43 דרכים אופנתיות ללבוש ציפורניים ארונות לבנים

31. ציפורניים בעירום עם טיפים לבנים ואבני חן

הרעיון הבא הוא עוד אחד האהובים עלינו. רוב הציפורניים הן בצורת ארונית אך הציפורן הקטנה היא בצורת סטילטו. אנחנו אוהבים את שילוב הצורות הזה, הוא כל כך עצבני ומגמתי. כל הציפורניים עירומות עם קצוות לבנים ואבני חן. זהו רעיון מדהים לציפורניים ותוכל לשחזר אותו או לנסות את הצורות והאבנים השונות עם כל הצבע הלבן במקום זאת.

ציפורניים בעירום עם טיפים לבנים ואבני חן

מָקוֹר: @sheadbeauty

32. רעיון לציפורן בזהב ולבן

עוד שילוב צבעים מדהים הוא לבן וזהב. המני הבא מראה כיצד ללבוש את הצבעים בסגנון. הציפורניים ארוכות וצורתן ארונית. שלושה לבנים ושניים צבועים בגוון זהב מהמם. הציפורניים הלבנות מעוטרות גם באבני חן. זהו מראה ציפורן זוהר ויוקרתי והוא מושלם לקיץ. ניתן לרכוש לקים מזהב באינטרנט. ניתן להדביק אבני חן שטוחות עם דבק ציפורניים.

רעיון לציפורניים בזהב ולבן

מָקוֹר: @philglamournails

33. מסמרי ארונות נוצצים לבנים וכסופים

אוהבים ללבוש הרבה נצנצים? אם כן, בדוק את הציפורניים האלה. שני מסמרים לבנים והשאר כסופים נוצצים או שקופים עם שיש לבן. זהו מאני הגלאם וההצהרה שיגרום למראה שלך להמריא. זהו רעיון הציפורן המושלם לאירוע או מסיבה מיוחדת. נסה את מראה הכסף או שאתה יכול ללבוש זהב במקום כסף.

ציפורני ארונות נוצצות לבנות וכסף

מָקוֹר: @zack_pn

34. ציפורניים לבנות עם עיצובים ברורים ומנצנצים

אנחנו אוהבים את רעיון הציפורן הבא הזה. זה כל כך יפה ומסוגנן. אז למראה הזה, שלוש מסמרים לבנים ושניים צלולים. לציפורניים השקופות מתאר לבן עם ניצוץ זהב. זה רעיון מסמר מודרני ומדהים כל כך. זה נהדר למי שאוהב להצהיר. שחזור את המראה הצלול או שאתה יכול לקבל ציפורן עירומה עם קווי מתאר וברק.

ציפורניים לבנות עם עיצובים בהירים ומבטאים

מָקוֹר: @artbystephanny

35. טיפות אומברה ולבן עם אבני חן

רעיון הציפורן הבא הוא כל כך אופנתי! לרוב הציפורניים עיצוב שונה כולל אומברה, כל צבעו הלבן, טיפים v ועוד. אנחנו אוהבים את זה כי זה משלב כמה מאמנות הציפורניים החייבות במבט אחד. אתה יכול לשחזר את כל המאני או פשוט להשתמש בעיצוב אחד או שניים על כל הציפורניים שלך. אנחנו אוהבים את הגוון הלבן הרך, הוא כל כך אופנתי. אתה יכול למצוא הדרכות מקוונות עבור האומברה וטיפים.

טיפים אומבריים ולבנים עם אבני חן

מָקוֹר: @philglamournails

36. ציפורני שיש לבן עם רדיד זהב וכוכבים

תאיר את המראה שלך עם מני מדהים כמו זה. למראה זה, הציפורניים מתחילות בעירום ואז מתווספת לציפורן אמנות שיש שקופה לכיוון הקצות. כל מסמר מעוטר גם בנייר כסף וזהב. הזהב נראה מהמם עם השיש הלבן. ציפורניים כאלה נראות כל כך מהממות ויוקרתיות. נסה את מראה השיש או השתמש בלבן הרך על כל הציפורן. כוכבי זהב אפשר לקנות גם באינטרנט לציפורניים שלך.

