23 רעיונות לצבע שיער אדום ושחור לנשים נועזות

11. שיער שחור ואדום כהה

ג’אז את השיער השחור שלך באדום כהה ככה. ישנם מספר גוונים אדומים שיוצרים יחד צבע שיער ייחודי. אנחנו אוהבים את רעיון השיער הזה כי הוא מסוגנן ומדהים. אדום כזה יתאים לכולם וניתן להשתמש בו בכל אורכי השיער.

רעיון לצבע שיער שחור ואדום כהה

מָקוֹר: @makeupbyfrances

12. רעיון שיער אדום בוהק

מחפשים רעיון לשיער שיגרום לכם להתבלט מההמון בסטייל? אז זה בשבילך. כאן יש לנו בוב סופר בהיר. השיער בעיקר אדום אבל יש שורשים שחורים שמציצים דרכו. השורשים השחורים העדינים מעניקים לשיער מראה מסוגנן. האדום התוסס הזה מהמם וידרוש תשומת לב. זה יהיה מושלם לכל מי שרוצה מהפך שיער גדול.

רעיון שיער קצר ואדום בוהק

מָקוֹר: @xostylistxo

13. שיער שחור עם טיפים אדומים

לאחר מכן, יש לנו מבט אומבר נוסף. זה שונה מהאחרים כי זה מתחיל נמוך יותר בשיער. השיער בעיקר שחור ואז השיער מתמזג בהדרגה לאדום כהה ואז לבסוף גוון אדום תוסס. זוהי תסרוקת אומברה יפה וטרנדית ותתאים לשיער ארוך וקצר כאחד.

שיער שחור עם טיפים אדומים

מָקוֹר: @maeipaint

14. שיער אלגנטי בשחור ואדום

אם את מחפשת השראה לשיער אז את צריכה לבדוק את התסרוקת הזו. לא רק שיש לו שילוב צבעים אדום ושחור מהמם, אלא גם העיצוב והאביזר בפועל מדהים. תסרוקת זו תיראה מהממת לאירוע מיוחד. זוהי דוגמה לאופן בו צבעים עזים יכולים להיראות יפים ואלגנטיים תוך היותם סופר מסוגננים!

רעיון אלגנטי בצבע שיער באדום בשחור ואדום

מָקוֹר: @xostylistxo

15. צבע שיער אדום ארגמן

להאיר את המראה שלך בשיער כזה. שיער זה הוא גוון ארגמן מהמם עם צבע שורש כהה. זהו רעיון לשיער זוהר מאוד והוא ייראה מדהים על כל אורך שיער ובכל סגנון. אנחנו אוהבים את הצבע היפה הזה, הוא מזכיר לנו את אריאל מסרט דיסני בת הים הקטנה. זה יהיה מושלם למי שרוצה תסרוקת אופנתית וקסומה.

רעיון צבע שיער אדום אדום

מָקוֹר: @ernielovescolor

16. שיער חצי אדום חצי שחור

נמאס לך מהשיער שלך ורוצה לשנות אותו בסגנון ייחודי? אם כן, זה בשבילך. כאן יש לנו שיער שהוא חצי אדום וחצי שחור. זוהי תסרוקת יצירתית ונועזת כל כך ותהיה נהדרת לנשים הנועזות שרוצות לנסות משהו חדש. צבע חצי וחצי ייראה מדהים על כל אורכי השיער.

שיער חצי אדום חצי שחור

מָקוֹר: @thairairgodmotherr

17. שיער אדום חריף

תתבל את השיער שלך באדום ככה! השיער שחור בשורש ואז השיער משתנה לגוון אדום מהמם. אנחנו אוהבים את הצבע המשמש את השיער, הוא מהמם! אדום כהה יותר כמו זה יהיה בחירה מצוינת עבור כל מי שרוצה לנסות אדום, אך לא את הגוונים הבהירים והתוססים במיוחד. צבע כזה ייראה מדהים גם עם אומברה.

רעיון צבע שיער אדום חריף

מָקוֹר: @glam.mandi

18. שיער אדום ושחור עדין

חושבים לשנות את צבע השיער אבל לא רוצים מהפך דרמטי? ואז בדוק את המראה הזה. השיער הוא בוב שחור עם אדום עדין העובר דרך השיער. כפי שאתה יכול לראות, זה נותן רק לשיער רמז אדום וזה נראה מאוד מסוגנן. אם יש לך שיער שחור טבעי אז צבע כזה קל ללבוש וקל לתחזוקה.

שיער אדום ושחור עדין

מָקוֹר: @וינקנזוסטליסט

19. שיער אדום ארוך עם שורשים כהים

רעיון השיער הבא שלנו הוא צבע אדום יפה ועשיר. שוב, השיער מתחיל בשחור ומסתיים בגוון אדום כהה מהמם. זהו צבע יפה שייראה מדהים לסתיו ולחורף. זה יאיר את המראה שלך במהלך העונות הקרות יותר!

שיער אדום ארוך עם שורשים כהים

מָקוֹר: @ernielovescolor

20. בוב ארוך אדום ושחור

אם כל הגוונים האדומים הכהים לא מתאימים לך, אז אתה יכול לבחור צבע בהיר יותר כמו זה. כאן יש לנו תסרוקת א -סימטרית יפה עם גוון אדום נחושת. הוא די קליל ומוסיף חריפות חמימה לשיער. צבע כזה ייראה מדהים על כל אורכי השיער והסגנונות.

אדום בהיר ושחור בוב ארוך

מָקוֹר: @hairbyac_alcorn

21. שיער שחור ואדום ייחודי

רוצים סגנון ייחודי ששונה מכל השאר? אז זה בשבילך. לשיער זה יש מראה אמנותי ויצירתי מאוד. במקום השורשים השחורים הקלאסיים והצבע האדום, לזה יש מה שנראה כמו פסים אופקיים. זוהי טכניקת צביעה מדהימה והיא מושלמת למתחילים!

שיער שחור ואדום ייחודי

מָקוֹר: @קריסטאלצ’או

22. תסרוקת קצרה בשחור ואדום

אמור הצהרה עם שיער קצר כזה! השיער קצר במיוחד מסביב לקצוות ואדום וארוך בחלקו העליון. אנחנו אוהבים את המראה הזה כי האדום באמת בולט. אתה יכול ליצור מחדש סגנון אדום מודגש כזה או לבחור באדום כהה יותר. גם הגוונים האדומים של יין ייראו מדהימים.

תסרוקת קצרה בשחור ואדום

מָקוֹר: @mzflybeautician

23. אדום כהה עד אדום בוהק

הרעיון האחרון ברשימת הבחירות הטובות ביותר שלנו הוא תסרוקת מדהימה זו שתוארה כ”יין סנגריה “. יש לו שורשים כהים ואז מתמזגים לאדום כהה ולבסוף לאדום בהיר ובהיר. זהו מראה מהמם ומסוגנן. תערובת כזו מתאימה ביותר לשיער ארוך כדי להפיק את המרב משינוי הצבע.

שיער אומברה אדום כהה עד אדום בוהק

מָקוֹר: @k.s. צבעים

אנו מקווים שקיבלת השראה ומצאת שילוב שיער אדום ושחור לנסות!