23 עיצובים חובה לנסות ציפורני זהב ורד

11. ציפורניים בעירום ורוז זהב

הרעיון הבא שלנו הוא אלגנטי וזוהר. הציפורניים בגוון עירום עם עצות נצנצים מזהב ורד. עיצוב זה נראה מסוגנן מכיוון שקצה הנצנצים הוא קו אלכסוני במקום ללכת לאורך החלק העליון. אז, זה מושלם עבור הנשים האופנתיות. עם זאת, אם אתה מעדיף ציפורניים קלאסיות יותר תוכל לקבל קצה נצנצים לאורך כל הדרך.

ציפורניים בעירום ורוז זהב

מָקוֹר: @superflynails

12. ציפורני זהב לבן ורד

בעת יצירת ציפורניים, עליך בהחלט לחשוב על שימוש בשבלונות ציפורניים אם עדיין לא עשית זאת. הנה לך רעיון מסוגנן לגרום לך השראה. הציפורניים האלה לבנות עם טיפים של זהב ורוד שהולכים לאורך כל הדרך. יש גם מסמר מבטא גיאומטרי אופנתי. אתה יכול ליצור את המראה הזה בעזרת שבלונה של חלת דבש. זה ייראה מדהים עם כל צבעי הציפורן.

ציפורני זהב לבן ורד

מָקוֹר: @ציפורניים

13. ציפורניים ורודות די מאט עם נצנצים רוז גולד

לאחר מכן, יש לנו רעיון מסמר ורוד למדי. הציפורניים ורודות בהירות עם שני ציפורניים מבטאות. מסמר מבטא אחד הוא זהב ורוד נוצץ ולשני עיצוב ורוד, לבן וזהב ורוד אלגנטי. זהו רעיון יפה לציפורניים והוא מראה כיצד דוגמאות מדהימות יכולות להיראות גם על ציפורניים קצרות יותר!

ציפורניים ורודות די מאט עם נצנצים מוזהבים

מָקוֹר: @superflynails

14. ציפורני כרום ורוד

אוהבים ציפורני כרום? אז העיצוב הזה הוא בשבילכם! ציפורניים אלה כוללות כרום זהב ורוד, נצנצים ומסמר עירום עם נצנצים מוזהבים. זהו רעיון מסמר מסוגנן שיזהר את הלוק שלך. ציפורניים כאלה יהיו מושלמות לבילוי לילי, לילה לדייטים ולתקופת החגים.

ציפורני כרום ורוד

מָקוֹר: @superflynails

15. ציפורני זהב שחור ורוד

אם כבר מדברים על תקופת החגים, הציפורניים הבאות שלנו בזהב ורד יהיו נהדרות לערב השנה החדשה! כאן יש לנו ציפורניים שחורות וזהובות מאוד זוהרות. לכל מסמר יש עיצוב שונה שחלקו כולל פסים, משולשים ונצנצים. אתה יכול לנסות לשחזר את כל הלוק או לנסות זוג או אחד מהסגנונות שאתה אוהב.

ציפורני זהב שחור ורוד

מָקוֹר: @superflynails

16. אומבר נצנצים רוז גולד

מחפשים ציפורניים צבעוניות? אז אלה הם בשבילך. כאן יש לנו עיצוב שבו כל מסמר נצבע בצבע אחר. טווח הגוונים הוא כהה עד בהיר. כל מסמר מסתיים בנצנצים מוזהבים. מראה זה נוצר עם לקים של Floss Gloss כולל “Pink Nugget” שהוא זהב הוורד הנוצץ. אתה יכול להשתמש בכל שילוב צבעים לגרסה משלך.

מסמרים אומבריים של רוז גולד גליטר

מָקוֹר: @badgirlnails

17. כרום ורוד וציפורניים אפרסקיות

היו מודגשים בוורוד עם מניקור כמו זה! רוב הציפורניים הן ורוד בהיר ובהיר עם מסמר מבטא זהב ורוד. על הציפורניים הוורודות יש גם עיצובים מזהב שונים וכן רסיסים ססגוניים. זהו רעיון מסמר מסוגנן וכיפי שיוסיף כתם של צבע למראה שלך.

