43 עיצובים של ציפורני ניאון מושלמים לקיץ

31. צבעי ניאון בהירים

יש כל כך הרבה צבעים מגניבים ללבוש, כך שזה יכול להיות קשה לבחור את הגוון שאתה רוצה ללבוש הבא. טוב, אולי אתה לא חייב. אתה יכול לבחור מניקור רב צבע כזה. שימשו ארבעה צבעים שונים והגוונים השונים יוצרים מראה נועז וכיפי. זהו העיצוב המושלם לקיץ ותוכלו ליצור אותו מחדש או לנסות להשתמש בארבעה מתוך חמישה צבעים אחרים.

עיצוב אמנות ציפורניים מאט ניאון

מָקוֹר: @nadiaa_o

32. ורוד, כתום ונצנצים

הרעיון הבא שלנו הוא יפה וקל ללבוש. שני ציפורניים ורודות, שני ציפורניים כתומות וציפורן אחת מכוסה בנצנצים כסופים. הוורוד והכתום מחמיאים זה לזה בצורה מושלמת והנצנצים רק מוסיפים קצת זוהר. אתה יכול לצייר את מסמר האגודל בכל אחד משלושת הצבעים. מניקור כזה יתאים לכל אורך וצורה של הציפורן.

ציפורניים ורודות, כתומות וגליטר

מָקוֹר: @gelove_nechty_ivana

33. ציפורני ניאון Glitzy ו- Glam

אוהבים ציפורניים עם הרבה זוהר וזוהר? אם כן, אתה צריך לראות את הרעיון הבא הזה! כאן יש לנו ציפורניים צהובות ניאון ולכל מסמר עיצוב שונה. חלק מאמנות הציפורניים שנוצרו כוללת אומברה, נצנצים, אבני חן ועוד. זהו עיצוב ציפורניים מדהים והוא מושלם לנשים שרוצות להצהיר בסטייל.

ציפורני ארונות ניאון גליצי

מָקוֹר: @riyathai87

34. ניאון ורוד וצהוב עם אבני חן

רעיון הציפורן הבא כולל את אחד משילובי הצבעים האהובים עלינו של צהוב ניאון וורוד! אנחנו אוהבים את הצבעים האלה יחד כי הם כל כך בהירים ומהנים. למראה זה, כמה מסמרים הם פשוט בצבע אחד, חלקם אומבר ואילו האחרים בעלי עיצוב ריינסטון. זהו רעיון ציפורניים נועז ויפה המושלם לקיץ. צור מחדש את המראה הזה או רק אחד או שניים מהעיצובים שאתה אוהב.

ציפורניים בצבע ורוד ניאון וצהוב עם אבני חן

מָקוֹר: @haramianails

35. ציפורניים ירוקות ניאון מסוגננות

אם אתה אוהב שהציפורניים שלך יבלטו מההמון, אז המראה הבא הוא בשבילך. כאן יש לנו ציפורניים ירוקות ניאון. חלקם רק ירוקים ניאון, מסמר אחד עירום עם קצה ניאון והציפורן השנייה מכוסה באבני חן. זהו עיצוב כה מסוגנן ונועז. ציפורניים כאלו יהיו מושלמות למסיבות, חופשות ועוד.

ציפורניים ירוקות ניאון מסוגננות

מָקוֹר: @hennasnailss

36. אומברה ורודה בעירום וניאון

לאחר מכן, יש לנו רעיון אופנתי לציפורן אופנתי. ציפורניים אלה כוללות עיצוב אומברה ורוד ויפה למדי. הוורוד העירום והניאון הוא שילוב צבעים כה מהמם. מניקור כזה יהיה מושלם לנשים שרוצות מראה ניאון עדין. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות את האומברה בכל צורת ציפורן ובכל צבע ניאון.

מסמרי אומברה ורודים בעירום וניאון

מָקוֹר: @k3nails_k3nails

37. ניאון ירוק ואבני חן

אוהבים ירוק ניאון? ואז תסתכל על הציפורניים האלה. כל הציפורניים פרט לאחת צבועות בגוון ירוק ניאון נועז בעוד מסמר המבטא מכוסה באבני חן. זהו עיצוב כה מגניב ומסוגנן, קל ללבוש אותו. מני כזה יתאים לכל אחד והוא יהיה מושלם לכל אירוע קיץ.

