41 עיצובי ציפורניים אלגנטיים של בייבי בומר שתאהבו

21. ציפורני בייבי בומר קלאסיות

רעיון הציפורן הבא שיש לנו להראות לכם הוא קלאסי, אלגנטי ויש בו גם ניצוץ עדין. מסמרים אלה ארוכים ובצורה ארונית. מסמר אחד בכל יד כולל גם טאטא של נצנצים כסופים. זהו רעיון מהמם לציפורניים והוא ייראה מדהים על כל אחד. עיצוב כזה יהיה מושלם לכלה מכיוון שהנצנצים נמצאים על האצבע. אתה כמובן יכול ללבוש מניקור כזה בכל מקום.

ציפורני בייבי בומר קלאסיות

מָקוֹר: @joannasnails

22. בייבי בומר מאני פשוט ושיקי

לאחר מכן, יש לנו מאני בייבי בומר פשוט ושיקי. למראה זה הציפורניים ארוכות וצבועות באומבר הרך והלבן הלבן. ציפורניים אלו מבריקות, יפות והעיצוב יתאים לכולם. לא רק זה, אלא שהציפורניים הללו יתאימו לכל אירוע מהעבודה לחתונה ולכן זהו מראה רב תכליתי.

ציפורני בייבי בומר ארוכות

מָקוֹר: @annailz

23. עיצוב ציפורניים לכלות

אם אתה רוצה מאני יותר זוהר ונוצץ, אז זה מושלם בשבילך! ציפורניים אלה קצרות יותר וקלות ללבוש. לרוב הציפורניים יש את האומברה היפה בעוד שלשניים מהציפורניים יש טיפים נוצצים. ציפורני המבטא מעוטרות גם באבני חן. זהו מראה מהמם ונוצץ שיהיה מושלם לאירוע מיוחד. מני זה נוצר עם כיסוי Young Nail Australia Rosebud Acrylic & גליטר ספריי ים.

עיצוב ציפורניים לכלה

מָקוֹר: @ציפורניים

24. ציפורניים אלגנטיות עם אבני חן

אבני חן באמת יכולות להעלות את הציפורניים שלך. אל תסתמך רק על המילה שלנו, תסתכל על המאני הזה. לציפורניים מראה אומברי יפה והעירום כהה מעט יותר מכמה מהגוונים האחרים שהצגנו. שני מסמרים בכל יד מעוטרים גם הם באבני חן. כפי שאתה יכול לראות, עיצוב זה יהיה די פשוט ועדין ללא הגבישים אך הניצוץ הנוסף הופך את המאני למיוחד במיוחד. אתה יכול לקנות אבני חן באינטרנט ולהדביק אותן בעזרת דבק ציפורניים.

ציפורניים אלגנטיות עם אבני חן

מָקוֹר: @loveeffectnails

25. אומבר בייבי בומר ורוד ורך

עיצוב הציפורניים הבא פשוט, יפה ומסוגנן. למראה זה, הציפורניים באורך בינוני וכוללות אומברה ורודה ולבנה רכה. הציפורניים הללו מראות עד כמה טרנד הציפורניים של בום בומר באמת יפה ונשי. אתה יכול לשחזר את המאני הזה או לנסות להשתמש באורך ובצורה אחרת של הציפורן. האומברה תתאים לכולם.

ציפורני בייבי בומר ורודות ורכות

מָקוֹר: @klaudiabadura

26. גליטר ובייבי בומר אומברה

אוהבים ציפורניים עם ניצוץ? אם כן, אתה צריך לראות את הרעיון הבא. כאן יש לנו מאני בייבי בומר יפהפה. לרוב הציפורניים יש אומנות אומברה אבל יש מסמר אחד שמכוסה בנצנצים. חלק מהציפורניים מעוטרות גם באבני חן. הנצנצים נראים מדהים עם האומברה, השילוב מעניק לציפורניים מראה אלגנטי ומהמם. נסה מאני דומה או פשוט בחר אומברה ונצנצים ללא אבני החן.

ציפורניים אומברי של נצנצים ובייבי בומר

מָקוֹר: @acrylicbeauty_cyc_

27. ציפורני אומברה עם אבני חן יפות

לאחר מכן, יש לנו עוד עיצוב ריינסטון להראות לך. הפעם לציפורניים יש את אפקט האומברה. מסמר אחד מצד אחד ושניים מצד שני מעוטר גם הוא באבני חן. אנו אוהבים את העיצוב הזה מכיוון שכל אבני החן הן צורות, גדלים וצבעים שונים. זה רק מראה נוצץ שהוא גם אופנתי. אתה יכול לשחזר את זה או לקנות כמה אבני חן וליצור עיצוב נוצץ משלך.

ציפורני אומברה עם אבני חן יפות

מָקוֹר: @nails_va_

28. ציפורניים אלגנטיות מסוג אומברה

הרעיון הבא הוא עוד רעיון נוצץ. למראה זה, לציפורניים יש אומברה לבנה ונוצצת עם מסמר מבטא נוצץ. למרות ששימשו נצנצים, הציפורניים עדיין בעלות המראה הזה של הבייבי בומר בגלל הצבע. זוהי רק גרסה מהממת של הטרנד עם הרבה ניצוצות. מני כזה יהיה מושלם למסיבות, חתונות ועונת החגים.

ציפורניים אלגנטיות מסוג אומברה

מָקוֹר: @cheyennesnails_

29. ציפורניים אקריליות של בייבי בומר

אם אתה רוצה להוסיף קצת זוהר לציפורניים שלך אבל לא יותר מדי, אז הרעיון הזה נהדר בשבילך. כאן יש לנו ציפורני אומבר בצורת תינוק בומר. יש גם מסמר מבטא אחד בעיצוב ריינסטון קטן. מני כמו זה יעניק לך ניצוץ אך בצורה מתוחכמת יותר. בצע זאת מחדש או הקפד אפילו יותר על ידי שימוש באבן חן אחת בלבד. כל עיצוב יהיה מושלם לכלה.

ציפורניים אקריליות של בייבי בומר

מָקוֹר: @_allured

30. ציפורני השיש והאמברה האלגנטיות

מכיוון שהצבעים המשמשים במגמת הבייבי בום הם רכים וקלילים למדי, האומברה מתאימה גם לאמנות ציפורניים אחרת. המאני הזה הוא דוגמה מצוינת. לחלק מהציפורניים יש אומברה מסוגננת בעוד שהציפורניים האחרות נוצצות או בעלות ציפורני שיש. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה כי הגליטר הוא גלאם והשיש כל כך אופנתי. תוכל למצוא הדרכות מקוונות לאמנות שיש קלות לביצוע אם ברצונך ליצור את המראה בעצמך.

עיצוב אלגנטי משיש ואומברה

מָקוֹר: @qualitynailsspa