41 עיצובים של ציפורני ליל כל הקדושים מצמררות ויצירתיות

21. עיצובים מהנים של ליל כל הקדושים

הבא ברשימה שלנו הם הטריקים האלה או לטפל בציפורניים. אלה כוללים עיצוב דלעת, אמנות עכביש וציפורניים. העיצוב משלב כמה מתמונות ליל כל הקדושים הקלאסיות ליצירת מניקור מהנה. אתה יכול לשחזר אותם בבית. נסה את כל העיצוב או רק אחד.

עיצובים מהנים של ליל כל הקדושים לציפורני ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @halloween_island

22. ציפורני טפטוף דם

גם רעיון הציפורן הבא שעלינו להראות לכם הוא מסוגנן ומפחיד. ציפורניים אלה שחורות מט עם טפטפות אדומות. זהו רעיון פשוט אך הוא מושלם עבור ליל כל הקדושים. ציפורניים כאלה יראו מדהים עם כל תחפושת ליל כל הקדושים במיוחד תחפושות ערפדים. תוכל לבדוק אילו מוצרים שימשו ליצירת ציפורן זו בדף למטה. יש גם הדרכה.

ציפורני טפטוף דם לקראת ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @nailsbycambria

23. אמנות הציפורניים עטלף ופסים

לאחר מכן, יש לנו רעיון חמוד לציפורן ליל כל הקדושים להראות לכם. רוב הציפורניים שחורות מט ויש שני עיצובים עם מבטא. לציפורן מבטא אחת פסים שחורים וכתומים והשנייה כתומה עם עטלף. זהו רעיון יצירתי והוא משתמש בצבעים ועיצובים קלאסיים של ליל כל הקדושים. רשימת הלקים המשמשים והדרכה קצרה ניתן למצוא בעמוד למטה.

אמנות הציפורניים עטלף ופסים

מָקוֹר: @kt_tk1

24. ציפורני דלעת תוססות

אוהבים אמנות ציפורניים של דלעת? אם כן, עליך לבדוק את הרעיון הבא. כאן יש לנו מסמרים סגולים בהירים עם אמנות ציפורניים של כוכבים. ישנם גם שני מסמרים עם מבטא בעיצוב דלעת. זהו רעיון מסמר מהנה לקראת ליל כל הקדושים והוא יתאים לכולם. אתה יכול לראות באיזה לקים שימשו ליצירת המראה ולבדוק את שיטת ההחתמה המשמשת לציור הציפורניים בעמוד למטה.

ציפורני דלעת תוססות לקראת ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @nbnailart

25. עיצוב נייל אינטרנט לשחור וכסף

רעיון הציפורן הבא הוא שיק ומצמרר. הציפורניים שחורות מט עם עיצוב עכביש כסוף. ציפורניים אלה נוצרו עם לק OPI בגוון שחור אוניקס וקלטת פסים Born Pretty Store. אתה יכול לראות הדרכה קצרה בדף של הציפורן. זהו רעיון חמוד וקל ללבוש. ניתן ליצור את אמנות הציפורן גם על כל אורך וצורה של הציפורן.

עיצוב מסמר אינטרנט לשחור וכסף

מָקוֹר: @nailsbycambria

26. ציפורניים מכשפות חמודות

מכשפות הן עוד תחפושת קלאסית של ליל כל הקדושים. אז למה שלא תשתמש במכשפות כהשראה לציפורניים שלך ?! אתה יכול ליצור משהו כזה. כאן יש לנו ציפורניים ירוקות ליל כל הקדושים עם אמנות ציפורניים של קורי עכביש. יש גם מסמר מבטא הכולל מכשפה מרושעת. זהו רעיון חמוד ומפחיד. תוכל לראות את כל המוצרים שבהם השתמשת ולקרוא כיצד נוצרו הציפורניים בדף למטה. שחזור את כל הלוק או נסה את הציפורניים הירוקות עם המכשפה בלבד.

ציפורניים מכשפות חמודות

מָקוֹר: @nbnailart

27. עיצובים של מסמר ליל כל הקדושים לדלעת

לאחר מכן, יש לנו רעיון נוסף לדלעת. הפעם, שלוש מהציפורניים כוללות דוגמת נקודות, מסמר אחד נוצץ ולשאר עיצובים דלעת קלאסית של ליל כל הקדושים. זהו רעיון מסמר חמוד, זוהר וכיפי. אתה יכול לשחזר את כל הלוק או לנסות רק אחד או שניים מעיצובי הציפורן. ניתן ליצור נקודות פולקה בעזרת כלי נקודות וניתן לצבוע ביד את הדלעות או להשתמש בשבלונה.

ציפורניים חמודות לדלעת

מָקוֹר: @art.skk

28. ציפורניים אלגנטיות עם עצות שחורות וקורי עכביש

רעיון הציפורן הבא הוא אחד האהובים עלינו! כאן יש לנו ציפורני סטילטו עירומות עם קצוות שחורים. שתיים מהציפורניים כוללות גם עיצוב ציפורן קורי עכביש. אלה מושלמים למי שרוצה להיראות מצמרר וקלאסי ליל כל הקדושים הזה. יש מדריך קל לעקוב בדף של אמן הציפורניים ותוכל לראות גם באילו מוצרים השתמשו.

ציפורניים אלגנטיות עם עצות שחורות וקורי עכביש

מָקוֹר: @nailsbycambria

29. ציפורני ליל כל הקדושים בשחור מאט

הרעיון הבא מאוד מצמרר ומפחיד! רוב הציפורניים בעלות עיצוב שונה כולל פנים גולגולת, פרחים ועצים. אחת הציפורניים היא גם צורה אחרת המעניקה למניקור אווירה אופנתית ועצבנית. אנחנו אוהבים את הציפורניים האלה וחושבות שהן יהיו מושלמות למסיבה או אם אתם חוגגים ליל כל הקדושים עם לילה בעיר.

ציפורני ליל כל הקדושים בשחור מאט

מָקוֹר: @malishka702_nails

30. אמנות ציפורניים מצמררת

מחפשים אמנות ציפורניים מוזרה וייחודית? אם כן, הרעיון הזה יכול להיות מושלם עבורך. כאן יש לנו ציפורניים שחורות מבריקות עם עיניים דביקות! זה רעיון כל כך פשוט אבל מפחיד. אתה יכול לצבוע את העיניים ביד או שאתה יכול לקנות עיניים ממשות של גוגל ולהדביק אותן בעזרת דבק ציפורניים לאפקט תלת מימד מגניב. בכל מקרה הציפורניים שלך יראו מדהים.

אמנות ציפורניים מצמררת

מָקוֹר: @_hannahweir_