

מָקוֹר: @mio_nails_beauty

24. עיצוב ציפורניים בעירום וזהב

מעדיפים את גווני העירום הרכים יותר? אם כן, זהו המאני המושלם עבורך. מסמרים אלה הם בצורת ארונית ארוכה יותר והם צבועים בצבע בהיר ויפה למדי. שני מסמרים בכל יד מעוטרים גם הם בנצנצים מזהב. זהו מני אופנתי ואלגנטי והוא יהיה מושלם לאירוע מיוחד.

ציפורני הארון מאט עירום

מָקוֹר: @philglamournails

25. ציפורניים ארוכות מאוד עם מסמר מבטא ריינסטון

רעיון הציפורן הבא מושלם לנשים שאוהבות את הבלנג שלהן! הציפורניים המופיעות להלן הן ארוכות במיוחד והן בגוון עירום בהיר. מסמר אחד בכל יד מעוטר גם באבני חן בכל הצורות והגדלים השונים. אבני החן השונות בהן משתמשים באמת יוצרות אמירה. זהו מני מסנוור ותוכל לשחזר זאת בעצמך על ידי רכישת אבני חן בצורות שונות ומריחתן בעזרת דבק ציפורניים.

ציפורניים ארוכות מאוד עם מסמר מבטא ריינסטון

מָקוֹר: @fiina_naillounge

26. ציפורני אומברה עירום ולבן

עירום מחמיא לצבעים אחרים כמו לבן להפליא. אתה יכול לראות בעצמך על ידי בדיקת המאני שלהלן. מסמרים אלה הם באורך ארוך יותר עם צורת ארונית. כולם מלבד אחד צבועים בעירום עם קצה אומברה לבן. בעוד מסמר המבטא מעוטר במעט ניצוץ. האומברה מהממת ואומברה עדינה זו נראית מדהים. אנחנו גם אוהבים איך זה מראה שאתה יכול להיות עם ציפורניים ארוכות יותר אבל עדיין נראה אלגנטי וחמוד.

מסמרים לארונית עירום ולבן

מָקוֹר: @clari_s_nails

27. ציפורניים אלגנטיות עם טיפים עירום מאט

אוהבים עיצובים של ציפורני גלאם? אז תסתכל על זה! כל הציפורניים מאט עם טיפים צרפתיים אופנתיים בגווני עירום שונים. ישנם גם שני ציפורני מבטא המעוטרים באבני חן קטנות. אבני החן באמת מזנקות את הציפורניים ויוצרות אמירה. בעוד שהטיפים נראים מדהימים ואלגנטיים. ציפורניים כאלה ידהדו. לשחזר את כל הלוק בגימור מט או מבריק.

ציפורניים אלגנטיות עם טיפים עירום מאט

מָקוֹר: @clari_s_nails

28. מסמרי שיש שיק

העניקו לציפורניים מהפך אופנתי על ידי יצירת אמנות שיש כזו. כל מסמר צבוע בגוון עירום בהיר בעוד שמסמרי המבטא כוללים אמנות שיש אפורה ושחורה. השיש נראה כל כך מפואר וזוהר עם העירום. זהו רעיון לציפורניים שקל ללבוש והוא מאפשר לנשים שאוהבות ציפורניים עדינות לנסות ציפורניים אופנתיות. אתה יכול למצוא הדרכות לציפורן שיש באינטרנט כדי שתוכל ליצור את המראה הזה בעצמך.

ציפורניים מאט ושיש

מָקוֹר: @nailstudiobytom

29. ציפורניים בעירום עם אבני חן לציפורן

לאחר מכן, יש לנו עיצוב ציפורניים אופנתי וחמוד. מסמרים אלה הם עירומים בעלי צורת ארון. מה שאנחנו אוהבים בהם הוא אמנות הריינסטון לאורך הציפורן. זה מראה כל כך מסוגנן והוא מוסיף מעט נוצץ וזוהר. לשחזר את המראה הזה או רק לשים אבני חן לאורך לציפורן אחת למני עדין.

