45 רעיונות לאיפור זוהר לערב ראש השנה

31. פליק אייליינר אופנתי עם זהב נצנצים

הרעיון הבא הוא אחד האהובים עלינו! העפעף עירום עם חום בקפל העין. יש גם קליק אייליינר חום שיש בו גם טאטא של זהב. זהו רעיון איפור אופנתי, אמנותי וייחודי. איפור עיניים כזה נהדר לנשים שרוצות להיראות גלאם אבל גם למי שרוצה לנסות משהו חדש.

פליק אייליינר אופנתי עם נצנצים זהובים

מָקוֹר: @makeupemalii

המוצר בשימוש: Benefit Cosmetics Bad Gal Bang מסקרה וקא-גבות! ב -6, פלטת הגלאם הרכה של אנסטסיה בוורלי הילס, היילייטר של אמז’י, ריסים של Eyeris ביוטי הקיסרית וקונסילר טייפ בצורת Tarte Cosmetics..

32. איפור עיניים מהמם ועיצוב זהב

אם אתה אוהב ללבוש עיניים מעושנות, אז זה מושלם בשבילך. כאן יש לנו עיניים מעושנות שעשו מהפך בניו יורק. לשם כך, יש שילוב של צלליות של גוונים חומים כהים ושחורים. בעפעף העליון, יש גם נצנצים מזהב ואייליינר שחור. זהו רעיון איפור מהמם שידהים כל אחד בכל אירוע או מסיבה של ראש השנה. יש מדריך YouTube למראה האיפור למטה.

איפור עיניים מרהיב וזהב מהמם

מָקוֹר: @chelseasmakeup

המוצרים המשמשים: Huda Beauty Rose Gold Palette Remastered, Morphe Brushes eyeshadow eyeshadow in “Flare”, Morphebrushes eyeliner liquid in “Blackout” and Luxylash lashes “eazy duz it”.

33. עיני גלאם עם שפתיים אדומות חגיגיות

למרות שחג המולד נגמר זה לא אומר שאתה צריך להיפרד מצבע השפתיים החגיגי שלך. אתה יכול ללבוש משהו כזה! למראה זה, העיניים זוהרות מאוד עם תערובת צלליות נוצצת, אניה שחורה וריסים. האיפור מסתיים עם צבע שפתיים אדום ונעים של חג המולד. זהו רעיון מהמם והוא ייראה מדהים על כל אחד. אנחנו אוהבים את זה!

עיני גלאם עם שפתיים אדומות חגיגיות

מָקוֹר: @annybeeutee

מוצרים בשימוש: אנסטסיה בוורלי הילס פלטת גלאם רכה, צבע פופ קוסמטיקה אלכימיה סופר Shock Shadow, Luxebabefashion Que Rico ריסים, Huda Beauty Faux Filter Foundation & קונסילר Overachiever, פלטת סיגמא ביוטי & פלטת סומק, קיילי קוסמטיקה מקלחות שמפניה קיילייטר, צבע שפתיים מאט Girlactik בצבע אייקוני.

34. אייליינר קלאסי עם נוצץ ל- NYE

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה אייליינר קלאסי עם מעט ניצוץ. אז, בעיניים יש תערובת יפה של צללית בגוונים חומים. לאחר מכן יש קליק אייליינר נועז. במכסה העליון יש גם טאטא של נצנצים מזהב והמראה מסתיים בריסים. האיפור קל ללבוש וזו דרך עדינה יותר ללבוש נצנצים.

אייליינר קלאסי עם נוצץ לניו יורק

מָקוֹר: @aa.gx

מוצרים בשימוש: מברשות Morphe 35F, Super Glitters ‘Golden Tiara’ ו- Kat Von D Beauty Tattoo Liner ‘Trooper’.

35. רעיון לאיפור עיניים יפה ונוצץ

אם אתה רוצה שלאיפור שלך יהיה הרבה ניצוץ, אז זה בשבילך! כאן יש לנו איפור קפל גזרה מהמם עם הרבה נצנצים. זה מראה יפה והוא מושלם למסיבות NYE נוצצות. אתה יכול גם ללבוש את האיפור הזה גם למסיבות חג המולד. שחזור את המראה האופנתי הזה או שאתה יכול להשתמש בצבע נצנצים אחר, זהב יהיה מדהים.

