23 עדכונים קלועים יפה לשיער שחור

11. לחמנייה קלועה עם צמות רופפות מסוגננות

לאחר מכן, יש לנו את הלחמנייה הצמה המהממת הזו. לצמות על הראש יש שילוב מסוגנן של צמות דקות ועבות, ואז השיער מעוצב ללחמניה גבוהה. יש שתי צמות רופפות בחזית והעדכון סיים עם אזיקי שיער זהב. אזיקי השיער נראים מהממים ובאמת מזנקים את הצמות. זהו סגנון אופנתי שייתן לך מראה עצבני אך זוהר.

לחמנייה קלועה עם צמות רופפות מסוגננות

מָקוֹר: @gratsikat

12. לחמנייה צמודה גלאם לשיער שחור

הרעיון הבא שלנו הוא עוד לחמנייה מהממת. לזו יש צמות מורכבות על הראש ואז הצמות מעוצבות ללחמנייה יפה וגבוהה. אנחנו אוהבים את זה כי החלק הדק יותר של הצמה הפך לתכונה מדהימה. זה נראה כל כך מסוגנן וואו. לחמניה כזו תראה מדהים גם בצבע כמו אדום או בלונדיני.

לחמנית קלועת גלאם לשיער שחור

מָקוֹר: @fancy_claws

13. טוויסט מרהיב Updo

במקום שיהיה לך לחמנייה אחת לעדכון שלך, למה שלא תנסה שניים ?! לתסרוקת החמודה הזו יש שתי לחמניות, אחת בחלק האחורי של הראש והשנייה בחלק העליון של הראש. יש גם צמות צד מהממות ומאובזרות. תסרוקת כזו היא הדרך המושלמת להראות את חוש הסגנון הייחודי שלך. שחזור את הלוק הזה או העבר את הלחמניות למקומות שונים, אולי לצד השני או נמוך יותר. זהו עדכון מהנה שאפשר להתנסות בו.

עדכון טוויסט מרהיב לנשים שחורות

מָקוֹר: @thatdynamitechick

14. לחמנייה צמה גבוהה עם צמות ג’מבו

לאחר מכן, יש לנו לחמנייה צמודה במיוחד מסוגננת. מכיוון שהלחמנייה יושבת גבוה מאוד על הראש, יש לך לא מעט שיער שאפשר לעבוד איתו מתחת ללחמנייה ומעל לראש. אתה יכול להשתמש בזה כדי ליצור כמה דפוסי צמה אופנתיים מאוד. הנה דוגמא מצוינת. למראה זה יש שילוב של צמות דקות ועבות שעוצבו לתבנית מעט מנופפת. צור מחדש את המראה הזה או נסה עיצובים פאנקי משלך.

לחמנייה צמה גבוהה עם צמות ג'מבו

מָקוֹר: @pearlthestylist_

15. לחמנייה צמודה אלגנטית עם וויגה

למראה הבא, יש לנו לחמנייה צמה עם אריגה. אנחנו אוהבים את התסרוקת הזו כי השיער חלק מאוד והלחמנייה יושבת גבוה על הראש. הצמה רופפת מה שיוצר סגנון אלגנטי ומצהיר אמירות. עדכונים קלועים כאלה יהיו מדהימים לאירוע מיוחד.

לחמנייה צמודה אלגנטית עם אריגה

מָקוֹר: @phophotha

16. Updo קלוע טבעי עם צמות צד

בעת יצירת updo, אתה יכול להשתמש בעובי צמות וסגנונות שונים. על ידי שימוש במגוון צמות, התסרוקת תתעורר ויכולה להיות ייחודית. הנה דוגמא מצוינת. העדכון הזה כולל צמות שמנמנות מלפנים ומאחור, אך יש לו צמות דקות דקות בצד. כפי שאתה יכול לראות, הצמות השונות באמת השפיעו. אתה יכול נסה את המראה הזה או צור עדכון מדהים משלך!

