41 הציפורניים הטובות ביותר לחודש יולי לחגוג בסטייל

תנו לציפורניים שלכם מהפך פטריוטי ב -4 ביולי עם אמנות ציפורניים! מצאנו 41 רעיונות יצירתיים לציפורניים ב -4 ביולי שמשתמשים בכוכבים, פסים והאדום, הלבן והכחול הקלאסי. ישנם סגנונות רבים ושונים הכוללים עיצובים נוצצים ועד מסמרים המציגים את הדגל האמריקאי. אתה יכול לקחת את הרעיונות האלה לפגישה הבאה שלך בסלון או אפילו לנסות ליצור כמה מראה בעצמך. בכל עיצוב שתבחר, תהיה לך סט מסוגנן של מסמרים ב -4 ביולי לכל החגיגות!

1. כוכבים ופסים פטריוטיים

רעיון הציפורן הראשון שהיינו רוצים להציג הוא עיצוב הכוכבים והפסים הזה. הציפורניים האלה לקחו השראה מדגל ארצות הברית ולחלק מהציפורניים יש פסים וכמה כוכבים. הציפורניים הפטריוטיות האלה מושלמות ל -4 ביולי. אתה יכול להסתכל על הדרכות מקוונות כדי ליצור את הפסים ותוכל לקבל שבלונות לכוכבים.

כוכבים פטריוטיים ומסמרי פסים

מָקוֹר: @nailsbycambria

2. רעיון פדיקור 4 ביולי

אתה יכול לגזום את ציפורני הבוהן גם לאירוע המיוחד! בדוק את רעיון הפדיקור הזה של 4 ביולי. מסמר אחד צבוע באדום, לבן וכחול ואילו לכל אחד יש צבע אחד. זהו רעיון מסוגנן שיהיה די פשוט לביצוע בבית. אתה יכול להשתמש לקים כמו עם אפקט מנצנץ או צבעים רגילים.

רעיון פדיקור 4 ביולי

מָקוֹר: @haruharu_nail

3. ציפורני דגל אמריקאי

לאחר מכן, יש לנו מסמרים של דגל אמריקאי. שניים מהציפורניים כוללים גרסה יצירתית של הדגל ואילו לאחרים פסים וכוכבים. אתה יכול לקחת השראה מהציפורניים האלה ופשוט לבחור את עיצוב הדגל או אחד מהאחרים, אתה לא צריך להשתמש בכולם כדי ליצור מניקור מסוגנן..

ציפורני הדגל האמריקאי ל -4 ביולי

מָקוֹר: @armstrongnails

4. כוכב ואבני חן

אתה לא צריך לבחור דגל למניקור ה -4 ביולי שלך, אתה יכול פשוט לקחת ממנו השראה. מסמרים אלה צבועים באדום וכחול עם מסמר מבטא לבן. מסמר המבטא כולל אבני חן אדומות, כחולות וברורות עם כוכב כסוף. זהו לוק סופר חמוד שייראה נהדר גם לאחר סיום היום.

ציפורניים אדומות, לבנות וכחולות ב -4 ביולי

מָקוֹר: @nailsbyjema

5. פסים עם מסמר כוכב מבטא

הרעיון הבא שלנו הוא הצהרה על מניקור 4 ביולי. הציפורניים כוללות פסים אדומים ולבנים עם מסמר מבטא כוכב אחד ולבן. המראה הזה נוצר עם לקים של OPI בצבעי “תפוח אדום גדול”, “שלג אלפיני” ו”הרכב שלי בעל חיל הים “. הכוכבים והפסים נוצרו עם ויניל T מנצנץ עם מעיל עליון של Seche Nails.

פסים ומתחיל ב -4 ביולי ציפורניים

מָקוֹר: @nailsbycambria

6. כוכבים ופסים כסופים

אם אתה רוצה מניקור שחוגג את האירוע אבל נראה אופנתי ללבוש גם אחרי, אז הרעיון הזה יכול להיות בשבילך. הציפורניים לקחו השראה מהצבעים הפטריוטיים ומהכוכבים והפסים בצורה יצירתית. כמה מסמרים צבועים באדום, אחד הוא נצנוץ כסוף, אחד פסים כסופים והאחרון כחול עם כוכב כסף. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה והוא יתאים לכל אחד.

גלאם 4 יולי ציפורניים

מָקוֹר: @badgirlnails

7. ציור אמנותי לציור משיכת ציפורניים

מחפש רעיון מניקור ייחודי ל -4 ביולי? אז אתה צריך לבדוק את הציפורניים הבאות. לציפורניים יש לק לבן עם משיחות מכחול אדומות, כחולות וכספות על הקצוות. זהו רעיון עיצובי אמנותי כל כך. הוא מושלם לכל מי שרוצה מראה אופנתי לחגיגות. אמנות כזו תתאים לכל אורך וצורה של הציפורן.

ציפורני ארונות ה -4 ביולי

מָקוֹר: @nailsbyjema

8. לבבות אדומים, כחולים ולבנים

לאחר מכן, יש לנו רעיון סופר חמוד לציפורניים! לציפורניים יש מעיל בסיס כחול בהיר עם לבבות אדומים, לבנים וכחולים בחלקו העליון. אם אתה אוהב לעשות ציפורניים בעצמך אז אתה יכול ליצור את המראה הזה בבית. ניתן ליצור לבבות בעזרת קיסם ויש הדרכות מקוונות המציגות את הטכניקה הזו.

עיצוב ציפורניים חמוד של 4 ביולי

מָקוֹר: @ruthsnailart

9. כוכבי תלת מימד עם פסים ונוצצים

הרעיון הבא שלנו מושלם ל -4 ביולי! הציפורניים צבועות באדום וכחול עם שני ציפורני מבטא. מסמר מבטא אחד כולל נצנצים כסופים והשני כחול עם פסים אדומים ולבנים. הוא סיים עם כוכבי כסף. ניתן לרכוש כוכבי תלת מימד מקוונים באופן מקוון ויתנו לך מראה גמור מדהים.

עיצוב הציפורניים ב -4 ביולי לציפורניים ארוכות

מָקוֹר: @nailsbyjema

10. כוכבים אדומים, לבנים וכחולים

אתה לא צריך לבחור כוכבים ופסים, אתה יכול פשוט לבחור אחד. להלן דוגמה מצוינת למניקור כוכב 4 ביולי. הציפורניים צבועות כסופות עם כוכבים אדומים, לבנים וכחולים. כדי ליצור ציפורניים כאלו תצטרך: לקים של OPI ב”שלג אלפיני “,” 5 תפוחים גבוהים “ו” My Pal Joey “, Color Club Nail Lacquer” Harp On It “ומעיל עליון של Seche Nails או מוצרים כמוהם..

ציפורני כוכב אדום, לבן וכחול

מָקוֹר: @nailsbycambria