רעיון לאיפור עיניים יפה ונוצץ

מָקוֹר: @dianamaria_mua

מוצרים בשימוש: אנסטסיה בוורלי הילס שרוף תפוז, ביוטי מארק ונוייר, אפרסק איפור אסקו, ריסים של הודה ביוטי ב- FARRAH ו- Artist Couture SUPERNOVA.

36. עיניים Glitzy NYE

לאחר מכן, יש לנו עוד קפל חיתוך מהמם להראות לך. הפעם יש לעיניים תערובת צלליות מדהימה ובהירה עם נצנצים זהובים על מכסה העין העליון. יש גם קפיצת אייליינר בולטת. איפור כזה ידהים ויראה לכולם שאתה מוכן לחגוג. למטה יש הדרכה למראה האיפור הזה.

Glitzy Gold NYE עיניים

מָקוֹר: @chelseasmakeup

המוצרים המשמשים: פניית מדי פנל צלליות יהלומים עשירים למדי (זה מעצב, זה קשמיר, הו זה עשיר, שוטף ביהלומים, אניה נוזלית של Morphe Brushes ב”האפלה “, ריסי” ליל מיס כסף “של לוקסילאש וברונזר אננס שמש מול פנים מדי..

37. איפור עיניים נוצץ

אוהבים איפור נוצץ? אם כן, זה בשבילך. כאן יש לנו עין מעושנת עם הרבה נצנצים ובלינג על העפעף העליון. האיפור הזה באמת ידהים ויצהיר הצהרה בכל אירוע בניו יורק. אם אתה רוצה את כל העיניים עליך, אז זה מושלם. שחזור את המראה או הוסף את הנוצץ לכל העפעף.

איפור עיניים נוצץ

מָקוֹר: @makeupemalii

המוצרים המשמשים: ריסים של לילי גאליצ’י מיקונוס, נצנצים של ויולט ווס באור, מסקרה מטושטת במלואה, טאר קוסמטיקה פארק הנסיכה ברונזר, אבקת הילה של סיגמא ביוטי, מברשות Morphe Bling Boss ופלטות קסמים כהות וזוהר Artist Couture Illuminati..

38. זהב נצנצים ושפתיים אדומות נועזות

אם אתה לא מוכן להשאיר את העונה החגיגית מאחור, אז זה מושלם בשבילך. המשך את איפור חג המולד שלך לניו יורק על ידי שחזור המראה הזה. העיניים בעלות קפל חיתוך נייטרלי עם קליק אייליינר זהב. הכל נגמר עם שפתיים אדומות ונועזות. זהו מראה סופר גלאם שניתן ללבוש לחג המולד וניו יורק.

זהב נצנצים ושפתיים אדומות נועזות

מָקוֹר: @rubina_muartistry

המוצרים המשמשים: ג’רארד קוסמטיקס שפתון נוזלי אלמותי, מוטיבים קוסמטיקה תיאיה, קרמל, נפרטיטי על הקפל, שיזוף נחושת על המכסה, דבק נצנצים קוסמטיקה + נצנצים של RXY קוסמטיקה באבק זהב ולילי ריסים במיקונוס.

39. איפור עיניים דרמטי ל- NYE

הביאו קצת דרמה זוהרת לניו יורק עם איפור עיניים כזה! כאן יש לנו קפל חתוך מודגש עם צל צהוב עז. העפעף העליון מכוסה נצנצים ויש גם נצנצים ואופייה שחורה. איפור כזה ידהים וזו הצהרה שעושה מראה מסיבה. שלב אותו עם צבע שפתיים כהה או עירום.

איפור עיניים דרמטי לניו יורק

מָקוֹר: @rubyhmua

מוצרים בשימוש: אנסטסיה בוורלי הילס פלטת גלאם רכה, צבע פופ קוסמטיקה נצנצים לחוצים, Tatti Lashes TL4, חתלתול מתכות מפוארות של סטילה קוסמטיקה, מברשת מברשת סוכר חומה ומברשת Morphe מברשות שקוף עפעף שקוף..

40. פליק אייליינר שחור קלאסי עם נצנצים עדינים

הרעיון הבא הוא אחד האהובים עלינו! היא מושלמת למי שמחפש מראה נינוח יותר לניו יורק. העיניים עירומות עם קפיצה של אניה שחורה. כמות קטנה של נצנצים נוספה לאייליינר לניצוץ עדין. איפור כזה קל ללבוש והוא מאפשר לך לחגוג את האירוע מבלי לעבור על הגג.

