61 עיצובי ציפורניים חמודים לפסחא שעליך לנסות באביב הזה

האם אתה אוהב ציפורניים? מחפשים כמה עיצובים יפים לציפורניים לחג הפסחא? אז אתה במקום הנכון, מצאנו 61 רעיונות חמודים לפסחא. יש לנו משהו לכולם, החל מארנבות מקסימות, ועד פסטלים מסוגננים ועוד. כל אחד מציפורני הפסחא יראה מסוגנן וכיפי ליום המיוחד.

1. ציפורניים של אפרוח ואפנפן

ראשונים ברשימת חג הפסחא שלנו הם הציפורניים החמודות האלה. לשני ציפורניים יש נקודות אופנתיות, לציפורן אחת יש אוזני ארנב, לשנייה יש גוזל ולציפורן האגודל עיצוב ביצה. אנו אוהבים את הציפורניים האלה מכיוון שהיא משתמשת בכמה מהנושאים הפופולריים ביותר של חג הפסחא במבט אחד. אתה יכול ליצור מחדש ציפורניים כאלה או פשוט להשתמש באחד הסגנונות.

אפרוח חג המולד וציפורני הארנב

מָקוֹר: @מלוטש עד אין קץ

2. אמנות ציפורן אפרוח תוססת

זה לא יהיה חג הפסחא ללא אפרוחים צהובים וחמודים! לציפורניים אלו עיצוב פסים צהוב עם מסמר מבטא אפרוח. יש הרבה הדרכות מקוונות שיעזרו לך ליצור את הגוזל ויש הרבה סגנונות שונים שאתה יכול לנסות. אתה יכול גם פשוט לקבל מסמרים צהובים או לבנים במקום הפסים.

אמנות ציפורניים של אפרוח פסחא תוססת

מָקוֹר: @nailsbyic

3. ציפורני פסטל של חג הפסחא

חג הפסחא הוא באביב ובעונה חדשה ורעננה זו צבעי הפסטל הם חובה. אתה יכול ללבוש את הגוונים הרכים והיפים האלה על הציפורניים שלך. הרעיון הבא הזה כולל גוון פסטל אחר על כל מסמר. אנו אוהבים את השימוש בגוונים שונים מכיוון שהוא מעניק למניקור מראה אופנתי. אם אתה רוצה עיצוב עדין יותר, אתה יכול להשתמש בצבע אחד.

ציפורני פסטל של חג הפסחא

מָקוֹר: @hotnails_ce

4. נצנצים ויפים של באני

נצנצים מתאימים לכל אירוע. רעיון הציפורן הבא שלנו הוא מניקור נצנצים עם מסמר מבטא חמוד. מכיוון שזה חג הפסחא נסה לבחור צבע רך כמו זה שמוצג. אתה יכול להשתמש בוורוד או בצבע אחר כמו צהוב פסטל. יש הרבה הדרכות מקוונות שיעזרו לך ליצור אומנות של ארנב פסחא, כך שתוכל לנסות זאת בבית.

נצנצים ויפים של באני

מָקוֹר: @kiantaychambers123

5. אמנות ציפורן של ביצת פסחא

לאחר מכן, יש לנו את הרעיון הכי חמוד לביצת פסחא! ציפורניים אלה הן ורוד רך עם נצנצים ובעלות שתי ציפורניים עם מבטא ביצה. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה כי הוא תוסס ומהנה. אתה יכול לשחזר את זה עם כל ערכת צבעים, אבל לשמור על אור קל שיתאים לעונה. יש הדרכות שידריכו אותך ביצירת עיצוב הביצה או שתוכל להשתמש בשבלונה או במדבקה.

אמנות ציפורניים של ביצת פסחא

מָקוֹר: @וויקס_ציפורניים

6. עיצוב פרחי ציפורניים ובארנב

האביב הוא עונה של פריחה פרחונית יפה. הרעיון הבא משלב פרחי אביב עם חג הפסחא. לציפורן אחת יש ארנב חמוד במיוחד ולציפורן אחת עיצוב פרחוני פסטלי. הציפורניים האחרות בעלות מראה אומברה מדהים. אתה יכול פשוט להשתמש בפרחים ובמראה הארנב עם ציפורניים רגילות או לנסות את האומברה. Ombre הוא די פשוט ליצור עם ספוג, תסתכל באינטרנט.

עיצוב ציפורניים ופרחי ארנב

מָקוֹר: @פרווליה

7. ציפורניים חמודות לחג הפסחא

רעיון הציפורן הבא שלנו כולל עיצוב ביצת פסחא מתוקה. הציפורניים נצבעו בכחול שמיים רך ובעלות שתי ביצים תוססות כמסמר מבטא. אנחנו יכולים לראות גם כמה נקודות לבן על. מניקור כזה מושלם עבור כל מי שרוצה לחגוג את האירוע מבלי להתייאש מדי. ניתן לצבוע את הביצים ביד או להשתמש במדבקות.

ציפורניים חמודות לחג הפסחא

מָקוֹר: @nailartbyfrida

8. ציפורניים פרחוניות פסטליות

לאחר מכן, יש לנו מניקור מסוגנן הכולל מסמרים פסטליים בעיצוב פרחוני. זה רעיון כל כך יפה לאביב ולפסחא. לא רק ציפורניים כאלו יהיו חמודות ליום המיוחד אלא ייראו נהדר לאחר מכן. דפוס זה יתאים לציפורניים בינוניות עד ארוכות בכל צורה שהיא.

ציפורניים פרחוניות בפסטל

מָקוֹר: @beautifulnailsinspo

9. ארנב הפסחא ולבבות

אם אתה רוצה מסמרים מקסימים לחג הפסחא, אז זה יכול להיות העיצוב בשבילך. הציפורניים כוללות הדפס לב יפה עם מסמר מבטא ארנב. אתה יכול ליצור מחדש ציפורניים כאלה בכל ערכת צבעים. פסטלים וצבעים בהירים מושלמים. ניתן ליצור לבבות על ציפורניים עם קיסמים ויש הדרכות מקוונות שיעזרו לך.

ארנב הפסחא ולבבות

מָקוֹר: @mvargas_nails

10. גליטר ביצת פסחא עיצוב שברון

לביצי פסחא יש לעיתים עיצוב שברון תוסס. הדפס השברון הזה נתן השראה לציפורניים הבאות. הציפורניים צבועות בצבעי פסטל שונים עם נצנצים. על ידי שימוש בצבעים שונים אתה יוצר מראה פסחא מהנה ובהיר. ישנן הדרכות שברון מקוונות שיעזרו לך ליצור את הלוק. אתה יכול גם רק צבע אחד עם הנצנצים במקום כמה.

עיצוב ביצת פסחא שברון נוצץ

מָקוֹר: @nailartbynour