63 עיצובים ורעיונות לציפורניים לציפורני אקריליק לארונות

31. רעיון ציפורניים ארוז ורוד תוסס

הרם את הציפורניים שלך בצבע ורוד תוסס כזה! כל הציפורניים צבועות בוורוד חי ובהיר ושני ציפורניים גם נוצצות. זה מראה כל כך כיפי וצבעוני, הוא נותן לנו רטט ברבי. ציפורניים כאלה יהיו מושלמות לקיץ. לבשו מראה דומה או פשוט השתמשו בוורוד מבריק ללא הנצנצים.

ציפורניים ארונות גליטר ורודים

מָקוֹר: @joannasnails

32. מסמרים אלגנטיים אלגנטיים עם אבני חן וגליטר

מחפשים עיצוב ציפורניים אלגנטי עם ניצוץ כלשהו? אם כן, זה מושלם עבורך. חלק מהציפורניים מעוצבות בעיצוב אומברה צרפתי יפהפה, מסמר אחד נוצץ והציפורן האחרונה עירומה ומעוטרת באבני חן. כפי שאתה יכול לראות, המניקור נוצץ מאוד אך גם אופנתי. ציפורניים כאלה יהיו מושלמות לחתונה.

מסמרים אלגנטיים אלגנטיים עם אבני חן וגליטר

מָקוֹר: @loveeffectnails

33. ציפורניים יפות עם גליטר

לאחר מכן, יש לנו רעיון ציפורניים יפה ואלגנטי. למראה זה, שני ציפורניים פשוט ורודות והיתר בעלות עיצוב אומבר לבן או בעלות אומברה נצנצת כסופה. הצבעים יפים, האומברה הלבנה מהממת והנצנצים רק מוסיפים זוהר וניצוץ. זהו מראה נשי ועדין שיתאים לכולם.

ציפורניים יפות עם גליטר

מָקוֹר: @nagelsweden

34. ציפורני ארונות נוצצות

רעיון הציפורן הבא הוא עוד אחד נוצץ. בחלק מהציפורניים יש אומברה רכה וקלילה מאוד, חלקן נוצצות ושני ציפורניים מעוטרות באבני חן. ציפורניים כאלה מושלמות לנשים שרוצות להעניק ציפורניים למהפך גלאם. צור מחדש את כל הלוק או שאתה יכול לקבל את הגליטר כמסמר מבטא למראה עדין יותר.

ציפורני ארונות נוצצות

מָקוֹר: @emilyyafai__nailartist

35. ציפורניים ורודות למדי עם נוצץ

אם אתה אוהב עיצובים ורודים ויפים לציפורניים, עליך לבדוק את הרעיון הבא שלנו. כאן יש לנו מני ורוב הציפורניים מכוסות בנצנצים ורודים. יש כמה מסמרים ורודים שפשוט היו מעוטרים באבני חן. מניקור כזה נהדר לכל מי שאוהב צבעים עזים וגם הרבה בלינג.

ציפורניים ורודות למדי עם נוצץ

מָקוֹר: @emilyyafai__nailartist

36. מסמרי ארונות שחורים עם נצנצים

נראה אופנתי בשחור עם עיצוב מסמר כמו זה. לכל ציפורן עיצוב שונה הכולל ציפורניים שחורות מבריקות, שחורות, נוצצות עם קצוות שחורים ועוד ציפורן עירומה אך עם קצות שחורות נוצצות. אנחנו אוהבים את השילוב של שחור רגיל ונוצץ. אתה יכול לשחזר את זה או שתנסה רק את השחור המבריק או הנוצץ בהתאם למראה שאתה רוצה ליצור. אולי נסה את השחור הפשוט ליום יום ונוצץ למסיבה.

ציפורניים ארונות שחורות עם נצנצים

מָקוֹר: @amelasnailz

37. עיצוב נייל נצנצים גלאם

לאחר מכן, יש לנו מניקור זוהר מאוד! חלק מהציפורניים נוצצות, מסמר אחד ורוד עם אבני חן והציפורן האחרונה היא בצבע זהב ורד. גווני הוורוד וזהב הוורד הם שילוב מהמם ועם תוספת הנוצצים והגבישים הציפורניים פשוט וואו. ציפורניים כאלה הן חובה לכל אירוע בו תרצה להתלבש כדי להרשים.

עיצוב ציפורני גלאם נצנצים לציפורני ארונות

מָקוֹר: @amelasnailz

38. עיצוב ציפורניים עם אבני חן

רעיון הציפורן הבא הוא עוד אחד שמשתמש בנצנצים ואבני חן. למראה זה הציפורניים כוללות עיצובים שונים כולל אומברה. מה שאנחנו באמת אוהבים במני הזה הוא דפוס הריינסטון המשמש על אחת הציפורניים. זה כמעט כמו צורת S ויש גם הרבה אבני חן שונות. זהו עיצוב אופנתי וייחודי שיוסיף נוצץ למראה שלך.

אומברה, אבני חן ועיצוב נצנצים לציפורני ארונות

מָקוֹר: @cheyennesnails_

39. ציפורני אומברה צרפתיות מאט

אוהבים עיצובים של ציפורניים אומברה? אם כן, אתה צריך לראות את הרעיון הבא. שני שילובי אומברה שונים שימשו כאן. בחלק מהציפורניים יש את האומברה הצרפתית הקלאסית והשיקית ושני ציפורניים עירומות בעיצוב אומברה צהוב ורך. הצהוב, העירום והלבן הוא שילוב צבעים כל כך יפה. צור מחדש את כל הלוק או שאתה יכול פשוט לנסות את האומברה הצהובה. אומברה צהובה תהיה מושלמת לקיץ.

ציפורני אומברה צרפתיות מאט עם פופ צהוב

מָקוֹר: @solinsnaglar

40. מסמרי ארונות נוצצים וזהובים

רעיון הציפורן הבא שלנו נוצץ ומדהים מאוד. להרבה מהציפורניים יש עיצוב אומברה לבן ועירום ואמנות ציפורניים אחרת הייתה רגילה לכלול כרום זהב, טיפים נוצצים ועוד. הזהב ואבני החן יוצרים מניקור מפואר וזוהר שכזה. ציפורניים כאלה מושלמות למסיבות והן יהיו מדהימות גם לחג המולד וגם לניו יורק.

ציפורני ארונות נוצצות וזהובות

מָקוֹר: @glamour_chic_beauty