ציפורניים בעירום עם אבני חן לציפורן

מָקוֹר: @hennasnailss

30. עיצוב ציפורניים מאט

רעיון הציפורן הבא כל כך יפה וגם הוא נראה קצת קסום. כאן יש לנו גוונים שונים של עירום על הציפורניים וארבע מהציפורניים מעוטרות באבני חן יפות. אנחנו אוהבים את אבני החן, הן כל כך יפות! נסה משהו דומה לזה או השתמש בצבע אחר לאמנות. ניתן להשיג גימור מאט עם שכבה עליונה מאט.

ציפורניים מאט עירום עם אבני חן

מָקוֹר: @kleidys_nails

31. ציפורניים מהנות בעירום עם טיפים צבעוניים

אוהבים אמנות ציפורניים מהנה וייחודית? אם כן, בדוק את המני הזה. מראה זה כולל ציפורני ארונות עירום וכל אחת מעוטרת בקצה בצבע אחר. שימשו שלושה צבעים שונים החל מצהוב ניאון ועד ורוד ניאון. זוהי דרך מוזרה ועדיין די מתוחכמת ללבוש צבעים חדשים. שחזור זה או בחר צבעים על פי בחירתך.

מסמרים לארונית עירום עם טיפים צבעוניים

מָקוֹר: @cheyennesnails_

32. מסמרים לארונית עירום ולבן עם אבני חן

אם אתה אוהב את שילוב הצבעים הלבן והעירום, רעיון הציפורן הזה הוא בשבילך. רוב הציפורניים הן אומברה עירומה ולבנה. יש גם מסמר מבטא אחד עם אמנות ציפורניים ייחודית. זהו עיצוב מסמר מודרני ואופנתי שנראה גם אופנתי ואלגנטי. אתה יכול לשחזר את זה עם לק עירום, לק לבן ואבני חן נוצצות. עיצוב הציפורן היפה הזה ייראה מדהים על כל צורת ואורך הציפורן.

מסמרים לארונית עירום ולבן עם אבני חן

מָקוֹר: @nailsby_prince.le

33. ציפורניים פרחוניות יפות

לאחר מכן, יש לנו מאני מהמם וזה עוד אחד האהובים עלינו! כאן יש לנו ציפורניים ארוכות עירום עם מסמר מבטא אחד. ציפורן המבטא ברורה עם אמנות ציפורניים פרחונית יפה. אנחנו אוהבים הכל בזה מהפרחים ועד לצבע העירום האלגנטי. זה יהיה המאני המושלם לאביב ולקיץ, זה יהיה נהדר גם לחתונה. צור מחדש משהו דומה או נסה פרחים בצבעים שונים.

ציפורניים פרחוניות יפות

מָקוֹר: @nailsbyangel

34. גוונים שונים של עירום

לא מצליחים להחליט איזה גוון עירום ללבוש? אז מה לא לנסות חמש ?! אתה יכול ליצור מאני כמו זה. מסמרים אלה הם בצורת ארונית ארוכה וכל אחד מהם צבוע בגוון עירום אחר. למרות שכל מסמר שונה, הצבעים עדיין מחמיאים לכל אחד בצורה מושלמת ונראים אלגנטיים. זוהי דרך ייחודית ללבוש עירום והיא תתאים לכולם.

גוונים שונים של ציפורניים בעירום

מָקוֹר: @kessyjones.nails_beauty

35. ציפורני ארונות עירום עם נצנצים, אבני חן וכרום

רעיון הציפורן הבא מיועד להצהרת נשים! כמה עיצובים שונים של ציפורניים נוצלו ליצירת המראה הזה. חלק מהציפורניים עירומות עם אבני חן, שני ציפורניים נוצצות ולציפורן אחת בכל יד יש אפקט כרום. אנחנו אוהבים את זה כי משתמשים במגמות ציפורניים שונות במראה אחד. ציפורניים כאלה הן חובה למסיבה!