כרום ורוד וציפורניים אפרסקיות

מָקוֹר: @superflynails

18. מסמרי זהב ורדים בעיצוב יצירתי

לאחר מכן, יש לנו רעיון אופנתי ויצירתי לחלוק איתכם. המניקור כולל מסמר אחד שהוא בגוון אפור כהה, אחר הוא נצנצים מזהב ורד ולשאר עיצוב שחור פאנקי ורב ססגוני. אנחנו אוהבים את המראה הזה כי הוא מזכיר לנו פרפרים עם כל הצבעים היפים והתבנית השחורה. ציפורניים כאלה מושלמות לנשים שאוהבות להיות ייחודיות.

מסמרים מוזהבים עם עיצוב יצירתי

מָקוֹר: @superflynails

19. ציפורי ורוד גולד ובורגונדי

אוהבים את רעיונות הציפורן הבורגול? אז הנה עוד דרך יפה ללבוש את הצבע המדהים. ציפורניים אלו כוללות בורדו כהה ומבריק עם שני מסמרים מבטאים בזהב ורד. שני הצבעים מחמיאים זה לזה בצורה מושלמת. עיצוב כזה הוא פשוט ומסוגנן. זה יתאים לכל אורכי הציפורניים והצורות.

רוז גולד וציפורניים בורגונדיות

מָקוֹר: @joannasnails

20. מסמרים אופנתיים של ורד זהב

הרעיון הבא שלנו הוא דרך אופנתית ללבוש זהב ורוד! הציפורניים כוללות כרום זהב ורוד עם שני מסמרים עם מבטא. ציפורני המבטא הן בצבע עירום עם דוגמה לבנה וברק זהב ורוד. אנחנו אוהבים את הציפורניים האלה כי הן גלאם וסופר מסוגננות. צור מחדש דפוסים אלה או צור משלך.

מסמרים אופנתיים של ורד זהב

מָקוֹר: @superflynails

21. ציפורני זהב ורד נוצצות

אם אתה אוהב ציפורניים ייחודיות, עליך לבדוק אותן. כאן יש לנו מסמרים שהם חצי נצנצים מזהב ורוד וחצי שקופים. החלק האחורי של כל מסמר צבוע באדום כהה יפה. צביעת עור הציפורניים היא רעיון מגניב ומסוגנן. צור מחדש את המראה האדום או נסה צבע אופנתי אחר כמו שחור.

ציפורני זהב ורדים נוצצות

מָקוֹר: @superflynails

22. ציפורניים פשוטות ומתכתיות של ורד

לאחר מכן, יש לנו רעיון ציפורניים פשוט ושיקי. מסמרים אלה צבועים בצבע אחד. הצבע הזה הוא זהב ורד מתכתי מהמם שניתן לקנות מ- UR Sugar. קל לשחזר את המניקור הזה אבל הוא ייראה אלגנטי ויפה. צבע אחד כזה יתאים לכל אורכי הצורות והצורות וניתן ללבוש אותו לכל אירוע.

מסמרים פשוטים, מתכתיים, ורדים

מָקוֹר: @ana0m

23. ציפורניים נוצצות, רוז גולד

אחרונות ברשימה שלנו הם ציפורני זהב ורוד נוצצות אלה. הציפורניים הארוכות מתחילות צלולות ובהדרגה הופכות נוצצות יותר כלפי מעלה. זהו רעיון מדהים של מסמר זהב ורוד. זה מושלם עבור הנשים שאוהבות את הציפורניים שלהן להצהיר. עיצוב נוצץ כזה ייראה מדהים למסיבות ולעונת החגים!

ציפורניים נוצצות, רוז גולד

מָקוֹר: @nailsbyeffi

אנו מקווים שמצאת כמה רעיונות יפים לציפורניים לנסות!