41 עיצובים אלגנטיים של ציפורניים עם אבני חן

אבני חן יהלוטו מיד בציפורניים. אבני החן הקטנות והנוצצות האלה מגיעות בכל הצורות, הגדלים והצבעים השונים כך שהעיצובים שניתן ליצור הם אינסופיים. אנחנו אוהבים עיצובים לציפורניים עם אבני חן וחושבים שגם אתם תמצאו זאת, מצאנו 41 מהעיצובים המדהימים ביותר. תסתכל, יש לנו משהו לכולם ואתה יכול אפילו ליצור אותם בבית.

1. עיצוב ציפורניים פשוט עם אבני חן

רעיון הציפורן הראשון שהיינו רוצים להראות לכם הוא המראה הפשוט אך המסוגנן הזה. הציפורניים צבועות בצבע אחד בשם Barefoot by ella+mila עם חמש אבני חן על ציפורן המבטא. אנו אוהבים את אבני החן בעיצוב זה מכיוון שכל אחת מהן קטנה יותר. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או אולי לנסות צבע אחר או כמות אחרת של אבני חן.

ציפורניים ורודות פשוטות עם אבני חן

מָקוֹר: @melcisme

2. עיצוב ציפורניים צרפתי עם אבני חן

לאחר מכן, יש לנו מניקור צרפתי עם טוויסט נוצץ. הציפורניים ורודות בהירות עם קצוות לבנים אך יש מסמר מבטא מלא באבני חן צבעוניות. זהו מראה מהנה המעניק למניקור הקלאסי עדכון טרנדי ורענן. ציפורני ריינסטון כאלה נהדרות לנשים שרוצות לערבב בין עיצובי הציפורניים שלהן תוך שמירה על אופנה.

עיצוב ציפורניים צרפתי עם אבני חן

מָקוֹר: @salandaeva_nails

3. ציפורניים אפורות וכסף

אבני חן נראות מדהימות בשימוש עם אמנות ציפורניים. כאן יש לנו ציפורניים בהירות עם אבני חן ואבני חן ברורות, יש גם מסמר מבטא פרחוני. הציפורניים היו נראות מהממות ללא עיצוב הפרחים אבל הפרחים ממש זוהרים במראה. אתה יכול לשחזר משהו דומה או לבחור את לוח הצבעים והפרחים שלך. הלק המשמש במראה זה הוא OPI ‘I am what I Amethyst’ מקולקציית הגוונים הרכים.

עיצוב אלגנטי של אפור וכסף

מָקוֹר: @misscelinas

4. ציפורניים ארונות ורודים עם אבני חן

ציפורניים הן אחת הדרכים הקלות ביותר ללבוש צבעים עזים וגווני העונה. צבע נהדר לקיץ הוא ורוד תוסס וכפי שאתה יכול לראות הוא נראה מדהים על ציפורניים. אתה יכול ללבוש כפי שהוא או להוסיף מסמר מבטא ריינסטון כמו מוצג. עיצוב כזה מושלם לנשים שרוצות מראה נוצץ, בעל אמירה.

מסמרים ארוכים ורודים עם אבני חן

מָקוֹר: @philglamournails

5. מסמרים אלגנטיים אלגנטיים

הרעיון הבא שלנו מביא את הבלנג! הציפורניים הארוכות כוללות גוון בהיר עם נצנצים כסופים ועיצובים מדהימים של ריינסטון. ציפורניים כאלה הן בחירה מצוינת לאירוע מיוחד כמו מסיבה, נשף או חתונה. אפשר לשחזר את המראה או פשוט לבחור את הלק הבהיר עם אבני חן.

מסמרים אלגנטיים, עירומים, עם אבני חן

מָקוֹר: @philglamournails

6. ציפורני גלאם מאט עם נוצץ

לקים מאט נראים כל כך אופנתיים והנה דוגמא לעיצובים המדהימים שתוכל ליצור. אתה יכול לראות את הצבע המאט הבהיר, מסמרים שחורים מאט עם אבני חן ואת עיצוב השברון הנוצץ בשחור ולבן. אתה יכול לשחזר את המראה או לבחור את הצבע הבהיר עם אחד מציפורני המבטא.

ציפורני מאט גלאם עם נוצץ

מָקוֹר: @badgirlnails

7. ציפורני ארונה לאומברה

רעיון הציפורן הבא הזה כולל אבני חן ססגוניות. אנו אוהבים את אלה מכיוון שכאשר משהו ססגוני יש לו צבעים זוהרים שמשתנים בזוויות שונות. כשמשתמשים בו בציפורניים כמו זה מוצג בעיצוב מראה קסום. ציפורניים אלו הן אומברה נוצצת רכה עם מסמר מבטא ריינסטון. עיצוב כזה מושלם לכל אירוע מיוחד.

מסמרים לארון של אומברה עם אבני חן

מָקוֹר: @nailsbykatrins

8. נוצץ עדין

רוצים עיצוב עדין יותר? אז הציפורניים האלה יכולות להיות בשבילך. כאן יש לנו מסמרים ורודים בהירים מאוד עם מסמר מבטא ריינסטון. שלוש אבני החן הקטנות הונחו לאורך תחתית הציפורן המעניקה לעיצוב מראה מסוגנן. ניתן לשחזר את העיצוב או לבחור בצבע פוליש אחר. אולי נסה צבע בהיר אחר למראה אופנתי או לגוון תוסס למראה נועז.

עיצוב ציפורניים אלגנטי עם אבני חן

מָקוֹר: @m.beauty.bar

9. עיצוב ציפורניים נוצץ עם אבני חן

אבני חן ונוצץ מחמיאות אחת לשניה בצורה יפה. אל תסתמכו רק על המילה שלנו, עיינו ברעיון הבא הזה. הציפורניים בעלות צבע פוליש בהיר עם שני ציפורניים מבטאות. על מסמר מבטא אחד יש נצנצים מזהב ואילו לשני פס נצנצים עם אבני חן. זהו מניקור הזוהר האולטימטיבי ותוכלו לקחת ממנו השראה וליצור מראה נוצץ משלכם בכל ערכת צבעים.

עיצוב ציפורניים אלגנטי עם נצנצים ואבני חן

מָקוֹר: @nikishina.nail.studio

10. עיצוב מסמר ריינסטון כחול מודגש

העניקו לציפורניים שלכם מהפך כחול נועז עם הרעיון הבא הזה. הציפורניים צבועות בגוון כחול תוסס עם מסמר מבטא ריינסטון. אנו אוהבים את מסמר המבטא כי אבני החן הן בצבעים שונים ואבני החן הכחולות תואמות את הציפורניים האחרות. אתה יכול להשתמש ברעיון זה לכל צבע. רק וודא שבכל צבע בו אתה משתמש שיש אבן חן על מסמר המבטא שלך בנימה דומה.

עיצוב נייל כחול נועז עם אבני חן

מָקוֹר: @tior_nails