61 תסרוקות בוב הפוכות הטובות ביותר לשנת 2019

21. בוב בלונדיני קצוץ

אנחנו אוהבים כמה הבלונדינית חיוורת בתסרוקת הזו. הדהייה בין בלונדינית כהה לבלונדינית בהירה כל כך יפה. הצורך לחזור לסלון כל 4-6 שבועות כדי לצבוע את שיערך יכול להיות כאב. הדבר הגדול בסגנון הזה הוא שזה עדיין ייראה יפה כשהשורשים שלך יגדלו. גם אתה תחסוך קצת זמן וכסף, מה שאומר שאתה יכול לקנות את התיק הזה שעלית עליו.

בוב הפוך בלונדיני עם שכבות

מָקוֹר: @romeufelipe

22. תספורת דרמטית בינונית

עסקים מאחור ומסיבה מלפנים. הבוב הזה הוא סנסציוני. זה נראה כמו בוב רגיל למראה מאחור ולא היית חושב אחרת. אבל כאשר החלק הקדמי משוך לאחור אתה יכול לראות את הדרך המושלמת של השיער. יש כל כך הרבה נפח בעשיה הזו. וזה גם נראה ממש טבעי. אל תדאג אם השיער שלך לא סמיך באופן טבעי כמו של הדגם הזה. קצת סירוק גב ושפריץ של ספריי שיער ואתה מסודר.

תספורת בוב הפוכה דרמטית

מָקוֹר: pinterest.com

23. בוב הפוך עם חבטות ארוכות לצדדים

המפצים האלה פשוט מעולים, לא? אורכם מרכך את כל הלוק. אנחנו אוהבים כמה רחוק הם גם מתחילים. אם השיער שלך דק יותר, תרצה לשלב פחות שיער בפוני שלך, אחרת החלק האחורי של השיער שלך לא יהיה נראה במראה מלא. הסיבה לכך היא שלא יהיה מספיק שיער ליצירת נפח אהוב שכולנו מחפשים בתסרוקת בוב.

תספורת בוב הפוכה לנשים שחורות

מָקוֹר: @anthonycuts

24. בוב קצר מוערם עם נקודות עיקריות

איזו תסרוקת פנומנלית! כל העניין נראה שלקח שנים רבות ליצור. וכנראה שכן. אם זה היינו אנחנו, היינו מפחדים מדי לגעת בו למקרה שנהרוס אותו. גירוד מזה, אפילו לא היינו רוצים לזוז. הצבעים מדהימים והתלתלים באמת עוזרים להדגיש את הגוונים השונים שהופצו לסגנון. אל תתחיל אותנו בווליום מאחור. אנו ביראה מוחלטת.

בוב הפוך מוערם קצר עם נקודות עיקריות

מָקוֹר: @glamiris

25. בוב, אורך כתף הפוך

הגלים בבוב הבוגר הזה באמת גורמים לכל התספורת להתעורר לחיים. הם גם מדגישים את הצבעים הזורמים בשיער. אנחנו באמת אוהבים את הבלאגן הקל במראה. זה גורם לשיער להיראות די מתאמץ ובאמת די סקסי אם נהיה כנים. מבולגן מבולגן, נקרא לזה. העובדה שניתן לראות את הבלונדינית הכהה יותר מגיעה לשיאה דרך הבלונדינית הבהירה מוסיפה עוד מימד לסגנון.

תספורת בוב הפוכה באורך כתף

מָקוֹר: @קאסדרסה

26. תספורת בוב ישרה וקצרה

החלק האחורי, הצדדים … אפילו החזית. אנחנו מעריצים את כל התסרוקת הזו. הקמצנות הכללית היא מגע ממש נחמד. אתה יכול להיפטר מכל הקצוות המפוצלים שלך בחיתוך כזה. לא שאנחנו אומרים שיש לך קצוות מפוצלים. ובכן, אתה יודע למה אנו מתכוונים. זה די ערמומי כלפי החלק הקדמי של המראה, אבל זה באמת עובד. גם בשביל הסגנון הזה לא היית צריך ללכת שחור. כל צבע אחיד ייראה נהדר.

תספורת בוב הפוכה

מָקוֹר: @horthairmakeover

27. בוב בינוני עם דגשים למסגור פנים

אוו זה חדש! זה רק מראה שאתה לא צריך להיות בעל נקודות שיא בכל השיער שלך. אתה יכול פשוט לסמן שטח קטן. קח למשל את הסגנון הזה, אתה יכול פשוט להדגיש את השיער סביב הפנים שלך. הדגשות למסגרות פנים נהדרות גם אם זו הפעם הראשונה שאתה מקבל הבהרות ואתה רוצה לבדוק אותן לפני שאתה עושה את הצעד ועושה את כל הראש שלך.

בוב בינוני מרופט עם דגשים למסגור פנים

מָקוֹר: @drelefevre

28. תסרוקת פסטל בוב

יאיי, עוד בוב פסטל! ואתה חייב להודות, זה די מדהים. השעות שנדרשו כדי ליצור את השלמות הזו היו לגמרי שווים את זה. אתה חייב להסכים. אתה יכול לראות כמה מהטכניקאים לסירוק הגב השוכנים בחלק האחורי של העשיה הזו, אבל אפילו לא אכפת לנו. אתה יכול לבחור כל אחד מצבעי הפסטל האהובים עליך לשחזר את המראה הזה. יידרשו מינימום שניים, אך אנו חושבים ש -3 או יותר ייראו אפילו טוב יותר.

תספורת בוב הפוכה קצרה פסטלית

מָקוֹר: @glamiris

29. אונה הפוכה + דגשים קרמליים יפים

האונות הן המדיום המושלם בין בובס לשיער ארוך. יש לך יותר חופש עם תסרוקות חדשות שאתה רוצה לנסות. לדוגמה, יש לך יותר שיער להתכרבל ואתה יכול אפילו להכניס את השיער שלך לקוקו. הדגשים בקרמל בסגנון זה נהדרים אם אתם מחפשים תסרוקת במראה טבעי. הם גם יתבהרו כאשר השמש תגיע אליהם. יצירת מראה בהיר בהרבה לאורך זמן.

תסרוקת אומברה בוב הפוכה ארוכה

מָקוֹר: @angelaparis_sandiegostylist

30. קטוע & גזרה מבולגנת

עוד אחד מבולגן! ובכן לא יכולנו להשאיר את זה עכשיו נכון? רק תסתכל על זה. יש בו סגנון די עלוב, אבל הקצוות הנוצות מעניקים לו מראה ותחושה חסרי משקל באופן כללי. זה גם מבריק ממש. בדרך כלל כשאתה מסתבך, כל הנוצצות בורחת מהדלת. כמו כן, אינך צריך לצבוע את שיערך. בוב זה מוכיח שאתה עדיין יכול להראות מדהים עם שיער טבעי וגזרה אופנתית.

תספורת בוב בוגרת תלתלים

מָקוֹר: @foxandjane