41 רעיונות צבע השיער החמים ביותר של Balayage לשנת 2016

31. בסיס כהה + הדגשות קרמל

אינסטגרם / ארגינסטגרם

מָקוֹר: @argeinstagram

זה טוויסט מודרני של בוהו אבל הבסיס הכהה הזה עם הדגשים בקרמל הוא לא רק מהמם, אלא ממש קל לעשות את עצמך בבית אם יש לך את הכדורים לנסות.?

תוכל להפריד את שיערך הארוך לשני חלקים ולצמות אותם לאורך כל צד הפנים שלך. שמור על הקצוות החופשיים והצבע הרחק, אל תהסס להוסיף עוד קצת יותר לתוך הצמה. בנוסף צמה היא הדרך המושלמת להשוויץ בגוונים השונים האלה.

32. אונה+ Balayage חום רך

ספא סלון פייסבוק / תחזוקה גבוהה

מָקוֹר: @HighMaintenanceSalonSpa

אני חושב שזה די הוכח כי שיער balayage עובד בכל אורכי השיער, אבל אם אתה רוצה לתת לשיער שלך חידוש רציני, למה לא לקפוץ כמה סנטימטרים מזהב לזהוב ארוך אבל לא ממש נועז – האונה? כשהגוונים הנכונים נזרקים פנימה לצביעה טובה, התלתלים עוזרים להפוך אותו לקצר יותר אך ישר ושמאלי כפי שהוא, עדיין יש לך את האורך שאתה מפחד מכדי לקצוץ אותו.

33. דגשי Balayage על שיער סופר ארוך

אינסטגרם / altinhairartist

מָקוֹר: @altinhairartist

שיער ארוך במיוחד נוצר עבור balayage וכפי שאתה יכול לראות כאן, זה לא תמיד צריך להיות על הבדלי צבע ברורים. זהו מראה פשוט מאוד ובקושי קיים בסגנון אומברה שנותן בדיוק את העומק הנכון כדי לעצור את השיער נראה משעמם. טבעי ומודרני בו זמנית, אותם גלי ענק ויפים עוזרים לחבר את הכל יחד.

34. בוב קרמל + שפל בלונד

אינסטגרם / ks_studio_

מָקוֹר: @ks_studio_

שרה ג’סיקה פארקר היא מעריצה גדולה של שיער balayage ולמעשה היא לובשת אותו שנים רבות לפני שהוא נכנס לאופנה. זה מראה כמו שהיה נראה לו – חומים כהים טבעיים בשורשים המתרוממים עד בלונדינית יפה ובהירה. עם הרבה גווני קרמל ושוקולד, זה טבעי אך עדיין נועז. אה, וזה בהחלט יפה!

35. Balayage שקיעת נחושת

אינסטגרם / lo_wheelhouse

מָקוֹר: @lo_wheelelhouse

חושבים להוציא הצהרה נועזת באמת עם השיער אבל לא בטוחים מאיפה להתחיל? מראה השקיעה הנחושת הזה משיג כאן שני מבטים באחד. ראשית, הדבר הזה #שמש הוא עסקה מסיבית כרגע וזה בהחלט נראה כמו שקיעה שאנו רוצים לבהות בה שעות. שנית, אתה עדיין משלב את אותו סגנון balayage ביד חופשית.

שתי ציפורים, אבן אחת. זה גם נועז ובהיר!

36. גולת הכותרת בלונדינית זהב

אינסטגרם / off7thsalon

מָקוֹר: @off7thsalon

אם אתה רוצה מנעולים ארוכים ומבריקים כמו המראה הבלונדיני הזהוב המהמם הזה, תצטרך לוודא שאתה דואג לזה. השורשים יזדקקו להרבה TLC אם אתה מבהיר אותם ובנוסף לדאוג שתתאים את שיערך היטב בכל פעם שאתה שוטף אותו, אולי אפילו תרצה לשקול טיפול בשמן חם, או לפחות טיפול מיזוג טוב עבור קצוות מפוצלים. קל יותר לשכוח את קצוות השיער שלך אך הקפד להראות לו קצת אהבה. שיער אהוב עושה כפי שאומרים לו. שיער לא אהוב לא…