קליק אייליינר שחור קלאסי עם נצנצים עדינים

מָקוֹר: @jasmijniris

מוצרים בשימוש: NYX קוסמטיקס קריסטל נוזלי אניה, נצנצים “בחיל הים” קוסמטיקה, אנסטסיה בוורלי הילס בפון, וניל & בלאן וריסים מ- Lash Queen.

41. עיניים מעושנות עם נוצץ

לאחר מכן, יש לנו עוד עין מעושנת עם ניצוץ. הפעם העיניים מתחילות להחשיך ואז מתמזגות לנצנצים כסופים. מראה האיפור מסתיים בריסים ארוכים ובצבע שפתיים עשיר. זהו רעיון אלגנטי ומסוגנן. אתה יכול ללבוש את האיפור הזה למסיבה, מועדון או אפילו לארוחת ערב, כך שהוא גם תכליתי.

עיניים מעושנות עם נוצץ

מָקוֹר: @aa.gx

המוצרים המשמשים: אנסטסיה בוורלי הילס פלטה מחניקה, שפתון נוזלי מתכתי ב- ‘Phantom’ ואוהונילש ‘OG Honey’.

42. צללית שיפוע שיק

שיפועים פופולריים בעיצובים של ציפורניים אך ניתן גם להשתמש בטכניקה זו גם על העיניים. למראה זה, זווית אחת של העין כהה מאוד ואז היא מתמזגת ללבן מה שיוצר שיפוע אופנתי. זהו רעיון אלגנטי שייראה מדהים עם שמלה שחורה קטנה וצבע שפתיים עירום או אדום. יש הדרכה לאיפור עיניים זה בדף למטה.

צללית שיק גראדיינט

מָקוֹר: @chelseasmakeup

מוצרים בשימוש: Urban Decay Cosmetics Naked 2 palette (Tease, Blackout, pistol, and verve), אניה דיו אפית של NYX Cosmetics וריסי איקונה ב”ראש מעל עקבים “.

43. איפור עיניים שחורות אדגי סמוקי

אם כל הנוצצים והנצנוצים לא בשבילך, אז אתה צריך לראות את הרעיון הבא. כאן יש לנו עין מעושנת וכהה. גוונים אפורים, חומים ושחורים שימשו ליצירת מראה איפור מהמם. זה מיועד לנשים שרוצות להיראות גלאם אבל גם לתת לגוזל הסלע הפנימי שלהן. חבר איפור זה לצבע שפתיים עירום או אדום כהה.

איפור עיניים שחורות אדגי סמוקי

מָקוֹר: @chelseasmakeup

מוצרים בשימוש: מברשות Morphe 35M Boss Mood Pallette and Luxy Lash “Easy Does It” ריסים.

44. איפור עיניים חום וזהב לזוהר חורפי

חימם את הלוק שלך עם רעיון האיפור הבא. כשהחורף מגיע, הכל קשור לגוונים כהים אבל אתה יכול לשנות אותו ולהעניק לעצמך זוהר יפה. העיניים משתמשות בגווני חום וזהב עם אייליינר שחור. כפי שאתה יכול לראות, שילוב הצבעים הזה יפה, זוהר והוא גם יאיר את הלילה החשוך והחורפי..

איפור עיניים חום וזהב לזוהר חורף

מָקוֹר: @דניטסלבה

מוצרים בשימוש: פלטת תאווה טבעית מול פנים מדי, אייליינר מדושן Tarte Cosmetics וריסים של בית הריסים ב- Allura Lite

45. רעיון גלאם ליינר וגליטר

הרעיון הבא הוא נוצץ, זוהר ומדהים. מאפרת זו יצרה תערובת צלליות ניטראלית עם נצנצים זהובים ואייליינר יפה. זהו מראה מסיבה קלאסי והוא מושלם לכל אירוע בניו יורק. מכיוון שהצבעים די ניטרליים, אתה יכול ללבוש כל צבע שפתיים והאיפור ייראה מדהים גם עם כל בגד.

רעיון Glam Liner ו- Glitter

מָקוֹר: @makeupby.esca

מוצרים בשימוש: מברשות המורפאים להעז ליצור, אבקת מתכת איפור מהרון, נצנצים NYX קוסמטיקה, קונסילר ומסקרה של מייבלין, אייליינר של Essence Cosmetics וריסי אילור..

אנו מקווים שנתנו לכם המון השראה לרעיונות האיפור הזוהרים שלכם לראש השנה, אבל כמו תמיד, אנחנו לא יכולים לחכות לראות עד כמה כולכם נראים נפלאים! שיהיה לך סופר טוב, תשתה לנו משהו!