ציפורני ארונות עירום עם אבני חן נוצצות וכרום

מָקוֹר: @margaritasnailz

36. ציפורני ארונות עירום ונוצצים

לאחר מכן, יש לנו מבט נוצץ נוסף להראות לך. הציפורניים האלה די ארוכות להפגין את צורת הארון האופנתית הזו. הם בגוון עירום רך ויש שני עיצובים עם מבטא. מסמר אחד מכוסה באבני חן כסופות ואילו לשני יש קצה V נוצץ. זה מראה מדהים ואתה יכול ללבוש מאני כזה לאירוע מיוחד. הצבעים יהיו נהדרים לעונת החגים.

ציפורניים לארונית עירום וניצוץ

מָקוֹר: @nailsby_prince.le

37. ציפורניים בעירום עם אמנות ציפורניים של Geode

עוד מראה ציפורן חובה הוא אמנות גיאוד. אמנות הציפורניים של Geode מעוצבת בהשראת קריסטלים, כך שתראה לעתים קרובות גרסאות סגולות המייצגות אמטיסט. מסמרים אלה מראים דרך יפה ללבוש את הטרנד. הציפורניים הן גוון עירום בהיר עם אמנות הגיאוד על שלושה מסמרים. לגרסה זו יש קטע זהב עם עיצוב גיאוד בפנים. זה רעיון מדהים ואתה יכול לשחזר את המאני כדי להשוויץ בקריסטל האהוב עליך.

ציפורניים בעירום עם ציפורניים של Geode Nail

מָקוֹר: @sheadbeauty

38. ציפורניים בעירום עם אבני חן זהב

עיצוב הציפורניים הבא הוא סופר גלאם! כאן יש לנו מסמרים ארוכים. חלקם פשוט עירומים עם שתי אבני חן זהב, חלקם חומים ומסמר אחד בכל יד מעוטר באבני חן זהב נועזות. גוונים שונים של עירום, צורת ארונות ואבני חן הם שילוב מהמם. אתה יכול לשחזר את זה או שאתה יכול לנסות להשתמש רק באבני החן העירומיות והזעירות לגרסה עדינה יותר.

ציפורניים בעירום עם אבני חן זהב

מָקוֹר: @nagelsbydon239

39. ציפורני גליטר עירום כהות

אם אתה אוהב ציפורניים נוצצות ואופנתיות, אז זה בשבילך! כאן יש לנו ציפורניים ארוכות ארוכות שהן גוון עירום כהה. כל ציפורן כוללת ציפורניים שונות. נוצץ הזהב העירום והכהה מחמיא לכל אחד בצורה מושלמת. אתה יכול לנסות מראה דומה עם כל שילוב צבעים. לקבלת מראה זוהר עוד יותר, ניתן להוסיף כמה אבני חן נוצצות.

ציפורני גליטר עירום כהה

מָקוֹר: @alvaasnaglar

40. רעיון ציפורניים קליל ואלגנטי

לאחר מכן, יש לנו רעיון מסמר נוסף הכולל אמנות שיש. הפעם הציפורניים הן בגוון עירום רך וקל. שני מסמרים נותרים רגילים והאחרים מעוטרים. חלקם מעוטרים באבני חן ולשני יש אמנות שיש לבנה אופנתית. זה רק מראה דרך נוספת שבה אתה יכול ללבוש אמנות שיש. אנחנו אוהבים את גרסת הגלאם הזו.

רעיון ציפורניים קליל ואלגנטי

מָקוֹר: @philglamournails

41. ציפורניים מסוגננות עם טיפים שחורים ואבן ריינסטון

הרעיון הבא כולל עוד מני עם טיפים אופנתיים. למראה זה הציפורניים בהירות עירום עם קצוות שחורים. מסמר אחד מעוטר גם הוא באבני חן. אנחנו אוהבים את הטיפים השחורים עם העירום כי זה כל כך אופנתי, בולט ונותן אמירות. צור מחדש את המאני הזה או שאתה יכול לנסות את הטיפים השחורים ללא אבן החן.

ציפורניים מסוגננות עם עצות שחורות ואבן ריינסטון

מָקוֹר: @tam_landon_2528

אנו מקווים שמצאת מראה ציפורניים עירום יפה לנסות.