63 דרכים שונות ללבוש ציפורניים בעירום השנה

11. מסמרים ארוכים של עירום כהה

הרעיון הבא שלנו הוא יפה וזוהר. הציפורניים הן בגוון עירום בהיר עם שני ציפורניים מבטאות. לציפורן מבטא אחת יש אבני חן נוצצות והשנייה מכוסה בנצנצים ורודים. הזוהר הוורוד נראה מהמם! אם אתה הולך להשתמש בוורוד, השתמש בגוון בהיר כך שהוא מחמיא לצבע העירום.

מסמרים ארוכים של עירום כהה

מָקוֹר: @philglamournails

12. Ombre עירום כהה

מוקדם יותר הצגנו אומברה עירומה, הנה עוד דרך ללבוש את הלוק האופנתי. הציפורניים האלה אינן עדינות כמו האחרות ובאמת ניתן לראות את שינוי הצבע. החצי התחתון של הציפורן הוא עירום בהיר ואז הציפורן משתנה לגוון עירום כהה. זוהי אמירה שעושה מאני והיא מושלמת לנשים המעדיפות מראה נועז יותר.

ציפורני Ombre עירום כהה

מָקוֹר: @sheadbeauty

13. עיצוב ציפורניים בעירום נוצץ

לעולם לא תהיה לך יותר מדי ניצוץ על הציפורניים. כאן יש לנו קבוצה של ציפורניים נוצצות ואמורות המציעות אבני חן נוצצות ונוצצות. הציפורניים הן בגוון עירום אופנתי ומבריק עם שני עיצובים עם מבטא. האחד נוצץ כסוף והשני מכוסה באבני חן בכל הצורות והגדלים. זהו מני מדהים והוא עיצוב נהדר לכל מי שאוהב להיראות זוהר.

עיצוב ציפורניים עירום נוצץ

מָקוֹר: @margaritasnailz

14. ציפורני גליטר עירום וזהב

אם אתה אוהב נצנצים אבל רוצה מראה עדין אז הציפורניים האלה הן בשבילך. ציפורניים אלו כולן בגוון עירום בהיר למעט ציפורן אחת. הציפורן האחת מכוסה בנצנצים מזהב. כפי שאתה יכול לראות, הנוצץ עדיין נותן אמירה מסוגננת אך המראה הכללי אינו נועז כמו אלה עם הרבה נצנצים ואבני חן. זו פשוט דרך נחמדה להעלות את העירום הפשוט. אתה יכול אפילו להפוך את הנוצץ לעדין על ידי הוספת רק שכבה אחת של לק נצנצים.

ציפורני ארונות עירום וזהב נצנצים

מָקוֹר: @nailsbykatrins

15. ציפורניים ארוכות עם טיפים V לבנים

הרעיון הבא שלנו הוא כמו מניקור צרפתי עם טוויסט אופנתי. כל הציפורניים נצבעו בגוון עירום יפהפה וכל אחת הסתיימה בקצה לבן v. זוהי דרך מגניבה לשלב את מראה הציפורן הקלאסי עם סגנונות מודרניים. אתה יכול לבחור גם צבעי טיפ אחרים, אולי אפילו לבחור נצנצים!

ציפורניים ארוכות בעירום עם טיפים V לבנים

מָקוֹר: @chaunlegend

16. ציפורני סטילטו בעירום עם זהב נצנצים

לאחר מכן, יש לנו רעיון זוהר ומסוגנן להראות לך. ציפורני סטילטו אלה כוללות גוון עירום יפהפה המשולב עם נצנצים זהובים ואבני חן. חלק מהציפורניים בעירום רגיל ויש עוד שלושה עיצובים מדהימים. מסמר אחד הוא כולו נצנצים מזהב, מסמר אחר בעל עיצוב שברון זהב ונוצץ ולציפורן האחרונה שתי אבני חן. זה מראה מהמם שיביא הצהרה.

ציפורני סטילטו בעירום עם זהב נצנצים

מָקוֹר: @philglamournails

17. ציפורניים ורודות עירום וגליטר נוצץ

זה לא רק זהב וכסף נוצץ שנראה מדהים עם עירום. אתה יכול לנסות גם צבעים אחרים. כאן יש לנו מסמרים ורודים בעירום עם שני ציפורני מבטא נוצץ. ציפורני המבטא כוללות נצנצים מזהב ורוד וורוד. כפי שאתה יכול לראות, הוורוד נראה יפה עם העירום. זהו רעיון מני יפה ורומנטי שיהיה מושלם לחתונה, נשף, דייט לילה או אפילו חג האהבה.

ציפורניים ורודות עירום וגליטר נוצץ

מָקוֹר: @joannasnails

18. ציפורני שיש מסוג Glitter ו- Glitter

טרנד ציפורניים מגניב נוסף שאפשר לנסות עם ציפורניים בעירום הוא שיש. הרעיון הבא כולל ציפורניים עירומות עם שני עיצובים עם מבטא. האחד הוא נצנצים ולשני דפוס שיש לבן ולבן. זהו רעיון עדין אך מסוגנן לציפורניים שיתאים לכולם. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לבחור שיהיה לך מסמרים עירומים ושיש ללא נצנצים. אתה יכול לבדוק הדרכות מקוונות שיעזרו לך ליצור את מראה השיש.

ציפורני ארונות מסוג שיש ומנצנצים

מָקוֹר: @philglamournails

19. עיצוב ציפורניים קל ואלגנטי

עירום וזהב הוא שילוב כה אופנתי. אל תסתמך רק על המילה שלנו, בדוק את הציפורניים האלה. הציפורניים הן עירום בהיר עם ציפורני מבטא זהב. לעיצוב המבטא יש פס זהב אחד עם עיטור זהב. זה מראה כל כך מסוגנן! אתה יכול ליצור עיצוב דומה עם סרט זהב כדי לקבל את מראה הפסים ולבחור כל קישוט. גם אבני חן יהיו נחמדות.

ציפורניים עירום קלות ואלגנטיות

מָקוֹר: @nailsbykatrins

20. ציפורניים מאט וסמלי נצנצים סגולים

סגול הוא צבע אחר שהולך יפה עם עירום. כאן יש לנו מסמרים עירומים עם שני ציפורני מבטא נוצץ סגול. כפי שאתה יכול לראות, שני הצבעים מחמיאים זה לזה בצורה מושלמת. אתה יכול לבחור נצנצים כמו בהשתתפות או פשוט לקבל גוון סגול רגיל.

עירום מאט וציפורני גליטר סגולות

מָקוֹר: @joannasnails