ציפורני ניאון ירוק ואבני חן

מָקוֹר: @haramianails

38. עיצוב ציפורניים ניאון פשוט

מוקדם יותר בפוסט הצגנו עיצוב ציפורניים ורוד, כתום ונוצץ. אם אהבת את זה, אז אולי תאהב גם את זה. עבור עיצוב זה, הכסף נוצץ יותר והוורוד ניאון וחיים יותר. התפוז דומה יותר לגוון פסטל. זה רק מראה כיצד אתה יכול לקחת השראה מרעיון וליצור מראה חדש לגמרי. זהו עוד מניקור שיהיה מהמם לחופשת קיץ.

עיצוב ציפורניים ניאון פשוט וחמוד

מָקוֹר: @m.beauty.bar

39. ציפורני אומברה צהובות בעיצוב עץ דקל

שום דבר לא אומר קיץ כמו עצי דקל ורעיון הציפורן הבא מראה כיצד ללבוש עצי דקל בסטייל. הציפורניים הן בצורת ארונית אופנתית עם אומברה צהובה ועירומה. מסמר אחד בכל יד הוא בעל עיצוב עץ דקל שחור. זהו מראה כל כך מסוגנן וקיצי. אתה יכול לצייר בעצי דקל ביד או להשתמש בשבלונה אם יוצר מראה דומה בעצמך.

ציפורני אומברה צהובות בעיצוב עץ דקל

מָקוֹר: @creationsbyc

40. מסמרים אופנתיים של ניאון קורל

להאיר את הלוק שלך הקיץ עם מניקור אלמוגים אופנתי כזה. כל הציפורניים בצבע ורוד ניאון מאט ויש מסמר מבטא אחד בכל יד. מסמר המבטא מעוצב להפליא. אתה יכול על ידי קישוטי ציפורניים כמו אלה באינטרנט. שחזור זה או נסה עיצוב מבטא מסוגנן משלך.

מסמרים אופנתיים של ניאון קורל

מָקוֹר: @nailfashionbyjenny

41. רעיון ציפורניים מהנה לפרח

רעיון הציפורן הבא הוא אחד האהובים עלינו! כל ציפורן עירומה עם קצה ניאון בצבע שונה ויש גם מסמר מבטא אחד. מסמר המבטא כולל שלושה פרחי ניאון יפים. זה רעיון כל כך חמוד וייחודי לציפורניים. הפרחים והצבעים מושלמים לעונת הקיץ. אתה יכול לקנות פרחים תלת מימד לציפורניים שלך באינטרנט.

רעיון כיף לציפורניים של פרח

מָקוֹר: @k3nails_k3nails

42. ציפורני ניאון אומברה עם אבני חן

לאחר מכן, יש לנו מבט אומבר נוסף. ציפורניים אלה כוללות אומברה בשלושה צבעים. שני ציפורניים צהובות, כתומות וערומות ואילו לשני שני גוונים שונים של ורוד ועירום. חלק מהציפורניים מעוטרות גם באבני חן. זהו סט מסמרים יפהפה, ייחודי ומסוגנן. שחזור זה או נסה שלושה צבעים שונים לאומברה שלך.

ציפורני ניאון אומברה עם אבני חן

מָקוֹר: @joelyoceannails

43. ציפורניים ורודות עם ציפורני מבטא נצנצים

אם אתה אוהב את עיצובים הציפורן הוורודים, אז אתה צריך לראות את המראה הבא. רוב הציפורניים ורודות עזות ונועזות ואילו שני ציפורניים מכוסות בנצנצים ורודים. זהו מראה יפה וזוהר שיתאים לכולם. אתה יכול גם ליצור משהו דומה בכל אורך וצורה של הציפורן.

ציפורניים ורודות עם ציפורני מבטא נצנצים

מָקוֹר: @haramianails

אנו מקווים שמצאת מראה אופנתי של ציפורני ניאון!