63 תסרוקות הקוקו הקלועות הטובות ביותר לשנת 2020

21. צמות ארוכות לקוקו

אם אתה אוהב את הקוקו הארוך, אולי תאהב את הרעיון הבא לתסרוקת שלנו. קוקו זה סופר ארוך ומעוצב עם צמות בעובי בינוני. יש גם צמות רופפות בצדדים והמראה משלים עם מיתרים וחרוזים. אחת התכונות האהובות עלינו היא הצמה המרכזית הדקה מאוד עם טבעות הצמה. זהו הקוקו המושלם למלכה מסוגננת!

צמות ארוכות לקוקו

מָקוֹר: @קָלוּעַ__

22. קוקו קלוע עם צבע

לאחר מכן, יש לנו קוקו דק ועבה עם בלונדינית עדינה שעוברת דרכו. זהו רעיון קוקו יפה. לשחזר את המראה הבלונדיני או אולי לנסות את הצמות בצבעים שונים. אדום יהיה בחירה מצוינת, אם אתה רוצה להיות נועז יותר, שקול כחול או סגול.

קוקו קלוע עם צבע

מָקוֹר: @shellyafrikhair

23. ארוך, עוטף את הקוקו

אחרון ברשימה שלנו הוא עוטף הקוקו הארוך הזה. לסגנון זה השיער קלוע בצמות דקות ועבות והדקים מתחילים בכיוון ההפוך. הצמות היו עטופות גם בתחילת הקוקו מה שמעניק לה מראה אופנתי. צור מחדש עם או בלי החבלים.

ארוך, עוטף את הקוקו

מָקוֹר: @braidsbychinia

24. גלאם קוקו מתולתל

לאחר מכן, יש לנו קוקו גלאם להראות לכם! קטע מהשיער חלקלק ונסחף לאחור בעוד שאר השיער על הראש כולל דפוס מסוגנן רב צמות. הקוקו בפועל גבוה והשיער רופף ומתולתל להפליא. שיער כזה ידהים וזה ייראה מדהים על כל אחד!

קוקו קוקו מתולתל עם צמות

מָקוֹר: @n.skyye_did_it

25. צמות כתומות תוססות

חושבים לנסות תסרוקת נועזת ויותר אמירה? אז זה יכול להיות בדיוק מה שאתה מחפש! כאן יש לנו קוקו קלוע גבוה עם דפוס קלוע אופנתי וצמות רופפות בצדדים. מה שבאמת גורם לצמות האלה להתבלט הוא הצבע הכתום התוסס. כתום הוא צבע כה מסוגנן והוא מושלם לקיץ. היו תעוזה ונסו משהו חדש! שחזור זה או שאתה יכול לנסות צמות כתומות עם קוקו אחר.

קוקו צמות תוססות

מָקוֹר: @tressesbycris

26. קוקו קלוע ארוך

הרעיון הבא הזה כולל את אחת התסרוקות האהובות עלינו! כאן יש לנו קוקו מהמם וארוך. הצמות בפועל על הראש מעוצבות בדגם מסודר, אלגנטי ושיקי. כל הצמות נפגשות לקוקו נמוך באורך סופר ארוך. צמות ארוכות כמו אלה יגרמו לך להתבלט מההמון בסטייל! אתה יכול לשחזר את זה או לנסות גם צמות קצת יותר קצרות.

הזנה ארוכה בזנב קוקו קלוע

מָקוֹר: @fancy_claws

27. קוקו גבוה עם צמות שמנמנות

מחפש קוקו קלוע במיוחד? אז תסתכל על זה! קוקו זה מעוצב גבוה מאוד ויש דפוס אופנתי רב צמה על הראש. כפי שאתה יכול לראות, תסרוקת זו נראית מהממת והיא תגרום לך להיראות מדהימה לכל אירוע. קוקו כזה יתאים לכולם. זה גם ייראה יפה בצבע כמו אדום.

קוקו גבוה עם צמות שמנמנות

מָקוֹר: @pearlthestylist_

28. זנב דגים זנב דג צמה

לאחר מכן, יש לנו קוקו מושלם עבור הנשים המתקדמות! השיער על הראש כולל דפוס עם עובי צמה שונים ויש לו קוקו גבוה המעוצב לצמת זנב דגים. אנחנו אוהבים את צמת זנב הדגים הארוכה מכיוון שהיא כל כך מסוגננת. המראה כולל גם טבעות שיער זהב אופנתי. קוקו כזה יהיה מושלם לזמנים שבהם אתה רוצה שהשיער שלך ירשים.

קוקו צמה זנב דג אופנתי

מָקוֹר: @jess_jessy.s

29. צמות סופר גלאם

הרעיון הבא שעלינו להראות לכם הוא אחד התסרוקות הזוהרות ביותר אי פעם! למראה זה, השיער בקדמת הראש קלוע למערבולת יפה ולשאר צמות פשוטות המעוצבות לקוקו. השיער מסתיים באביזרי זהב מדהימים. אביזרי זהב כמו אלה יעלו את שיערך ויגרום לשיער שלך להיראות מסנוור ונוצץ יותר.

רעיון לקוקו של צמות אפריקניות

מָקוֹר: @אפריקאי

30. קוקו מלוטש ומסוגנן

אתה לא צריך ללכת על הכל עם הצמות, אתה יכול לבחור קוקו עם דפוס קלוע עדין יותר כזה. כל השיער מלוטש והוא מעוצב לקוקו מהמם וארוך. יש קטע מהשיער על הראש המעוצב לשלוש צמות עד. כפי שאתה יכול לראות, הצמות נראות מסוגננות מאוד למרות שיש רק כמה מהן. זוהי תסרוקת אופנתית וקלה ללבישה שתתאים לכולם.

קוקו מלוטש ומסוגנן

מָקוֹר: @n.skyye_did_it