41 תסרוקות צמות צמות סרוגות לשיער שחור

31. סגנון רך, בגזרה בינונית

זה שאתה יכול ללכת נגד פריז לא אומר שאתה צריך. המבט הרך חזר וכפי שאתה יכול לראות מהיופי הזה, יש סיבה טובה לכך.

מקור: tumblr.com

מָקוֹר: tumblr.com

השאר את הדברים רכים יותר ורכים יותר סביב הבסיס להוספת נפח אך השאר את הקצוות מובנים יחסית כדי לעצור את כל המראה מבולגן מדי.

32. הדרכה לצמות הסרוגה המתולתלות

רוצה משהו קצת יותר ספיראלי? טה דה! צמות הסרוגה המתולתלות האלה הן הדרך המושלמת ללבוש אותן, ותאמינו לי, שכן נערות רפויות וחסרות חיים, תלתלי ספירלה וחולץ פקקים הם טרנד השיער החובה כרגע..

אינסטגרם / kira_nacole

מָקוֹר: @kira_nacole

אומרים שהפרם משנות ה -80 עושה קאמבק ואנחנו לא יכולים שלא להבחין ביופיים מתולתלים בכל הזנות האינסטגרם שלנו. אם אתה רוצה שיער מובטח שישמור על צורתו, צמות הסרוגה מושלמות עבורו.

33. סגנון אפור ארוך אפור ארוך

שיער אפור הוא טרנד כה מסיבי כרגע, ועומד בנושא של תלתלי חול הפקקים והגלים הגלים האלה, אנו מגיעים לסגנון האפוף האפור והיפה הזה..

Instagram / parispaige300

מָקוֹר: @parispaige300

אחת הדרכים הפשוטות להשיג גלים מדהימים כאלה היא לעצב את השיער כשהוא לח או רטוב. אתה פשוט מכניס את השיער שלך לפיתולים במשך הלילה וכאשר אתה מתעורר למחרת בבוקר, שיערך ישמור על צורתו. זוהי דרך מצוינת ומרמה להשיג את החבטות והגלים החמודים האלה ללא צורך להשתמש בכלי סטיילינג מחוממים.

34. שחור חמוד & מראה אדום כהה

אומרים שסגנונות תלתלים צמודים מחזיקים מעמד זמן רב יותר מהסגנונות הרופפים ונשים רבות מדווחות שלעתים קרובות הן מוציאות יותר חיים מהמראה.

אינסטגרם / crochetbraidsbytwana

מָקוֹר: @crochetbraidsbytwana

אם אתה רוצה משהו שיחזיק את המרחק ויעניק לך משהו שלא תצטרך לדאוג אליו במשך כמה שבועות, בחר בסגנון הדוק יותר, שבסופו של דבר ישתחרר לגל רך לאורך זמן..

35. סגנון צמות סרוגה גדול ושחור

למרות שתלתלים צמודים טובים יותר לתוחלת חיים מקסימלית, הם גם נוטים יותר לטפטף, לכן הקפד להשתמש במזג הגנה והחלקה בסרום וטיפול כדי למנוע זאת..

אינסטגרם / kaatlanae

מָקוֹר: @kaatlanae

יש הרבה מוצרים שונים בשוק אבל כדאי מאוד לשאול את הסטייליסטית שלך מכיוון שהם יידעו מה הלקוחות דיווחו על תוצאות טובות עם השיער שהתקינה..

36. סגנון חיתוך בינוני

ניתן להשתמש בחומץ תפוחים על צמות הסרוגה לניקוי הקרקפת אך אתה תרצה לדלל זאת רבות כדי להימנע מגירוי בעור או בזקיקי השיער..

Instagram / jojofine01

מָקוֹר: @jojofine01

ערבוב מים חמים, חומץ תפוחים ומרכך יחד ב’שטיפה ‘לשימוש כל שבועיים עד שלושה ינקו הכל היטב כמו שצריך, ויעניקו לכם יותר חיים מהמראה שלכם..

37. נקודות עיקריות בלונדיניות

לפני התקנת צמות הסרוגה, עליך להכין את שיערך לתוצאות הטובות ביותר.

אינסטגרם / tailo_g (

מָקוֹר: @tailo_g

יהיה עליך לבצע טיפול חלבון בשיערך על מנת להבטיח שהוא חזק ובריא לעמוד בשורות התירס הצפופות ובאורכים הכבדים או בשיער המחובר אליו. חלבון עוזר להגביר את החומרים המזינים לשיער ויעניק אותו גם שמנמן, ונותן לך יותר כוח וצמיחת שיער איכותית יותר.

כמו כן, עליך לבצע טיפול לחות עמוק על מנת להבטיח כי הוא נוזל היטב.

38. סבך צמות הסרוגה באוב

דרך מצוינת להבטיח שהשיער ייראה במראה הטוב ביותר, וששיערך לא ייפגע בתהליך, היא לקלוע את שיערך בשיער סינטטי כדי להעניק לו רמת הגנה נוספת במהלך תהליך קורנו..

אינסטגרם / לא טבעי

מָקוֹר: @nenonatural

תחשוב על זה כמו להוסיף עוד איש לצבא שלך – יש לך עוד המון כוח לשמור על המראה.

39. צמות הסרוגה באמצעות שיער מארלי

לדברי מומחים, יש טריק להקל על התקנת צמות הסרוגה וזה ייבוש שיער שטוף / רטוב טריים לפני תחילת התירס..

Youtube: TheChicNatural

מָקוֹר: @thechicnatural

לכל סטייליסטית יהיו טריקים וטיפים משלהם כיצד להפוך את ההתקנה, התחזוקה וההסרה של צמות הסרוגה לקלות יותר, לכן הקפד לשוחח איתם טוב בזמן שאתה יושב שם כדי לנסות לקבל עצות שימושיות..

40. מראה צבעוני

צבע אחד? שני צבעים? שלושה צבעים? עם זאת כמה צבעים שאתה אוהב באמת. מכיוון שאתה יכול לבחור שיער סינטטי או שיער אדם אמיתי, יש לך אפשרות של צבעים בהירים יותר וגם צבעים טבעיים יותר – ניתן לצבוע את צמות הסרוגה.

אינסטגרם / beauty_depot

מָקוֹר: @beauty_depot

אנחנו אוהבים את המראה האדום, הבלונדיני והברונטית הכמעט טבעי הזה ואנחנו חושבים שכדאי בהחלט לנסות!

41. אלה נראים כל כך טבעיים, נכון?

למי אכפת אם הם נראים טבעיים? למי אכפת בכלל? זה העניין בצמות הסרוגה – הן חזרו ואנשים מוצאים דרכים חדשות ומשופרות ללבוש אותן הפעם.

אינסטגרם / lolaomonaija

מָקוֹר: @lolaomonaija

יש לך כלים רבים נוספים לרשותך בימים אלה אז למה שלא תנצל את ההזדמנות? שחקו מסביב והיו טבעיים, או היו לא כל כך טבעיים. תהיה מה שאתה רוצה להיות – תראה איך אתה רוצה להיראות. צרו משהו חדש ותהיו יצירתיים.

***

צמות סרוגה עשויות להיות דבר מהניינטיז אבל הן בהחלט חוזרות כמו מגמות אופנה רבות אחרות לפניה. דבר אחד בטוח, האיפור והסגנון שלנו בהחלט טובים יותר משהיו אז, אבל כוח בנות … זה בהחלט תקוע!