41 דרכים בטעם ללבוש ציפורניים ארוכות ארונות

11. ציפורני ארונות וסטילטו

בדרך כלל תבחר רק צורת ציפורן אחת, אבל האם חשבת לנסות שתיים? מסמרים אלה הם בעיקר בצורת ארונית אך ישנם שני ציפורני סטילטו בכל יד. כפי שאתה יכול לראות, תמהיל זה של צורות ציפורניים נראה מגניב ומגמתי. אתה יכול לנסות כל צורת ציפורן אבל רק תנסה לשמור עליהן באורך דומה. צור מחדש את המראה הכחול הזה או השתמש בצורת הציפורן השונה בכל צבע או אמנות.

ציפורניים לארון וציפורן מסוג אומברה

מָקוֹר: @sheadbeauty

12. נצנצים וציפורני ארונות כרום

הרעיון הבא שלנו כולל שילוב חובה נוסף. חלק מהציפורניים נוצצות זהב, שתיים כרום ורוד והמסמר האחרון ורוד ומכוסה בקריסטלים. אנחנו אוהבים את העיצוב הזה כי יש בו הכל – נצנצים נוצצים, ורוד בהיר וכרום אופנתי. זהו המאני המושלם למי שאוהב לשמור על ציפורניים רעננות ומגוונות.

נצנצים וציפורני ארונות כרום

מָקוֹר: @margaritasnailz

13. ציפורניים כחולות וכסף

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה כחול מודגש. רעיון הציפורן הזה כולל ציפורניים כחולות מאטות, כחולות ומבריקות עם נצנצים כסופים. זהו רעיון עיצוב בהיר ומסוגנן שניתן להתלבש או למטה לכל אירוע. אתה יכול לנסות את כל הלוק או רק מאט או מבריק עם מסמר מבטא הנוצץ.

מסמרים ארוכים של כחול וכסף

מָקוֹר: @chaunlegend

14. ציפורני ארונות ארוכות עם קריסטלים וניצוץ

אם אתה אוהב שלציפורניים שלך יש הרבה נצנצים וברק אז אתה צריך לבדוק את העיצוב הבא. רוב הציפורניים הן בגוון ורוד רך וישנן שתי ציפורני מבטא. לציפורן מבטא אחת יש פסים נוצצים והשנייה מכוסה באבני חן. זהו מראה יצירתי, אמנותי ומהמם. יצירת פסים בעצמך יכולה להיות קשה אך יש דרכים קלות יותר לעשות זאת עם דברים כמו שבלונות וקלטת. אתה יכול למצוא הדרכות באינטרנט.

ציפורניים ארוכות ארוכות עם קריסטלים וניצוץ

מָקוֹר: @sheadbeauty

15. עיצוב ציפורניים בשחור -לבן מאט

שחור ולבן הם שני צבעים המחמיאים זה לזה בצורה מושלמת. הציפורניים הללו מציגות דרך מדהימה לעצב את שני הצבעים. חלק מהציפורניים שחורות מאט וישנן שתי ציפורני מבטא. מסמר מבטא אחד הוא לבן מאט והשני כפוף עם דפוס שחור ואבני חן. זהו רעיון מדהים ואתה יכול לשחזר את המניקור רק עם מסמרים בשחור ולבן.

עיצוב ציפורניים בשחור -לבן מאט לציפורני ארונות

מָקוֹר: @laquenailbar

16. עיצוב ציפורניים ורוד, נצנצים ואבן ריינסטון

אוהבים את רעיונות הציפורן הוורודים? אז ציפורני הארון הארוכות האלה בשבילך. שלוש מהציפורניים נוצצות, לשניים יש נצנצים ואחת מכוסה באבני חן. שאר הציפורניים רק ורודות בהירות. זהו עיצוב מדהים שיוסיף זוהר וזוהר למראה שלך. אתה יכול לנסות את כל העיצוב או רק ורוד ואבני חן או ורוד ונוצץ.

עיצוב ציפורניים ורוד, נצנצים וריינסטון לציפורני ארונות

מָקוֹר: @margaritasnailz

17. עיצוב בורדו מאט עם אבני חן

הרעיון הבא שלנו הוא עוד מראה בורדו. זה כולל בורדו מאט ולכל מסמר עיצוב נוצץ אחר. זהו מראה גלאם שיכול להיות פשוט למדי לשחזור. פשוט צבע את הציפורניים שלך בצבע דומה והצמד את אבני החן. אתה יכול לנסות לשחזר את המראה הזה או לנסות עיצוב קריסטל משלך. ציפורניים כאלה יהיו מושלמות למסיבה.

עיצוב מסמר בורגונדי מאט עם אבני חן

מָקוֹר: @מסמרים

18. עיצוב ציפורניים אלגנטי לציפורניים ארוכות

לאחר מכן, יש לנו רעיון נוסף לציפורן גלאם. לרוב הציפורניים עיצוב שונה. חלק מהציפורניים נוצצות, חלקן חומות, אחת בגוון בהיר ויש מסמר מבטא צבע אופנתי. זהו רעיון מגניב ומסוגנן שיתאים לכולם. תוכל לבדוק את כל הצבעים המשמשים ליצירת מראה זה בדף האמן המוצג להלן.

עיצוב אלגנטי לציפורניים לציפורניים ארוכות

מָקוֹר: @joannasnails

19. ציפורני ארונות די ורודות

אוהבים ורוד ונצנצים? אז בדוק את הציפורניים הבאות! לעיצוב זה חלק מהציפורניים כוללות אומברה צרפתית עדינה, שני ציפורניים מכוסות בנצנצים נוצצים והציפורן האחרונה היא בגוון ורוד תוסס. זהו עיצוב ציפורניים מדהים המושלם לנשים שאוהבות להיראות יפה בוורוד!

ציפורני ארונות די ורודים ובוהקים

מָקוֹר: @joannasnails

20. ציפורניים ארוכות כחולות יפות

מחפשים ציפורניים יפות שיגרמו לך להתבלט מההמון? אז אלה הם בשבילך! כאן יש לנו רעיון למניקור כחול שבו לרוב הציפורניים עיצוב שונה. חלק מהציפורניים בצבע כחול מתכתי, לשני ציפורניים מראה מניקור צרפתי נוצץ והציפורן האמצעית כחולה כהה עם אבני חן. זהו עיצוב קרח מהמם שייראה מדהים כל השנה. אתה יכול לבדוק את המוצרים המשמשים בעמוד למטה.

ציפורניים ארוכות כחולות ויפות

מָקוֹר: @joannasnails