37. אפר בלונדינית קולורמלט

אינסטגרם / saloncouture_ny

מָקוֹר: @saloncouture_ny

התכת הצבעים יחד היא מטרת המשחק בכל הנוגע למראה הבלייאז ‘והמראה החום-מתולתל עד האפרפר-בלונדיני הוא אלוהי! מדובר במספר גוונים שונים של בלונדיניות בהירות וכהות יותר שזורים יחד כך שזה נראה כמעט 100% טבעי. שוב, אתה נותן גם לשורשים שלך הפסקה. אתה יודע שהם יעריכו את זה.

38. הבהרות ארוכות של בוב +בלייאז ‘הפוכות

אינסטגרם / styledbykate_

מָקוֹר: @styledbykate_

אם אתה מתקשה להיפרד מהמנעולים הארוכים והכהים שלך, הבלונדינית של balayage היא המקום המושלם להתחיל לשחק עם גוונים בהירים יותר. בוב ארוך הפוך זה נותן לך את הבסיס המושלם לסגנון balayage קצר יותר, והאורך בחזית יעזור לגרום לפנים שלך להיראות דקות יותר וארוכות יותר. זה מראה ממש מחמיא עבור רוב הנשים וגם תכליתי!

39. דגשים ארוכים של בוב + בלונד זהב בלונדיני

אינסטגרם / saloncouture_ny

מָקוֹר: @saloncouture_ny

בא לך להפוך לבלונדינית אבל לא באמת רוצה לשים את השיער שלך בכל המהומה הזאת? טה דה! סגנון balayage מושלם בשביל זה! כפי שנראה המראה הבלונדיני הכהה עד הבהיר הזה, אתה יכול להוסיף את החלקים הבהירים והבהירים יותר סביב הפנים כדי לעורר את הרושם שיש לך מראה בהיר יותר. לחלופין, אם אינך בטוח לאיזה בלונדינית אתה רוצה ללכת, הבלונדינית של balayage היא המקום המושלם להתחיל בו כיוון שאתה יכול להתחיל בקטן ולבנות ולבחון אילו גוונים וגוונים משתלבים היטב עם גוון העור שלך..

40. קרמל & שיער בלונדיני מוזהב

אינסטגרם / saloncouture_ny

מָקוֹר: @saloncouture_ny

שיער מתולתל וטכניקת צבע השיער של balayage הם שני דברים שעובדים מצוין בעיצוב שיער. התלתלים עוזרים להשוויץ בכל צבע שיש לך בפעולה החדשה שלך, ומאפשרים יותר עומק וטון. אל תהסס לתת לגלים הטבעיים שלך להיות חופשיים, או לרמות אותו מעט עם ברזל מסתלסל רחב כדי להשיג את המנעולים היפים והיפים האלה.

41. שיער בלייאז ‘חום קרמל

אינסטגרם / simplementeivy

מָקוֹר: @simplementeivy

אתה בקושי יכול לראות את שינוי הצבע בסגנון balayage זה אבל זה רק מראה לך עד כמה המראה המהמם הזה תכליתי. זהו אפקט שיער קל מאוד למעצב שיער, וסגנון הצביעה ביד חופשית מאפשר הרבה יותר טעויות. יחד עם זאת, זה נותן לך את האפשרות להיות נועז (או לא) כמו שאתה רוצה, אז אל תהסס לכוון בקטן ולעשות את דרכך למעלה. תראה מראה חום עד בלונדיני פשוט כמו שאתה יכול לראות כאן, והוסף עוד קיצוניות של צבע תוך כדי תחושה אמיצה יותר! ההוספה לזה קלה יותר מאשר לקחת.

סגנון הבלייאז ‘בהחלט יפה פעם והוא כזה שניתן להשיג בקלות גם במספרה וגם בבית. למעשה, למה שלא תהיה קצת יצירתי ומשחק מחוץ לקווים? לך עם צבעים שבדרך כלל לא היית בוחר והיה קצת יותר נועז. אם יש לך שיער לאורך או קצר, balayage הוא הסגנון הבא שאתה צריך לנדנד!