23 סגנונות מזויפים של הסרוגה להשראת המראה הבא שלך

11. לוקס שמנמן, אינדיבידואלי

רעיון השיער הבא שלנו כולל לוקים שמנמנים שעוצבו בצד. סגנון זה ידוע גם בשם לוקי לוקס. שיער כזה הוא סופר גלאם והוא מושלם לנשים שרוצות מראה חדש שידהים. האתרים האלה עובדים הכי טוב על שיער ארוך כאשר אתה מקבל את מלוא האפקט של התלתלים.

שמנמן, אלת בודדים, לוקס בודדים

מָקוֹר: @idlelocs

מיקום סטייליסטי: Ft Lauderdale, FL.

12. לוקסי פלסטיקה

רוצה להצהיר? אז רעיון השיער הזה הוא בשבילך! כאן יש לנו לוקוסים מלאכותיים הנמצאים בגוון בהיר ופלטיני. אנחנו אוהבים את המראה הזה כי הוא אופנתי ונועז. פלטינה כזו תיראה מהממת על כל סגנונות הפוק לוק, ארוכים או קצרים.

לוקס סרוגה מפלטינה

מָקוֹר: @nxn.cy

13. לוקוסים אישיים ללחמניה גבוהה

מוקדם יותר בפוסט הצגנו לחמניה יפה, אם אהבתם את הרעיון הזה אולי תאהבו גם את זה. שיער זה הגביר את משחק הסגנון כי הלחמנייה הונחה גבוה מאוד על הראש ונראית כאילו היא מתאימה לאלה. גם המיקומים הרופפים בחזית נראים מדהים. שיער כזה מושלם לאירוע מיוחד.

לוקוסים אישיים ללחמניה גבוהה

מָקוֹר: @allthingsvirtuous

הסטייליסטית מבוססת בלוס אנג’לס/קומפטון.

14. לוקס סרוגה מתולתל

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון מזויף מתולתל. התלתלים שנוצרו כאן כל כך מלוטשים, מסודרים ומסוגננים. שיער כזה פשוט מהמם ויגרום לך לשים לב! בחר מקומות כהים כאלה או נסה צבע תוסס. לוקוס אדום ייראה מדהים. אתה יכול לבחור גם כל אורך שיער.

לוקס סרוגה מתולתל

מָקוֹר: @idlelocs

מיקום סטייליסטי: Ft Lauderdale, FL.

15. תסרוקת Faux Locs הסרוגה פשוטה

הרעיון הבא שלנו הוא פשוט אך סופר מסוגנן. לשיער יש לוקים יפים שארוכים ומעוצבים בצד. שיער כזה יתאים לכולם. הוא מושלם לנשים הזקוקות למראה ללא מהומה שניתן ללבוש ביום או בלילה. שיער כזה ישמור אותך נראה אופנתי לכל אירוע.

תסרוקת Faux Locs הסרוגה פשוטה

מָקוֹר: @saraahdevito

16. רב טון, לוקס סרוגה פאקס לוקס

בעת בחירת התסרוקת החדשה שלך, אינך צריך לבחור רק בצבע אחד. בדוק את התסרוקת הבאה. לוקס הפוקס עוצבו בכמה גוונים שונים כולל בלונדינית, חום בהיר וחום כהה. שילוב צבעים זה אופנתי וייחודי. צור מחדש את המראה הזה או בחר לוח צבעים משלך.

רב טון, לוקס סרוגה לוקס לוקס

מָקוֹר: @stylesbymolly_

מיקום סטייליסטי: דאלאס, טקסס.

17. אלת סופר לונג פו

נראה כמו מלכה עם תסרוקת כמו זו הבאה. השיער ארוך במיוחד ויש לו גם כמה אביזרים יפים. שיער כזה ייראה יפה ואלגנטי לכל אירוע. אתה יכול ליצור מחדש עם אביזרים שונים אבל לנסות לשמור על אורך השיער דומה. למראה זה תזדקקו לשתי חבילות שיער סרוגה, 6.5 חבילות שיער מארלי ו 2-3 חבילות שיער מתולתל..

סופר ארוכה האלה פאוק לוקס

מָקוֹר: @lavishlybritt

אם אתה רוצה לדעת איך אתה יכול לעשות סגנון מגן זה, הנה מדריך YouTube מאת LavishlyBritt.

18. בוב הסרוגה Faux Locs

לאחר מכן, יש לנו רעיון אופנתי לשיער. השיער עוצב לבוב קצר עם לוקים עבים וחפתים צמות. זוהי תסרוקת מדהימה והיא מושלמת לנשים שרוצות מראה חדש ודרמטי. אתה יכול לשחזר את זה או לבחור בוב בצבע אחר.

הסרוגה Faux Locs בוב

מָקוֹר: @jasminelamb_

19. גלי לוקס גלי לתוך לחמנייה

אוהבים את רעיונות השיער עם הלוקים הגלים? אז הבחירה הבאה היא בשבילך! הלוקים הגלים הוכנסו ללחמנייה גבוהה מאוד עם אביזרי זהב. זוהי תסרוקת זוהרת מאוד והיא תהיה מושלמת לאירועים מיוחדים. השימוש בלוקס גלי בתוך לחמניה יוצר תסרוקת שתדהם!

גלי Faux לוקס לתוך לחמנייה

מָקוֹר: @voiceofhair

20. ארוכות, האלה הסרוגה פאקס לוקס

הרעיון הבא שלנו כולל מקומות שנראים מתאימים לנסיכה! המיקומים המדוייקים ארוכים מאוד והם בסגנון חצי למעלה. כאשר הלוקים ארוכים כך, הם נראים מסוגננים ומדהימים. אתה יכול לקבל תסרוקת דומה לזו או להוסיף אותה.

לוקים ארוכים, הסרוגה, האלה

מָקוֹר: @iamoutragious___

21. האלה הבלונדינית פו לוקס

רוצה תסרוקת ייחודית שעושה אמירה? אז זה בשבילך. שיער זה כולל בלונדינים בהירים ומקומות כהים שהם עבים ובעלי תלתלים בקצותיהם. השיער מאובזר גם כן. זוהי תסרוקת מגניבה ואופנתית הדורשת תשומת לב. שחזור את המראה הזה או קח השראה ונסה גוון בלונדיני אחר או באורך אחר.

האלה הבלונדינית סרוגה לוקס

מָקוֹר: @zadiya_baker

22. מיקרו סרוגים מזויפים

לאחר מכן, יש לנו רעיון שיער אלגנטי ומסוגנן להראות לך. המיקומים המוצגים כאן דקים ומאוד מסודרים. אנחנו אוהבים את התסרוקת הזו כי היא נראית כל כך אופנתית. אתה יכול לקבל את המראה הזה או שאתה יכול לבחור אורך שיער קצר יותר, גם צבע אחר ייראה נהדר.

מיקרו סרוגים מזויפים

מָקוֹר: @imadamejay

הדרכה למראה להלן!

23. זנב הקוקו של פאוק לוקס

אחרון ברשימה שלנו הוא הקוקו הזה. לוקוסים מלאכותיים מלאים עוצבו לקוקו גבוה עם אביזרים. זוהי תסרוקת יפה, אלגנטית וטרנדית שתתאים לכולם. אתה יכול ללבוש תסרוקת כזו לכל אירוע.

קוקו קוקו פאקס לוקס

מָקוֹר: @zadiya_baker

אנו מקווים שמצאת תסרוקת מזויפים חדשה לסרוגה לנסות!