43 ציפורני נשף יפות ללילה הגדול שלך

31. ציפורני ארונות ורוד וגליטר

הרעיון הבא שיש לנו להראות לכם הוא יפה. הציפורניים הן ציפורני ארונות ארוכות בצבע ורוד בהיר ועירום עם שני ציפורניים מבטא. ציפורני המבטא מכוסות בנצנצים זהובים. זהו רעיון מניקור יפה ורומנטי והוא ייראה מהמם לנשף. אתה יכול לשחזר את העיצוב בכל צבע.

ציפורני ארונות די ורודים ובוהקים

מָקוֹר: @m.n.b. יופי

32. ציפורני פסטל שיק עם נצנצים כסופים

אם פנינה ומסמרים ארוכים במיוחד הם לא הדבר שלך, אז אתה יכול לנסות ציפורניים מגניבות אחרות. כאן יש לנו עיצוב מסמר פסטל עם כתם מדהים של נצנצים כסופים. זהו עיצוב עדין אך הוא יוצר ומניקור אלגנטי ומסוגנן. אתה יכול ליצור מראה דומה עם כל הצבעים שתבחר.

ציפורני פסטל עם נצנצים כסופים

מָקוֹר: @מסמר_שמש

33. מסמרי ארון אדומים ויפים

לובשים שמלה אדומה או שחורה? אז נסה ציפורניים אדומות מדהימות כאלה! הציפורניים ארוכות, בצורת ארונית וצבועות בגוון אדום מהמם. אתה יכול כמובן ללבוש ציפורניים אדומות עם כל שמלה, אבל אנחנו חושבים שציפורניים כאלה יראו מדהים עם שמלה אדומה בגוון דומה או עם שמלה שחורה. ציפורניים אדומות כמו אלה ייראו יפות בכל צורה ואורך.

ציפורני ארון אדום עם אבני חן

מָקוֹר: @dreasnails

34. ציפורניים קריסטל ואפור נצנצים

רעיון הציפורן הבא שלנו הוא פשוט וואו! הציפורניים כולן משתמשות בגוון אפור בהיר ויפהפה עם תוספת גבישים ונוצצים על חלק מהציפורניים. ציפורניים כאלה יראו מהממות בנשף – הן גם נוצצות, זוהרות ומסוגננות. אתה יכול לנסות את המראה האפור הזה או להשתמש באותו רעיון עם צבע אחר כך שהמניקור יתאים לשמלה שלך.

ציפורניים אלגנטיות של קריסטל ואפור נצנצים

מָקוֹר: @riyathai87

35. טיפים נוצצים

מחפשים עיצוב גלאם לציפורניים קצרות? אז הרעיון הזה הוא בשבילך! הציפורניים הן בגוון עירום עם טיפים נוצצים. זה מבט פשוט אבל זה יצהיר. אתה יכול להשתמש בכל צבע בסיס ולהשתמש בלק נצנצים לטיפים. פשוט צבע את הציפורניים בצבע לפי בחירתך, ולאחר מכן צבע את הנצנצים בחלק העליון.

עיצוב ציפורניים פשוט ואלגנטי לציפורניים קצרות

מָקוֹר: @מסמר_שמש

36. ציפורניים הולוגרפיות אופנתיות

לאחר מכן, יש לנו רעיון מסמר אופנתי להראות לכם. חלק מהציפורניים עירומות בעוד שלחלקן עיצוב הולוגרפי כסוף. יש גם מסמר עם ציפורניים לבנות ואבני חן. זהו רעיון ציפורניים מודרני, מסוגנן ומדהים. ציפורניים כאלה יתאימו לאירוע המיוחד ויפגינו גם את חוש הסגנון הייחודי והאינדיבידואלי שלך.

ציפורניים הולוגרפיות אופנתיות

מָקוֹר: @ana0m

37. ציפורניים ארונות אמברה צרפתיות עם אבני חן

אוהבים ציפורני אומברה צרפתיות? אז אתה צריך לבדוק את הרעיון הבא. ישנם כמה עיצובים שונים של ציפורני אמנות המשמשים כאן. מסמר אחד מכוסה באבני חן כסופות, הציפורן הבאה היא כרום אומברה, אחר כך אומברה מבריקה ושני הציפורניים האחרונות הן אומרום כרום עם אבני חן. זהו רעיון ציפורניים מסוגנן במיוחד ותוכלו לשחזר את כל הלוק או רק אחד או שניים מהעיצובים.

