23 רעיונות חמודים ופשוטים לציפורני אומברה

11. אומברה ואבני חן צרפתיות

לאחר מכן, יש לנו רעיון מהמם של פנינים ואבני חן. הציפורניים הללו כוללות תערובת עירומה ולבנה עם מסמר מבטא יפה. מסמר המבטא מעוטר באבני חן ופנינים. עיטורי פנינה יעניקו למניקור שלך מראה אלגנטי מאוד. אתה יכול לקנות פנינים קטנות כאלה ולשחזר עיצוב דומה בבית.

ציפורני אומברה צרפתיות עם אבני חן

מָקוֹר: @tior_nails

12. ציפורני אומברה כחולות עד סגולות

הרעיון הבא שלנו הוא מראה סגול נוסף. לאומברה זו שני גוונים שונים של סגול, האחד לילך. יש גם ברק נוצץ מעל הדף. ציפורניים כאלה חמודות ומהנות. צור מחדש את המראה או השתמש בעיצוב זה כמסמר מבטא. זה יהיה מושלם עבור מניקור בהשראת חד קרן!

ציפורני אומברה כחולות עד סגולות

מָקוֹר: @superflynails

13. ציפורני אומברה ירוק ליים

גנבו את אור הזרקורים עם המראה האומברי הזה! הציפורניים ארוכות עם תערובת בצבע ירוק עירום וליים. ירוק ליים הוא צבע כה כה מסוגנן. Ombre כזה ייראה מדהים על כל צורות אורכי הציפורן. צור גרסה משלך של מני זה או השתמש בירוק הליים כמסמר מבטא.

ציפורניים ארונות לובם ירוק ליים

מָקוֹר: @sheadbeauty

14. ציפורני אומברה ורוד ולבן

מסמרים עם עיצובים סרוגים הם כל כך חמודים! כאן יש לנו רעיון אומברי די שמשתמש באמנות הציפורניים היצירתית הזו. הציפורניים הן תערובת אומברה ורודה ויפה עם מסמר מבטא סרוג. Ombre כמו זה יהיה מושלם לעונת החורף והחגים. אתה יכול לשחזר את המראה בכל צבע.

מסמרי אומברה ורודים ולבנים

מָקוֹר: @tior_nails

15. מסמרים מסוג כחול אומברה כחול מודגש

היו מודגשים בכחול עם רעיון הציפורן הבא שלנו. לציפורניים אלה יש אומברה כחולה עדינה. לכל מסמר אומברה עיצוב שונה. האחד כרום, באחר יש אבני חן, אחר כך אומברה פשוטה ולבסוף נצנצים. זהו רעיון יפה לציפורניים. נסה את כל הלוק או פשוט נסה כמה מהעיצובים שאתה אוהב.

מסמר סטילטו כחול מודגש

מָקוֹר: @margaritasnailz

16. ציפורני ג’ל אומברה

לאחר מכן, יש לנו מראה אומברי אופנתי. הציפורניים הן תערובת לבנה ועירומה עם נצנוץ עדין על החלק העליון. יש גם מסמר מבטא עם אבני חן. זה רעיון מהמם שיתאים לאירועים מיוחדים. אלה ייראו מדהים לחתונה, אתה יכול להשתמש בכל אורך וצורה של מסמר עם עיצוב זה.

ציפורני ג'ל אומברה יפות

מָקוֹר: @superflynails

17. ציפורני אומברה אדומות ושחורות

אוהבים את עיצובי הציפורן האדומה? אז אתה צריך לבדוק את הרעיון הזה. כאן יש לנו מסמרים בצבע אדום כהה ויפהפה המתמזגים לשחור. זהו מראה אופנתי ומסוגנן. זה יהיה מושלם לסתיו ולחורף. אתה יכול ליצור ציפורניים מבריקות כאלה אבל גם מט ייראה מדהים.

ציפורני אומברה אדומות ושחורות

מָקוֹר: @מסמר_שמש

18. ציפורניים אקריליות אומברה סגולות

הרעיון הבא שלנו הוא אומברה סגולה מדהימה. הציפורניים בגוון סגול כהה בקצה ומתמזגות לסגול בהיר. אנחנו אוהבים את הציפורניים האלה מכיוון שהן בהירות ומסוגננות. אתה יכול לשחזר ציפורניים קצרות כאלה או להוסיף את האומברה הזו גם לציפורניים ארוכות יותר, כל צורה תעבוד.

ציפורניים אקריליות אומבריות סגולות

מָקוֹר: @tior_nails

19. רעיון אומבר שחור נצנצים

שחור ונוצץ הוא שילוב כל כך אופנתי. כך תוכלו להשתמש בשניים ליצירת מראה אומברי מדהים. לרעיון זה, חלק מהציפורניים שחורות אך באחרות עיצובים אופנתיים. האחד שחור עם נצנצים כסופים, באחר יש אמנות כסף יצירתית והמניקור מסתיים באומבר נצנצים. ציפורניים כאלה מהממות ויהיו נהדרות למסיבה. צור את כל הלוק או רק את נצנצים האומברה.

רעיון לציפורן אומבר שחור נצנצים

מָקוֹר: @margaritasnailz

20. ציפורני אומברה ורודות עם טיפי זהב

לאחר מכן, יש לנו רעיון די ורוד. ציפורני אומברה אלה כוללות תערובת ורודה בהירה וכהה. כל מסמר נוצץ עם קצה זהב מסוגנן. אנחנו אוהבים את העיצוב היצירתי הזה מכיוון שהוא מוסיף זוהר למניקור. נסה את הוורוד והזהב או נסה את הזהב עם אומברה בצבע אחר.

ציפורני אומברה ורודות עם טיפי זהב

מָקוֹר: @superflynails

21. ציפורני ארונה צהובות של אומברה

אם הציפורניים הארוכות והעיצובים הנועזים מתאימים לך, תוכל לנסות מניקור כמו זה. הציפורניים ארוכות וצורתן ארונית עם אומברה צהובה מסוגננת. יש גם כמה אבני חן נוצצות. זהו מראה חמוד וקל ללבוש. זה מראה שאומברה נראית טוב במיוחד על ציפורניים ארוכות. אתה יכול גם לנסות את העיצוב האומברי הזה על מסמרים קצרים.

ציפורני ארונה צהובות של אומברה

מָקוֹר: @nagelsandbeautylounge_brandon

22. Ombre סגול בהיר

המראה הבא שלנו כולל אומברה סגולה ואלגנטית. הציפורניים הן בגוון לילך רך בקצותיהן ואז משתלבות לגוון בהיר. זהו רעיון יפה וזה ייראה מדהים לאביב, לקיץ ולאירועים מיוחדים.

ציפורני אומברה סגולות בהירות

מָקוֹר: @מסמר_שמש

23. עירום לציפורניים לבנות עם אבני חן

רעיון האומברה האחרון שיש לנו להראות לך שהם הציפורניים העירומות והלבנות האלה. הלבן והעירום הוא שילוב צבעים מהמם ולמראה זה האומברה הוצמדה עם נצנצים כסופים. אנחנו אוהבים את הברק כי הוא מוסיף סגנון ואלגנטיות למניקור המוגמר. ציפורניים כאלה יראו יפה על כולם!

עירום לציפורני אומברה לבנות עם אבני חן

מָקוֹר: @מסמר_שמש

אנו מקווים שמצאתם רעיון מסוגנן לציפורן אומברה לנסות!