43 עיצובים יפהפיים לציפורניים לציפורני ארונות

עם כל כך הרבה צורות שונות של ציפורניים, זה יכול להיות קשה לבחור נכון. אחד האהובים עלינו הוא ציפורניים בצורת ארונית. ציפורני ארונות ארוכות ובעלי קצה ישר ובוטה בחלקו העליון, בניגוד לצורות ציפורניים פופולריות אחרות כמו הסטילטו. מסמרים אלה עדיין אומרים אמירה, אך ללא הקצה המחודד והחד. ציפורניים כאלה נהדרות לנשים שרוצות ציפורניים ארוכות שישימו לב אליהן, אך גם צריכות שיהיו קצת מעשיות. כדי לתת לכם קצת השראה, מצאנו 43 עיצובים יפהפיים לציפורניים לציפורני ארונות. יש משהו לכולם, החל מצבעים עזים ועד מניקור עדין ואלגנטי.

1. תכלת & ציפורני ארונות כרום

ראשית, יש לנו את הרעיון המדהים הזה של מסמר ארונות הכרום. הציפורניים הן כרום תכלת עם שני מסמרים עם מבטא. מסמר מבטא אחד הוא נוצץ והשני כולל אומברה בהירה. כרום כחול נראה כל כך מסוגנן ויוצר מניקור אמירה. לשחזר את כל הלוק או אולי פשוט להשתמש בכרום.

אומבר כחול בהיר וציפורני ארונות כרום

מָקוֹר: @nailsbybano

2. די עירום & מסמרים ארוניים סגולים

לאחר מכן, יש לנו רעיון מהמם לציפורניים הכולל רסיסים ססגוניים. אנו אוהבים את האפקט הססגוני מכיוון שהוא משנה את הצבע כאשר הוא מתבונן בזוויות שונות. הרסיסים הוצמדו עם צבעי ציפורניים שונים, כולל לבנדר. זהו רעיון מניקור אלגנטי שיתאים לכולם.

עירום די & amp; מסמרים ארוניים סגולים

מָקוֹר: @margaritasnailz

3. נצנצים בצבע שחור וזהב

שחור מאט נראה כל כך מסוגנן על ציפורניים בצורת ארונית. כאן יש לנו רעיון לציפורן שנראה זוהר עוד יותר מכיוון שהשחור המט השתלב עם נצנצים זהובים. אתה יכול ליצור עיצוב כזה עם פס ולכל נצנצים, או פשוט להשתמש במסמר מבטא הנוצץ האחד. כך או כך, זה ייראה מהמם.

מסמרי ארונות נוצצים מאט שחור וזהב

מָקוֹר: @riyathai87

4. ציפורני ארונות שיש

ציפורני שיש הן טרנדיות מאוד כרגע. כאן יש לנו רעיון שיש די יפה על ציפורני ארונות להראות לכם. הציפורניים לבנות עם שיש ורוד וזהב. יש הרבה הדרכות מקוונות שיעזרו לך להשיג את המראה בבית אם אתה אוהב ליצור ציפורניים משלך.

ציפורני ארונות ארוכות משיש

מָקוֹר: @lee_6ixnails

5. ציפורניים אלגנטיות, אומברה

מחפשים עיצובים אלגנטיים לציפורניים? אז הבחירה הזו היא בשבילך. כאן יש לנו מסמרים לארון עם אומברה בהירה ורכה וקישוטי פנינה. ציפורן המבטא שנראית חלבית מהממת ותיראה יפה על כל אחד. ציפורניים כאלה מושלמות לאירוע מיוחד.

מסמרים אלגנטיים לאומברה

מָקוֹר: @malishka702_nails

6. ציפורני ארונות דהוי, סגולים וורודים

לאחר מכן, יש לנו רעיון מניקור ורוד וסגול יפה! הציפורניים כוללות אומברה ורודה למדי, ציפורניים ורודות בהירות, כולן נוצצות ומסמר מבטא סגול בהיר. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה כי הוא תוסס, מהנה ומסוגנן. ניתן ליצור את מראה האומברה בבית, כך שתוכל לנסות ליצור מחדש מראה דומה בעצמך.

ציפורניים ארונות מאט, סגול וורוד

מָקוֹר: @nailsby_ling

7. ציפורני ארונות בורדו וגליטר

בורדו היא בחירת צבע מהממת לציפורניים שלך. זה נראה מדהים כל השנה, אבל במיוחד בסתיו ובחורף. אתה יכול לבחור ללבוש רק בורדו או שאתה יכול לשלב אותו עם נצנצים כמו הציפורניים המוצגות. על ידי הוספת נצנצים, הגברת את הצבע. ציפורניים כאלו יהיו בחירה יפה לעונת החגים.

ציפורני ארונות בורדו וגליטר

מָקוֹר: @nailsbysab

8. ציפורני ארון של עירום אפרסקי

רעיון הציפורן הבא שלנו הוא פשוט אפרסקי! הציפורניים בעלות גוון אפרסק שנעשה בו שימוש בכרום, ברק ונצנצים. יש גם מסמר מבטא ניטרלי. אפרסק הוא צבע יפה מאוד שיתאים לכולם. שחזור את כל הלוק או פשוט בחר אלמנט אחד שאתה אוהב, אולי רק הכרום או רק הנצנצים.

ציפורני הארון של עירום אפרסקי

מָקוֹר: @nailsbybano

9. ציפורניים ארוכות ומאטות

ירוק חאקי הוא טרנדי וייתן לקצה הציפורניים שלך יתרון. כאן יש לנו מניקור לציפורן ארונה שמשתמש בצבע הזה בצורה מדהימה. ירוק החאקי הותאם לשילוב ורוד אפרסק וזהב, בתוספת אבני חן ופסים. לשחזר עם הוורוד בחודשים חמים יותר, או עם גוון שחור בחודשים קרים יותר. זהו מניקור נועז שבוודאי ימשוך את העין!

ציפורניים ארוכות מאט עם גליטר ואבני חן

מָקוֹר: @riyathai87

10. נצנצים רוז גולד + אמנות ציפורניים אומברה

ורד זהב פשוט מהמם. אל תסתמכו רק על המילה שלנו, עיינו במניקור הבא הזה. הציפורניים הן אומברה רכה עם ציפורני מבטא ניטרלי וזהב ורוד. נעשה שימוש גם בגבישים. כפי שאתה יכול לראות, נוצץ הזהב הוורד ממש זוהר במניקור. ציפורניים כאלה יתאימו לכולם ויתאימו לאירועים כמו לילות בחוץ, לילות דייטים, חתונות, מסיבות ועוד.

מסמרים אלגנטיים לארוחת אמברה עם נצנצים מוזהבים

מָקוֹר: @nagelsandbeautylounge_brandon