ציפורניים ארונות אמברה צרפתיות עם אבני חן

מָקוֹר: @margaritasnailz

38. ציפורניים בעירום ורוד

עוד רעיון צבעוני יפה לציפורניים שלך הוא עירום ורוד. זהו גוון רך ועדין, מושלם לאירועים מיוחדים כמו נשף. כפי שאתה יכול לראות, גוון עירום ורוד נראה מהמם בשימוש על ציפורניים. הציפורניים האלה כולן עירומות עם שני ציפורני מבטא נוצץ. זהו עיצוב מדהים ואתה יכול להשתמש בעיצוב זה על כל צורת ואורך מסמר.

ציפורניים בעירום ורוד עם נצנצים כסופים

מָקוֹר: @מסמר_שמש

39. מסמרים לנשף הצהרה

נשף הוא ההזדמנות המושלמת לניסיון של ציפורני אמירה נוצצות כמו אלה! לכל מסמר עיצוב שונה, משחור מאט ועד נצנצים זהובים והשילוב בין השניים. הציפורניים האלה מדהימות ובהחלט יוסיפו זוהר וזוהר למראה שלך! מניקור כזה הוא בחירה מצוינת לנשים שרוצות להתבלט מהקהל בסטייל.

הצהרת מסמרים לנשף שחור וזהב

מָקוֹר: @ציפורניים

40. ציפורניים נוצצות

האם אתה בדרך כלל עונד ציפורניים עירומות אך רוצה להעלות את המראה שלך לנשף הנשף? אולי אתה רוצה לנסות עיצוב ייחודי ומסוגנן? אם אחד מאלה נשמע כמוך, עליך לבדוק את הרעיון הבא. הציפורניים בגוון עירום נוצץ עם שני ציפורניים מבטאות. על ידי הוספת מעט אבני חן או קריסטלים, תוכל להפוך בקלות עיצוב מסמר פשוט לאמירה. זהו מבט פשוט שאנחנו בהחלט אוהבים!

ציפורני ארונות נוצצות נוצצות עם אבני חן

מָקוֹר: @dreasnails

41. ציפורניים אפרסקיות יפות עם נצנצים

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה פשוט אך יפה להראות לך. ציפורניים אלה כוללות שילוב אופנתי בגווני ורוד בהיר ואפרסקי, בעוד ששתי הציפורניים מכוסות בנצנצים זהובים. זהו מניקור אלגנטי ומסוגנן. הזוהר המשמש כאן הוא יפה והוא ינצנץ כשהוא יתפס על ידי האור. זהו רעיון מהמם לציפורניים יתאים לכל מראה נשף.

עיצוב ציפורניים פשוטות של אפרסק וזהב

מָקוֹר: @m.beauty.bar

42. עיצוב נייל גלאם לציפורניים קצרות

הרעיון הבא שלנו הוא גלאם וטרנדי! כל הציפורניים צבועות בגוון בהיר ויפה ולשניים מהציפורניים עיצוב מבטא. ציפורני המבטא כוללות פסי נצנצים עם פנינה יפה. זהו רעיון מניקור אופנתי ומסוגנן וניתן לשחזר אותו על כל צורת מסמר, בכל אורך.

עיצוב נייל גלאם לציפורניים קצרות

מָקוֹר: @ana0m

43. ציפורניים בעירום עם נצנצים ואבני חן

הנה דרך נוספת שבה אתה יכול להמציא ציפורניים בעירום. מניקור זה כולל מסמרים בצורת ארונית עירומה עם שני עיצובים עם מבטא. אחד מציפורני המבטא הוא נצנצים כסופים והשני מכוסה באבני חן בגדלים שונים. זהו מראה נוצץ ומסוגנן שיתאים לכולם. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לנסות את הציפורניים העירומות עם אבני חן וללא נצנצים.

ציפורני ארונות עירום עם נצנצים ואבני חן

מָקוֹר: @margaritasnailz

אנו מקווים שמצאתם השראה לציפורני הנשף שלכם!