ציפורני שיש לבן עם רדיד זהב וכוכבים

מָקוֹר: @riyathai87

37. מסמרים ארוכים עם פסים כסופים

לאחר מכן, יש לנו מראה חמוד ומסוגנן. אז הציפורניים הן בצורת ארון קבורה קצר. מסמר אחד גם לבן ועירום עם פסים כסופים. אנחנו אוהבים את פסי הכסף, הם נראים כל כך אופנתיים. אתה יכול ליצור את מסמר המבטא בעזרת סרט מסמר. השתמש בקלטת מסוימת ליצירת הצורה הלבנה. לאחר מכן צובעים את הלבן בצד אחד. הסר את הקלטת ולאחר מכן הוסף רצועה מסודרת של סרט כסף ליצירת התבנית. אתה יכול לקנות קלטות לציפורניים בכל הצבעים השונים באינטרנט.

מסמרים ארוכים עם פסים כסופים

מָקוֹר: @artbystephanny

38. עיצוב ציפורניים פרחוני וחמוד

רעיון הציפורן הבא כולל ניצוץ ואלגנטיות נוספים. מסמר אחד פשוט לבן, שני ציפורניים הן אומברה צרפתית והציפורן האחרונה נוצצת. זהו עיצוב ציפורניים יפה ונוצץ המושלם לקיץ ולאירועים מיוחדים. אתה יכול לשים כל עיצוב על האגודל. זהו מני יפה מאוד שייראה מדהים על כל אחד.

מסמרים לארונית עירום ולבן

מָקוֹר: @emily__meraki

39. ציפורניים לבנות עם זהב נצנצים

אוהבים את שילוב הצבעים הלבן והזהוב? אם כן, בדוק זאת. מסמר אחד בכל יד לבן ואילו האחרים הוסיפו נצנצים מזהב. אם כל זה לא מספיק, אתה יכול לקשט אותם באבני חן. זהו מני מהמם והצהרות. אנחנו אוהבים את הזהב הנוצץ הזה, הוא כל כך מפואר וכיפי. ציפורניים כאלה ידהדו.

ציפורני ארונות נוצצים לבנים וזהובים

מָקוֹר: @margaritasnailz

40. זהב ורד ומני לבן עם ניצוץ

המאני הבא הוא עוד אחד האהובים עלינו! שני מסמרים הם כרום לבן, מסמר אחד הוא ורוד בהיר ובאחרים כרום זהב או נצנצים. שלוש מהציפורניים מעוטרות גם באבני חן מתכתיות ויפות. שילוב הצבעים של זהב ורוד ולבן מהמם. ציפורניים אלה מושלמות למי שאוהב אומנות ציפורניים נועזת עם הרבה בלינג.

ורד גולד ומני לבן עם ניצוץ

מָקוֹר: @margaritasnailz

41. ציפורניים בעירום עם אמנות ציפורן לבנה אופנתית

מחפשים דרך עדינה יותר ללבוש ציפורניים ארונות לבנים? אם כן, זה יהיה מושלם עבורך. כל הציפורניים עירומות עם ציפורן לבנה בפינות. לרוב הציפורניים עיצוב לבן אחד בעוד שלציפורן אחת יש פס לבן. זהו מני אופנתי וייחודי שיתאים לכולם. אתה יכול ליצור את הדוגמאות הלבנות בעזרת סרט ציפורניים או שבלונות.

ציפורניים בעירום עם אמנות ציפורן לבנה אופנתית

מָקוֹר: @sheadbeauty

42. ציפורני כרום אומברה

לאחר מכן, יש לנו עוד עיצוב מסמר כרום. כל הציפורניים הן אמבר וכרום פרט לאחת. זהו מני אופנתי ואלגנטי שידהים. אם גימור הכרום לא מתאים לך, אז אתה יכול ללכת על מראה קלאסי במרקם מט או מבריק.

מסמרות ארונות כרום של Ombre

מָקוֹר: @margaritasnailz

43. ציפורניים ארוכות לבנות ארוכות

אנחנו אוהבים את רעיון הציפורן הבא הזה! כאן יש לנו מסמרי ארונות ארוכים וכולם צבועים בלבן מנצנץ. הנוצץ די עדין אבל הוא גורם לצבע הלבן הקלאסי להראות כל כך יפה ואלגנטי. זהו מני מדהים והוא מושלם לקיץ, לנשף, לחתונות ולמסיבות.

ציפורניים ארוכות לבנות ארוכות

מָקוֹר: @riyathai87

אנו מקווים שקיבלת השראה מרעיונות אלה לציפורן ארונה לבנה!