Updo קלוע טבעי עם צמות צד

מָקוֹר: @4adaniels

17. Cornrows בלחמנייה

לא רק עוביים שונים שאפשר להתנסות בהם, אלא גם דפוסים שונים. כאן יש לנו עדכון קלוע שבו לתורנים יש גל קטן אליהם. זהו עיצוב עדין אך הצמות נראות מדהים. עדכונים קלועים כאלה מיועדים לנשים אופנתיות ואוהבות להתבלט מההמון.

Cornrows בלחמנייה

מָקוֹר: @erica_letstalkhair

18. צמות דקות ועבות לתוך לחמנייה

הרעיון הבא שלנו הוא דוגמה נוספת לאופן שבו צמות עבות ודקות מסוגננות נראות יחד. עבור עדכון זה נוצר דפוס של צמה עבה ואז שתי צמות דקות. כפי שאתה יכול לראות, זה גורם למראה אופנתי מאוד. התסרוקת הסתיימה עם לחמנייה צמודה גבוהה וכמה חפתים צמים מזהב.

צמות דקות ועבות לתוך לחמנייה

מָקוֹר: @קָלוּעַ__

19. לחמנית צמות קופסאות רופפות

לאחר מכן, יש לנו לחמניה מהממת והיא תאפשר לכם לגנוב את אור הזרקורים מדי יום! עדכון זה כולל צמות קופסת האלה שהוכנסו ללחמנייה גדולה וגבוהה. יש גם תלתלים רופפים בחזית. זוהי תסרוקת אלגנטית, אופנתית ורומנטית, המתאימה לחתונה או ללילה מיוחד לדייטים.

לחמנייה של צמות קופסאות רופפות

מָקוֹר: @idlelocs

20. צמות הפוכות לתוך לחמנייה

צמות הפוכות הן אופנתיות ועצבניות. סגנון זה כולל צמות שבדרך כלל היו עולות על החלק העליון של הראש, אך הן נמצאות בחלק האחורי של הראש. הצמות האלה מסתיימות אז בלחמנייה גבוהה עטופה ויפה. זהו מראה מהמם שיהיה נהדר לנשים שרוצות לערבב את המראה שלהן ולנסות משהו חדש.

צמות הפוכות לתוך לחמנייה

מָקוֹר: @fancy_claws

21. לחמניות חלל קלועות

אם אתה רוצה לנסות מראה חדש ומהנה וחמוד, אז העדכון הזה יכול להיות בשבילך. מראה זה כולל שתי לחמניות שטח קלועות. הלחמנייה הכפולה עדכון מסוגננת ותעצים את הלוק שלכם לכל אירוע. נסה שתי לחמניות גבוהות כמו אלה או נסה שתי לחמניות נמוכות יותר. כך או כך, זה ייראה מהמם!

לחמניות חלל קלועות

מָקוֹר: @magicfingersstudio

22. האלה צמות Updo

הרעיון הבא שלנו הוא עדכון צמות אלים יפה. השיער קלוע לשלוש צמות אלילה גדולות וכולן עטופות יחד ליצירת לחמניה נמוכה. עדכונים קלועים כאלה יהיו נהדרים לקיץ ולחופשות, כאשר אתה צריך שהשיער שלך יהיה מסודר, מסוגנן וישאיר אותך קריר.

האלה צמות Updo

מָקוֹר: @salonjmoirai

23. גלאם עדכון שיער טבעי

העדכון האחרון הקלוע שעלינו להראות לכם הוא מראה הגלאם הזה. עבור סגנון זה השיער קלוע לשתי לחמניות קלועות. יש מבט קלוע מסוגנן בחזית ומראה אחר מאחור. העדכון הזה מושלם לזמנים שבהם אתה רוצה להיראות אלגנטי, אופנתי וכאשר אתה רוצה להשוויץ גם בחוש הסגנון הייחודי שלך. אתה יכול לנסות ליצור מחדש את העדכון הזה בבית על ידי ביצוע צעד אחר צעד פשוט זה הדרכה ביוטיוב מאת בריטני קיס.

עדכון שיער טבעי גלאם

מָקוֹר: @brittanykyss

אנו מקווים שקיבלת השראה מהעדכונים הקלועים שלנו לשיער שחור! אנחנו יודעים שעשינו. הודע לנו איזה מהם הוא המועדף עליך בתגובות למטה.